Mitä sellaista et perinyt isältäsi/äidiltäsi mitä olisit halunnut?
Joko ulkonäköön liittyvää piirrettä, ominaisuutta tai ihan mitä vaan...
Äidiltäni olisin halunnut periä heikon karvankasvun. Äidillä ei oo koskaan kasvanut paljoakaan häpy-eikä sääri-tai kainalokarvojakaan. Niinpä hänen ei oo tarvinnu koskaan pelleillä sheivailujen kanssa. Mä olisin halunnut periä saman ominaisuuden, mutta kun ei... :-/
Isältä taas olisin halunnut periä porkkananpunaisen tukan. Sitäkään en saanut, vaikka vähäsen punertavaa mun hiuksista löytyykin. Mutta se väri, mikä isällä oli nuorempana hiuksissaan olisi ollut niin täydellinen.
Kommentit (66)
Laudatureja, isoa palkkaa ja yo-tutkintoja. Tai no...
Äitini laskupään ja opiskelun janon.
Isältä taas vilkkaan aineenvaihdunnan.
Äitini lanteet ja takapuolen. Minulla ei ole pyllyä ollenkaan, vaan olen vain tikku jolla on isot tissit ja maha. Isäni tumman ihonvärin.
Kumman tahansa kauniit suorat hampaat, en ymmärrä miten itelle tuli tälläset kamalat. Äidin pieni nenä olis myös kelvannut ja isin pieni leuka.
Sain myös molempien ne huonot luonteenpiirteet jostain syystä :D
Äidin tummat hiukset olisin ottanut mieluummin, isän vatsantoiminta olisi saanut jäädä perimättä.. Näkö olisi ollut kiva periä siltä puolelta, sain rillit ala-asteella ja isäni on nähnyt koko ikänsä loistavasti kauas.
Onneksi perin äitini pitkät ja vahvat kynnet, tykkään myös silmieni väristä, jota tosin ei ole kummallakaan vanhemmistani..:D
2