Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ai kun nukutti lokosasti, eikä huolen häivää, että tarttis töihin mennä

Vierailija
26.09.2014 |

kiitos teille raskaantyön raatajille, että teette munkin puolesta, ja mie saan ihanasti nauttia työttömyyspäivistä ja rahat sen ku juoksee tilille. On se kivaa olla tämmönen lusmuilija, tänää jaksoin jopa nousta hyvissä ajoin puoli kymmeneltä, mitähän lorvailtavaa sitä tänään keksis.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä. Toivottavasti keksit tekemistä.

Vierailija
2/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt täältä sängystä jaksais nousta, ehkä tossa kupin kahvia vois keitellä ja lorvailla sohvalla, ai hitsi tukilaput pitäis lähtee kiikuttaa, noh rahaahan se vain tietää, kai se on sen verran viitsittävä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukuin yllättävän hyvin, vaikka useana yönä olen heräillyt siihen huoleen kun töitä ei vaan kovasta hakemisestakaan huolimatta löydy. Vielä ansiosidonnaisella olin huolettomampi mutta nyt kun työmarkkinatuella niin olen melko huolissani...ehkä en saa töitä koskaan..haluaisin olla kuitenkin mukana työelämässä edes osa-aikatyön muodossa. Onneksi päivisin pystyy keksimään tekemistä, ilmaista sellaista, kuten kirjasto, kävely, puutarhatyöt, lukeminen, kirjoittaminen yms. Minusta olisi mielekästä olla tarpeellinen myös jossakin työelämässä eikä vain omalle perheelle ja itsekseen.

Vierailija
4/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä!

Siinä vaiheessa, kun eläikäsi alkaa ja koetat sinnitellä elintasosairauksiesi ja kulujesi kanssa mitättömällä rahamäärällä, jolle et yksinkertaisesti pysty elämään ameeban elämää tasokkaammin, tajuat konkreettisesti, miksi työelämä olisi aikanaan kannattanut.

Painajaismaista tulevaisuutta!

Vierailija
5/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei työt huvita, vaikka pääsiskin, mikä siinä kello kaulassa juoksemisessa on niin ihanaa muka, näin työttömänä jää paljon enemmän aikaa itselle ja voi tehä mitä lystää.

Vierailija
6/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:02"]Ole hyvä!

Siinä vaiheessa, kun eläikäsi alkaa ja koetat sinnitellä elintasosairauksiesi ja kulujesi kanssa mitättömällä rahamäärällä, jolle et yksinkertaisesti pysty elämään ameeban elämää tasokkaammin, tajuat konkreettisesti, miksi työelämä olisi aikanaan kannattanut.

Painajaismaista tulevaisuutta!
[/quote]

Voi kuule, ei sitä eläkettä saa työssäkäyvätkään tulevaisuudessa. Työttömänä on aikaa kuntoilla ja käydä salilla 2 krt päivässä. Olen taatusti nyt ja tulevaisuudessa paremmassa kunnossa kuin sinä.

Vierailija
7/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule niitä työperäisiä sairauksia ja enenkaikkea stressiä, olen terve kuin pukki, jos luulitte, että olen läski alkoholisti, väärin. Joten elän varmaan pitkäänkin terveenä, koska omaan kuitenkin terveelliset elämäntavat.

Vierailija
8/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aamuvirkku ja kuolisin tylsyyteen kotona jo puoleenpäivään mennessä. Onneksi on työpaikka ja mielekästä tekemistä. Miksi muuten kuvitellaan että jokaikinen ihminen haluaisi mädätä sängyssä joka aamu tuntikausia? Aamut ovat minun parasta aikaani ja herään lomallakin ilman kelloa aikaisin.

Vierailija
9/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, mitä teet, jos hallitus päättääkin joskus olla fiksu, ja säästää lapsiperheiden sijaan teistä työttömistä? Ei kannata luottaa siihen, että tämä hyysäys kestää ikuisuuksiin, kun rahatkin alkaa jo olla loppu.

Vierailija
10/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:20"]

Oletko miettinyt, mitä teet, jos hallitus päättääkin joskus olla fiksu, ja säästää lapsiperheiden sijaan teistä työttömistä? Ei kannata luottaa siihen, että tämä hyysäys kestää ikuisuuksiin, kun rahatkin alkaa jo olla loppu.

[/quote]Mä olen ainakin nyt työttömänä ollessa saanut säästettyä sievoisen summan sukanvarteen. Kumma juttu, että töissä käydessä tili tuli tili meni eikä aina riittänytkään!

Vierailija
11/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään millainen summan pitäisi olla, että sillä oikeasti voisi elää työttömyystuen loputtua ja inflaatio huomioon otettuna, niin puhutaan kyllä jo melkein seitsemännumeroisesta summasta, olettaen, että sulla on elinaikaa noin 30-40 vuotta jäljellä.

Vierailija
12/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 09:54"]

Kun nyt täältä sängystä jaksais nousta, ehkä tossa kupin kahvia vois keitellä ja lorvailla sohvalla, ai hitsi tukilaput pitäis lähtee kiikuttaa, noh rahaahan se vain tietää, kai se on sen verran viitsittävä tehdä.

[/quote]

Tästä näkee, että kyse on päiväunesta. Ei nykyään kiikuteta yhtään mitään mihinkään. Kaikki toimii sähköisesti, eikä työkkärin henkilökuntaan saa edes yhteyttä.

Vierailija
13/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:02"]Ole hyvä! Siinä vaiheessa, kun eläikäsi alkaa ja koetat sinnitellä elintasosairauksiesi ja kulujesi kanssa mitättömällä rahamäärällä, jolle et yksinkertaisesti pysty elämään ameeban elämää tasokkaammin, tajuat konkreettisesti, miksi työelämä olisi aikanaan kannattanut. Painajaismaista tulevaisuutta! [/quote] Voi kuule, ei sitä eläkettä saa työssäkäyvätkään tulevaisuudessa. Työttömänä on aikaa kuntoilla ja käydä salilla 2 krt päivässä. Olen taatusti nyt ja tulevaisuudessa paremmassa kunnossa kuin sinä.

[/quote]

:D Only in your dreams, tuhnusäkki.

Mä voin vakuuttaa, että mun vyötärölantiosuhde on optimaalinen ja rahoillani ja sinnikkyydelläni (jota työelämässä pysyminen indikoi)  pidän sen sellaisena pitkään. Minulla siihen on varaa vielä eläkeläisenikin, samoin kuin kalliisiin merkkivaatteisiin sekä mahdollisiin pieniin kauneuskirurgisiin fiksauksiin.

Pysyn ikäistäni nuorempana ja vireämpänä, kun on varaa pysytellä sellaisena. NÄmä mahdollisuudet ovat oikeasti, konkreettisesti sinun ulottumattomissasi.

painajaismaista tulevaisuutta sinulle!

Vierailija
14/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Minä olen akateeminen pätkätyöläinen, ja juuri nyt ei ole olemassa mitään sijaisuuksia, joita hakea. Juuri nyt urani alussa, kun töitä pitäisi nimenomaan tehdä, että ei putoaisi kelkasta. Keikkaa pääsen tekemään silloin tällöin freenä, mutta antaisin melkein mitä tahansa, että pääsisin johonkin työpaikkaan.

Omaan alaani liittymättömiä töitä olen hakenut, mutta sen olen lopettanut, koska vastaus oli aina sama: minua ei kannata palkata, koska haen kuitenkin jatkuvasti koulutustani vastaavaa työtä. Ei, vaikka niitä töitä ei ole edes olemassa.

Nauti sinä vain, jos pidät tästä turhautumisen ja arvottomuuden tunteesta, jota työtön kokee. Uskon, että kuulut kuitenkin vähemmistöön.

Todennäköisimmin olet kuitenkin provo.

Vierailija
15/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sen ajan murhe, jos tarpeeks maksetaan, ni ehkä sitä vois jotain yrittää tehdä,mut näillä mennään.

Vierailija
16/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:02"]Ole hyvä! Siinä vaiheessa, kun eläikäsi alkaa ja koetat sinnitellä elintasosairauksiesi ja kulujesi kanssa mitättömällä rahamäärällä, jolle et yksinkertaisesti pysty elämään ameeban elämää tasokkaammin, tajuat konkreettisesti, miksi työelämä olisi aikanaan kannattanut. Painajaismaista tulevaisuutta! [/quote] Voi kuule, ei sitä eläkettä saa työssäkäyvätkään tulevaisuudessa. Työttömänä on aikaa kuntoilla ja käydä salilla 2 krt päivässä. Olen taatusti nyt ja tulevaisuudessa paremmassa kunnossa kuin sinä.

[/quote]

Mä voin vakuuttaa, että mun vyötärölantiosuhde on optimaalinen ja rahoillani ja sinnikkyydelläni (jota työelämässä pysyminen indikoi)  pidän sen sellaisena pitkään. Minulla siihen on varaa vielä eläkeläisenikin, samoin kuin kalliisiin merkkivaatteisiin sekä mahdollisiin pieniin kauneuskirurgisiin fiksauksiin.

Pysyn ikäistäni nuorempana ja vireämpänä, kun on varaa pysytellä sellaisena. NÄmä mahdollisuudet ovat oikeasti, konkreettisesti sinun ulottumattomissasi.

[/quote]

Ääliö, kyse on jonkun työttömiä vihaavan tekemästä provosta. 

Mä toivotan sulle painajaismaista pitkäaikaistyöttömyyttä. Et nimittäin voi tietää koska paskanakki osuu omalle kohdalle.

Vierailija
17/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 09:54"]

[/quote]

Tästä näkee, että kyse on päiväunesta. Ei nykyään kiikuteta yhtään mitään mihinkään. Kaikki toimii sähköisesti, eikä työkkärin henkilökuntaan saa edes yhteyttä.
[/quote]sossu on vähän eri juttu, kun en kerkee enää postittaa, jotta olis ajoissa.

Vierailija
18/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan. Mä käyn mieluummin töissä ja tienaan 7000 €/kk kuin olisin työtön, ja saisin ansiosidonanista alle 3000 €/kk. 

Vierailija
19/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

Ääliö, kyse on jonkun työttömiä vihaavan tekemästä provosta. 

Mä toivotan sulle painajaismaista pitkäaikaistyöttömyyttä. Et nimittäin voi tietää koska paskanakki osuu omalle kohdalle.
[/quote]Ihan aidosti työtön lusmu olen, kyllähän mäkin töitä olen tehny 15v.alkaen, mutta riitti se pompotus, kun en saannut asianmukaista palkkaa, pelkkiä työharjoittelupaikkoja tuputettiin. Ottaisitte oikeasti töihin idiootti työnantajat, ettekä käyttäis hyväkseen. Mulle jäi paskamaku suuhun teistä.ap.

Vierailija
20/21 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hallitus päättää olla fiksu...päivän hyvä vitsi ja sitä odotellessa.ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan