Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt - miesten naismaku

Vierailija
22.11.2014 |

Olen todella miesvaltaisessa työpaikassa. Olimme juuri pikkujouluissa ja istuin sattumalta sinkkumiesten pöydässä. Arvostelivat ohikulkevia naisia. Ja oikeasti, fiksuja miehiä mutta mikä naismaku. Sellaiset tusinablondit, joita on joka oksalla ja joista ei jääs ees mikään muistijälki verkkokalvolle oli kuuminta hottia ja sitten taas todella karismaattisen kauniit naiset, joita naisena itsekin pidin kauniina (tyyliin Julia Johansen ja Sarah Kivi), ei halaistua sanaa. Siis mitä??? Mikä juttu tää on? Mulla oli ihan pasmat sekaisin illan jälkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]

Miehet tykkäävät povipommeista, eivät laihoista kuikeloista. On outoa, että elämän perusasioita ei ymmärretä (tai haluta ymmärtää).

[/quote]

Mä olen ollut aina laihakuikelo, mutta ikinä ei ole ollut miehistä pulaa.  Naimisiinkin asti päässyt. Ihme juttu.
[/quote]

Sama täällä. Kuppikokokin vain B ja lyhyehköt hiukset. Jostain syystä myös mun mies ja exät on olleet vielä melkoisen komeita miehiä.

Vierailija
62/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan esimerkkisi nimeä kuullut koskaan ja googletin, aivan karseita ja mitään sanomattomia seinäruusuja. Sinulla tietysti naisena on eri maku, mutta kyllä ne "tusinablondit" vaan enemmän miesten silmään on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:03"]

No saattoivat nuo ollakin, myönnän sen.

[/quote]

Ehkä tuo menee ap.:n järkytyksen piikkiin? Järkyttyneen ihmisen on vaikea koota ajatuksiaan ja saada hengitystään tasaantumaan. Sydänkin voi hakata kovaa. Kuinkahan kauana ap. on joutunut olemaan tuossa järkytyksen tilassa pöytäseuransa naismaun johdosta? Johan pomppasi, tusinablondeja kuolasivat! Toivottavasti ap. ei järkytyksestään satuta itseään. Hänen kannattaisi ehkä hakeutua johonkin kriisiapuun.

Vierailija
65/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sinun paikoistasi tiedän? Olet joku tyyppi siellä verkossa. Tuskin sinua kovasti kuitenkaan sattuu enää, kun naamasi hymyssä mollottaa. Hiukan vähemmän paasausta sinulta ja enemmän ajattelua, niin jatkossa hyvä tulee.

[/quote]

Hyvä, että minulla on sinusta vielä toivoa. Sinä vaikka kuinka skarppaisit niin ei tule kovin hyvää jatkossa. :p Toivottavasti ei koskaan törmätä oikeassa elämässä.

Vierailija
66/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:59"]

Panisin Sarahia anytime, on todella kuuma.

t. heteronainen (99.9%)

[/quote]

Kommentista päätellen et kyllä ole heteronainen, jos Sarah saa pääsi kääntymään :)

Vierailija
67/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"] Miehet tykkäävät povipommeista, eivät laihoista kuikeloista. On outoa, että elämän perusasioita ei ymmärretä (tai haluta ymmärtää). [/quote] Mä olen ollut aina laihakuikelo, mutta ikinä ei ole ollut miehistä pulaa.  Naimisiinkin asti päässyt. Ihme juttu. [/quote] Sama täällä. Kuppikokokin vain B ja lyhyehköt hiukset. Jostain syystä myös mun mies ja exät on olleet vielä melkoisen komeita miehiä.

[/quote]

joillakin miehillä vaan ei ole mitään naismakua

Vierailija
68/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:10"]

Mitä minä sinun paikoistasi tiedän? Olet joku tyyppi siellä verkossa. Tuskin sinua kovasti kuitenkaan sattuu enää, kun naamasi hymyssä mollottaa. Hiukan vähemmän paasausta sinulta ja enemmän ajattelua, niin jatkossa hyvä tulee.

[/quote]

Hyvä, että minulla on sinusta vielä toivoa. Sinä vaikka kuinka skarppaisit niin ei tule kovin hyvää jatkossa. :p Toivottavasti ei koskaan törmätä oikeassa elämässä.

[/quote]

Kyllä sinulla varmaan toivoa on. Hillitset vain intoasi päästä paasaamaan. Huomaat myös, että ihmiset lakkaavat hymylemästä vinosti sinut nähdessäsi. Niin ja sen hyvän vinkin vielä annan, että kieltä ei kannata lupsuttaa tuolla tavoin suusta. Se antaa sinusta hieman tuollaisen hitaasti käyvän vaikutelman. Jaksat vaan pitää sen kielen suussasi, niin et anna kuvaa itsestäsi monttuaikuisena suuhengittäjänä. Sekin vaikuttaa paljon muiden sinusta saamaan vaikutelmaan.

Vierailija
69/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko medialla osansa tässäkin asiassa?  Media tyrkyttää julkisuuteen tietyn tyyppisiä naisia ja varsinkin nuoremmat miehet lankeavat tähän ansaan. Samaan lankaan menevät myös monet naiset, jotka yrittävät monin keinoin muuttaa ulkonäköään kulloisenkin "ihanteen" mukaiseksi.

Ja hei, miehet ovat aina katselleet naisia ja porukassa arvioineet. Naiset tekevät ihan samaa, joten älkää viitsikö.

Vierailija
70/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:59"]

Panisin Sarahia anytime, on todella kuuma.

t. heteronainen (99.9%)

[/quote]

Kommentista päätellen et kyllä ole heteronainen, jos Sarah saa pääsi kääntymään :)

[/quote]

No kukapa meistä ihan 100 % hetero oliskaan.

Vierailija
71/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikko: ovat ajatelleet alapäällä yläpään sijasta :D vaaleiden kanssa huvitellaan, tummien kanssa avioidutaan.

Tylsää.

Vierailija
72/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi esimerkit kyllä vetoais varmaan ihan hyvin vähän vaihtoehtoisempiin miehiin, mutta tuskin mihinkään perusjamppoihin. Kyllä mäkin oon jollain indie-klubilla vetävän näköinen ja miesseuraa löytyisi, mutta ei mua jossain normaalissa yökerhossa kukaan noteeraa.

Vierailija
73/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:28"]klassikko: ovat ajatelleet alapäällä yläpään sijasta :D vaaleiden kanssa huvitellaan, tummien kanssa avioidutaan.

Tylsää.
[/quote]

Olisi kiva tietää mistä tää taru on lähtenyt liikkeelle. Hauskasti ystäväpiirissäni tummat ovat niitä kevytkenkäisempiä ja blondit niitä pidättyväisempiä.

Vierailija
74/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:29"]

Jos ihan hullulla tavalla kärjistetään, naiset yleensä tykkäävät persoonallisista, jopa kolhoista, kasvoista, mallimaisen hoikista kropista eikä lyhyt letti ei ole mikään miinus. Miehet taas pyöreämmistä kasvonpiirteistä (mainittu Sara Sieppi), suurehkoista rinnoista ja muodokkaasta hanurista ja pitkistä paksuista hiuksista, ehkäpä blondeista erityisesti. 

[/quote]

Tuo kasvojenpiirreanalyysisi meni vähän pieleen. Tässä yksi esimerkki ja samanlaisia olen nähnyt muitakin:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2521921/Picture-shows-ideal-female-face-according-men-women.html

Sen sijaan moni ei tunnu tajuavan, että miehetkin näkevät naisessa muutakin kuin kasvojenpiirteet ja tissit. Kyllähän naisillekin miehissä vetoaa monesti "se jokin", eli miehen LUONNE ja esim. tapa olla, puhua, liikkua, keskustella, huomioida jne.

Hölmöä ajatella, että esim. se jonkun kuvailema "miesten mielestä superhottis" nainen olisi miesten mielestä superhottis vain kyseisten ulkonäköpiirteiden vuoksi. Hän saattaa olla miesten mieleen jostain hyvin muusta syystä. Ehkä vaikka luonteensa ja muiden persoonallisten ominaisuuksiensa vuoksi - yhdistettynä ihan ok ulkonäköön. Ja toisaalta joihinkin miehiin vetoaa erityisesti juuri teennäinen ja keinotekoinen ulkoasu vrt. lisäkkeet ja muovisuus, joka taas on toisten mielestä luotaantyöntävää. Mutta se varmaan myös antaa joillekin miehille kuvan "helposta" tai kanamaisesta naisesta.

Vierailija
75/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:40"]

Miehet taas olettavat naisten pitävän tosi lihaksikkaista ja kenmäisistä kasvoiltaan, oikeasti naiset arvostavat persoonaa ja karskiutta (joka tulee virheistä) ulkonäössä enemmän, niinkuin keskimäärin. Voisikohan johtua että itse pitävät sellaisista muovisista.

[/quote]

Kyllä mun kokemuksen mukaan naiset kuolaavat usein juuri kenmäisten metroseksuaalien perään. Varmaan riippuu kyllä piireistä, mutta söpöt miehet tyyliin David Beckham ja Brad Pitt ovat kuin ovatkin suurimman osan mielestä ihkudaa parhainta miesainesta. Näistä ja karskiudesta on turha puhua samana päivänä, vai ajatteletko sinäkin, että ko. miehet ovat kyllä karskeja ainakin parransängen kanssa?

Vierailija
76/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin helppoja.tukka blondiks ja lisäkkeet,tekoripset,kynnet ja kunnon silarit ni jo kääntyy miesten päät.

Vierailija
77/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:56"]

Miehet on niin helppoja.tukka blondiks ja lisäkkeet,tekoripset,kynnet ja kunnon silarit ni jo kääntyy miesten päät.

[/quote]

Niinpä. Baarissa arvioidaan naisen pantavuutta ja helppoutta. Kumppaniksi valitaan ihan toisenlainen nainen. 

Vierailija
78/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:40"]

Miehet taas olettavat naisten pitävän tosi lihaksikkaista ja kenmäisistä kasvoiltaan, oikeasti naiset arvostavat persoonaa ja karskiutta (joka tulee virheistä) ulkonäössä enemmän, niinkuin keskimäärin. Voisikohan johtua että itse pitävät sellaisista muovisista.

[/quote]

Kyllä mun kokemuksen mukaan naiset kuolaavat usein juuri kenmäisten metroseksuaalien perään. Varmaan riippuu kyllä piireistä, mutta söpöt miehet tyyliin David Beckham ja Brad Pitt ovat kuin ovatkin suurimman osan mielestä ihkudaa parhainta miesainesta. Näistä ja karskiudesta on turha puhua samana päivänä, vai ajatteletko sinäkin, että ko. miehet ovat kyllä karskeja ainakin parransängen kanssa?

[/quote]

Jaa. Minusta kyllä aikuiset naiset tykkää keskimäärin aikuisen näköisistä, miehekkäistä miehistä.

Oletkos nähnyt esim. sen dokkarin, jossa David Beckham oli Brasiliassa ja seikkaili siellä Amazonin viidakoissa. Ihan sairaan seksikäs oli viidakkohattu päässään, iho hoitamatta ja parta ajamatta. Brad Pitt on komistunut todella paljon vuosien varrella, Thelma ja Louise -leffassa oli vielä aika huvittavan oloinen poikanen.

Kukas nyt ois tän päivän kenmäinen metroseksuaali, en keksi ensihätään, kun en tiedä näitä kaksikymppisiä näyttelijöitä niin hyvin. 

Vierailija
79/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Johansen on kyllä kaunein Suomessa näkemäni nainen.

Vierailija
80/104 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Kääntyy päät, mutta mitä liikkuu mielessä? Kääntyy muuten naistenkin päät, jos on kovin huomiotaherättävän näköinen, oli se sitten negatiivista tai positiivista. Ja jos saa lähestymisyrityksiä tuollaisena, tuskin ovat kovinkaan mairittelevia.