Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt - miesten naismaku

Vierailija
22.11.2014 |

Olen todella miesvaltaisessa työpaikassa. Olimme juuri pikkujouluissa ja istuin sattumalta sinkkumiesten pöydässä. Arvostelivat ohikulkevia naisia. Ja oikeasti, fiksuja miehiä mutta mikä naismaku. Sellaiset tusinablondit, joita on joka oksalla ja joista ei jääs ees mikään muistijälki verkkokalvolle oli kuuminta hottia ja sitten taas todella karismaattisen kauniit naiset, joita naisena itsekin pidin kauniina (tyyliin Julia Johansen ja Sarah Kivi), ei halaistua sanaa. Siis mitä??? Mikä juttu tää on? Mulla oli ihan pasmat sekaisin illan jälkeen.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:32"]

Mä olen huomannut saman esim. Instagramissa. Blondi varustettuna tekoripsillä, -hiuksilla ja ties millä vetää puoleensa miehiä. Eikä tarvitse edes olla kaunis kasvoiltaan. Sitten siellä voi olla vaikka mitä oikeita kaunottaria, mutta eivät vaan kiinnosta miehiä. Enkä nyt viittaa millään tavalla itseeni, vaan olen pistänyt merkille tämän asian.

[/quote]

Totta. Tulee esimerkkinä mieleen yksi tosi taviskasvoinen, vähän perunanenäinen tyttö jolla on isohkot tissit, mutta muuten suora kroppa ja ohuet, mutta pitkät blondit hiukset. Mun mielestä siis ihan ok:n näköinen, mutta miesten mielestä tuntuu olevan oikein superhottis.

Vierailija
42/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:32"]

Mä taas yllätyin kerran kun miesporukkaa oli ympärillä miten taviksen näköisistä naisista ne tykkäs, ykskään ei luetellut ketään missiä tai varsinaista julkkista. Suurin osa ihaili jotain eloveena-naisia ja yllättävän moni piti seksikkäänä vähän vanhempia naisia. Mä kun oon aina luullut, että just nää vahvasti meikatut povipommit tms. on miesten mieleen ja ehdottomasti vaan tosi nuoret. Olin tosi hämmästynyt, kun ihanimpien naisten listalta löytyi uutistenlukijoita, urheilijoita, toimittajia. Ihan mukiinmenevännäköisiä, mutta ei nyt tosiaankaan mun mielestä mitään hotteja. Ja muutama oli sitä mieltä, että nainen on tosinainen vasta kun saa lapsen. Ei voi käsittää miesten mieltymyksiä. Turhaanko tässä meikkailee, hiuksia, ripsiä ja kynsiä laittelee ja baariin mennessään seksikkästi pukeutuu?

[/quote]

Mitä turhaa siinä on? Itsenne takiahan te naiset laittaudutte, ettekä miesten.. ;) T: Mies

[/quote]

Totta, minä ainakin. t. aseksuaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin taas.. Kaikki miehet pitävät samanlaisista naisista.. Povipommiblondeja olisi tyrkyllä harmiksi asti, mutta koska sisin ratkaisee, niin en kelpuuta edes sänkyseuraksi. T: Mies

Vierailija
44/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kun miespuoliset kaverini valkkaavat tyttöystävkiseen söpöjä, nuoria ja tyhmiä tyttöjä. Ottaisi joku niistä ikäiseni fiksun ja omanarvontuntoisen naisen niin saisin kaverin :D

Mutta ilmeisesti kaltaiseni nokkela ja vihainen feministi käy haastavaksi kaveriksi, mutta kumppaniksi halutaan joku helposti hallittava hyväksynnänkerjääjä. Tai sitten vaan mun miespuoliset kaverit on idiootteja. Joo, jälkimmäinen :D

Omat kumppanini ovat reilusti vanhempia ja erittäin itsevarmoja menestyjiä jotka eivät pidä söpöilyä minään.

Vierailija
45/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:05"]

Et osaa katsoa naisia oikein. Naiset kehuvat usein kauniiksi sellaisia, jotka sitä eivät oikeasti miesten mielestä ole. Huomaat ilmiön Facebookissa ja Flickerissä.

[/quote]

Korjattu.

Vierailija
46/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset oli jo ryypätty kauniiksi:)

Vierailija
47/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa päivittelyn arvoista EI OLE miesten naismaku, vaan se, millaisten torveloiden kanssa olet samassa työpaikassa... Todella pahaa sivistymättömyyttä arvostella äijäporukassa ohikulkevia naisia (jotka eivät todennäköisesti olleet edes yhtään kiinnostuneita ko. miehistä).

Vierailija
48/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:47"]

Et osaa katsoa naisia oikein. Naiset kehuvat usein kauniiksi sellaisia, jotka sitä eivät oikeasti miesten mielestä ole. Huomaat ilmiön Facebookissa ja Flickerissä.

[/quote]

Korjattu.

[/quote]

Korjaa nyt vielä avaus ja #16, kun niin pedantti olet.

Vierailija
49/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile toki millainen on tusinablondi.

terv. Nainen jolla on luonnostaan hyvin vaaleat hiukset.

Vierailija
50/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap on ihan nyrpeenä, kun hän itse ei vastaa näiden miesten naismakua. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
51/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:51"]

Todella pahaa sivistymättömyyttä arvostella äijäporukassa ohikulkevia naisia 

[/quote]

Onko olemassa hyvääkin sivistymättömyyttä, vai etkö jaksa paasausinnossasi ajatella loppuun saakka mitä kirjoitat?

Vierailija
52/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:47"]

[/quote]

Korjattu.

[/quote]

[/quote]

Mulle riitti vain korjata se, etteikö ne naiset olisi kauniita vain siksi, jos ne ei miesten mielestä sitä ole. Ja miestenkin makuja on erilaisia, tiedän, yleistin kun kerran alkuperäinenkin kommentoija niin teki.

Vierailija
53/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Onko olemassa hyvääkin sivistymättömyyttä, vai etkö jaksa paasausinnossasi ajatella loppuun saakka mitä kirjoitat?

[/quote]

On pahaa ja vähemmän pahaa.

Vierailija
54/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:53"]

Kuvaile toki millainen on tusinablondi. terv. Nainen jolla on luonnostaan hyvin vaaleat hiukset.

[/quote]

Kuvailtu jo ekalla sivulla.

Vierailija
55/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin Sarahia anytime, on todella kuuma.

t. heteronainen (99.9%)

Vierailija
56/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:56"]

[/quote]

Mulle riitti vain korjata se, etteikö ne naiset olisi kauniita vain siksi, jos ne ei miesten mielestä sitä ole. Ja miestenkin makuja on erilaisia, tiedän, yleistin kun kerran alkuperäinenkin kommentoija niin teki.

[/quote]

Niinhän sinulle näemmä riitti korjailla yksipuolisesti. Ap vollottaa, että ne naiset joista pöytäseurassaan olleet miehet pitivät, olivat tusinablondeja. Sinä et kuitenkaan tuntenut mitään painetta korjata, että he olivat kauniita vaikka ap ei heitä sellaisina pitänytkään. 

Vierailija
57/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:55"]

[/quote]

[/quote]

No voi, tätä ajatusmokaa aivan varmasti häpeän koko loppuelämäni. :p Taisi osua arkaan paikkaan? ;)

Vierailija
58/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinhän sinulle näemmä riitti korjailla yksipuolisesti. Ap vollottaa, että ne naiset joista pöytäseurassaan olleet miehet pitivät, olivat tusinablondeja. Sinä et kuitenkaan tuntenut mitään painetta korjata, että he olivat kauniita vaikka ap ei heitä sellaisina pitänytkään."

No saattoivat nuo ollakin, myönnän sen.

Vierailija
59/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

No voi, tätä ajatusmokaa aivan varmasti häpeän koko loppuelämäni. :p Taisi osua arkaan paikkaan? ;)

[/quote]

Mitä minä sinun paikoistasi tiedän? Olet joku tyyppi siellä verkossa. Tuskin sinua kovasti kuitenkaan sattuu enää, kun naamasi hymyssä mollottaa. Hiukan vähemmän paasausta sinulta ja enemmän ajattelua, niin jatkossa hyvä tulee.

Vierailija
60/104 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen kauniille naisille.