Olen järkyttynyt - miesten naismaku
Olen todella miesvaltaisessa työpaikassa. Olimme juuri pikkujouluissa ja istuin sattumalta sinkkumiesten pöydässä. Arvostelivat ohikulkevia naisia. Ja oikeasti, fiksuja miehiä mutta mikä naismaku. Sellaiset tusinablondit, joita on joka oksalla ja joista ei jääs ees mikään muistijälki verkkokalvolle oli kuuminta hottia ja sitten taas todella karismaattisen kauniit naiset, joita naisena itsekin pidin kauniina (tyyliin Julia Johansen ja Sarah Kivi), ei halaistua sanaa. Siis mitä??? Mikä juttu tää on? Mulla oli ihan pasmat sekaisin illan jälkeen.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:32"]
Mä taas yllätyin kerran kun miesporukkaa oli ympärillä miten taviksen näköisistä naisista ne tykkäs, ykskään ei luetellut ketään missiä tai varsinaista julkkista. Suurin osa ihaili jotain eloveena-naisia ja yllättävän moni piti seksikkäänä vähän vanhempia naisia. Mä kun oon aina luullut, että just nää vahvasti meikatut povipommit tms. on miesten mieleen ja ehdottomasti vaan tosi nuoret. Olin tosi hämmästynyt, kun ihanimpien naisten listalta löytyi uutistenlukijoita, urheilijoita, toimittajia. Ihan mukiinmenevännäköisiä, mutta ei nyt tosiaankaan mun mielestä mitään hotteja. Ja muutama oli sitä mieltä, että nainen on tosinainen vasta kun saa lapsen. Ei voi käsittää miesten mieltymyksiä. Turhaanko tässä meikkailee, hiuksia, ripsiä ja kynsiä laittelee ja baariin mennessään seksikkästi pukeutuu?
[/quote]
Se riippuu kylläkin siitä että millä paikkakunnalla tai ylipäätään siitäkin että missä maassa on! Itse olen tummahiuksinen nainen ja kukaan mies ei kiinnitä minuun koskaan mitään huomiota Suomessa eikä missään Pohjoismaissa. Tämä onkin yksi syy miksen ole ikinä edes seurustellut/tapaillut suomalaista miestä, eivät he ole tehneet aloitetta/olleet tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Tietysti joskus kouluaikoina joku tuijotti mutta ei sen enempään. Sen sijaan jos menen vaikkapa etelään tai ihan mihin muuhun maahan tahansa kuin Pohjoismaat niin johan on jos jonkinlaista miestä kimpussa nuorta ja vanhaa. En todellakaan tiedä mistä tämä ilmiö johtuu mutta luulen että useimmat suomimiehet hakevat mahdollisimman arkisen/tavallisen/perusnätin näköistä eloveenatyttöä tai uutisten lukijan näköistä naista, kuka ties. Niin ja toki olen Suomessa saanut kehuja keski-ikäisiltä ja sitä vanhemmilta alkoholin vaikutuksessa olleilta miehiltä, mutta en laske niitä mukaan.
nehän kattelivat vaan yhden illan panoa, eikä kumppania. Luukkua johon loskat laittaa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:47"]Itseäni ärsyttää kun miespuoliset kaverini valkkaavat tyttöystävkiseen söpöjä, nuoria ja tyhmiä tyttöjä. Ottaisi joku niistä ikäiseni fiksun ja omanarvontuntoisen naisen niin saisin kaverin :D
Mutta ilmeisesti kaltaiseni nokkela ja vihainen feministi käy haastavaksi kaveriksi, mutta kumppaniksi halutaan joku helposti hallittava hyväksynnänkerjääjä. Tai sitten vaan mun miespuoliset kaverit on idiootteja. Joo, jälkimmäinen :D
Omat kumppanini ovat reilusti vanhempia ja erittäin itsevarmoja menestyjiä jotka eivät pidä söpöilyä minään.
[/quote]
Miksi kukaan haluaisi vihaisen naisen tai miehen?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:04"]
Olet vaan kateellinen kauniille naisille.
[/quote]
KATEUSKORTTI VEDETTY ESIIN!!! Peli taisikin sitten olla siinä...
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:56"]Julia Johansen on kyllä kaunein Suomessa näkemäni nainen.
[/quote]
Hyi saatana.
Naisilla on vääränlainen käsitys miesten mieltymyksistä. Sama on tosi myös päinvastoin.
Sori, mutta rintojen koko ei viesti MITÄÄN hedelmällisyydestä. Noiden kahden kanssa on 0% suhde hedelmällisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:29"]
Jos ihan hullulla tavalla kärjistetään, naiset yleensä tykkäävät persoonallisista, jopa kolhoista, kasvoista, mallimaisen hoikista kropista eikä lyhyt letti ei ole mikään miinus. Miehet taas pyöreämmistä kasvonpiirteistä (mainittu Sara Sieppi), suurehkoista rinnoista ja muodokkaasta hanurista ja pitkistä paksuista hiuksista, ehkäpä blondeista erityisesti. Nuo kertovat hedelmällisyydestä, ja miehelle naisen hedelmällisyys on tärkeä kriteeri parinvalinnassa. ;)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:43"]
Hölmöä ajatella, että esim. se jonkun kuvailema "miesten mielestä superhottis" nainen olisi miesten mielestä superhottis vain kyseisten ulkonäköpiirteiden vuoksi. Hän saattaa olla miesten mieleen jostain hyvin muusta syystä. Ehkä vaikka luonteensa ja muiden persoonallisten ominaisuuksiensa vuoksi - yhdistettynä ihan ok ulkonäköön.
[/quote]
Olen se "superhottis"-kommentin kirjoittaja. Meinasin kirjoittaa ensin, että tuo ihminen on myös mukava, mutta se olisi ollut turhaa, sillä nämä miehet pitivät hänen ulkonäöstään vaikkeivat tunteneet.
Naiset luulevat, että voivat sanella miehille sopivan naiskauneuden. Heh, ei onnistu. Tykkään kenestä haluan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:56"]Miehet on niin helppoja.tukka blondiks ja lisäkkeet,tekoripset,kynnet ja kunnon silarit ni jo kääntyy miesten päät.
[/quote]
Silarit kannattaa jättää pois. Yäk. T. Mies
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]
Tossa jutussa lukee, että noissa naamoissa on todella suuri ero. Miksen mä näe sitä? Molemmilla on suora nenä, kulmakarvojen kulma on samankaltainen, silmät on samat, huulet on paksut, poskipäät on näkyvät. Isoin ero on hiusten väri.
En jaksanut koko ketjua lukea, mutta ajattelin tuoda hieman miesnäkökulmaa eli nämä ns. tusinablondit sun muut kelpaavat yleensä yhdenillanjutuiksi ja ajatellaan, että heiltä voisi saada seksiä helposti. Sentakia ne kiinnostaa varsinkin jos on kännissä ja sellaiset jutut mielessä.
Vakaviin suhteisiin halutaankin sitten paljon paremmin itseä mielyttävä nainen, joka sopii niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta itselle parhaiten.
Ja mitä tulee tähän miesporukkaan, niin en kyllä allekirjoita että he edustavat kaikkien miehien naismakua absoluuttisesti, ainakin meidän miesporukassa naismaku vaihtelee hyvin paljon eikä tusinablondi silikonimisut ole kenenkään suosiossa. Joku pitää rajuista tatska prätkämimmeistä, joku söpöistä naapurintytöistä, joku urheilullisesta, jonkun mielestä pitää olla muotoja ja jotain mistä ottaa kiinni jne jne..
Luonne on monille myös tärkeää ja ihmiseen kaikki rakastuvat loppujen lopuksi, ulkonäkö on vain yksi juttu monien asioiden joukossa mikä ratkaisee.
Dailymailin rakennetut kuvat olivat kyllä kaikkea muuta kuin mitä artikkelissa alustettiin. Odotin kuvaa söpöstä, pyöreäkasvoisesta blondista ja gisellebundchenmaisesta naisten ihannenaisesta!
Kivan katkeraa settiä täällä.
Hei, ei se ole teiltä muilta pois vaikka osa naisista on hoikkia, kaunisnaamaisia ja blondeja. Sen tyypin naiset saa tukuttain huomiota niin baarissa kuin oikeassa elämässä. Aikuisina teidän pitäisi tietää, että miesten maku on laaja ja jokaiselle kyllä löytyy jostain ottajansa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:36"]Munkin mies tykkää Sara Siepistä! Tosi outoa, sehän on aika perus :D mutta siis tosi hyvä juttu, vaatimukset ei ole niin korkealla mitä naisena kuvittelin. [/quote] Tai sitten sinä vain et ymmärrä mitkä ne vaatimukset ovat.
[/quote]
Juuri näin. Se on jännä juttu miten naiset kuvittelevat jotenkin ymmärtävänsä miesten naismakua, eivätkä kuitenkaan ymmärrä yhtään. Veikkaan, että suurimmalle osalle naisista ei todellakaan ole eduksi, että Sara Siepin näköiset naiset on miesten mieleen, se kun nimittäin todellakin nostaa riman korkealle, eikä suinkaan laske sitä, siis miesten mielestä.
Vaikka itsellä ei missit todellakaan ole mitään ihannenaisia, niin tästä Sara Siepistä täytyy sanoa, että hänella todellakin on kauniit kasvot. Sen sijaan kaikki tässäkin ketjussa naisten antamat esimerkit kauniista naisista on omaan makuuni (ja uskallan väittää, että suurimman osan muiden miesten mielestä myös) melko karun näköisiä, jopa miehekkäitä.
Muuten samaa mieltä, mutta nuo ap:n luettelemat eivät silmääni miellytä millään tasolla. Katalogissa menee, mutta siinä se.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:06"]
Naisilla ja miehillä on erilainen naismaku? Joukossa tyhmyys tiivistyy?
[/quote]
Miks Joukoo aina mollataan?Tuskin oli edes kyseisissä pikkujouluissa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:08"]En ole kummankaan esimerkkisi nimeä kuullut koskaan ja googletin, aivan karseita ja mitään sanomattomia seinäruusuja. Sinulla tietysti naisena on eri maku, mutta kyllä ne "tusinablondit" vaan enemmän miesten silmään on.
[/quote]
Minusta nuo kaksi taas olivat aivan upeita kaunottaria ja tusinablondeja taas en huomaakaan. T. bi-tyttö
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:40"]
Miehet taas olettavat naisten pitävän tosi lihaksikkaista ja kenmäisistä kasvoiltaan, oikeasti naiset arvostavat persoonaa ja karskiutta (joka tulee virheistä) ulkonäössä enemmän, niinkuin keskimäärin. Voisikohan johtua että itse pitävät sellaisista muovisista.
[/quote]
Kyllä mun kokemuksen mukaan naiset kuolaavat usein juuri kenmäisten metroseksuaalien perään. Varmaan riippuu kyllä piireistä, mutta söpöt miehet tyyliin David Beckham ja Brad Pitt ovat kuin ovatkin suurimman osan mielestä ihkudaa parhainta miesainesta. Näistä ja karskiudesta on turha puhua samana päivänä, vai ajatteletko sinäkin, että ko. miehet ovat kyllä karskeja ainakin parransängen kanssa?
[/quote]
Jaa. Minusta kyllä aikuiset naiset tykkää keskimäärin aikuisen näköisistä, miehekkäistä miehistä.
Oletkos nähnyt esim. sen dokkarin, jossa David Beckham oli Brasiliassa ja seikkaili siellä Amazonin viidakoissa. Ihan sairaan seksikäs oli viidakkohattu päässään, iho hoitamatta ja parta ajamatta. Brad Pitt on komistunut todella paljon vuosien varrella, Thelma ja Louise -leffassa oli vielä aika huvittavan oloinen poikanen.
Kukas nyt ois tän päivän kenmäinen metroseksuaali, en keksi ensihätään, kun en tiedä näitä kaksikymppisiä näyttelijöitä niin hyvin.
[/quote]
No tässähän se juuri nähtiin, että David Beckham ken-nukkemaisine piirteineen edustaa "aikuisen naisen karskia miesihannetta" :D
Jos aihe kiinnostaa, onhan tuosta tutkimuksiakin, että länsimaisia naisia miellyttää yllättäen mieskasvot, joiden piirteissä ei testosteronin vaikutus jyllää, vrt. David Beckham. Pari ryppyä ja parransänki näihin ken-nuken kasvoihin, niin siinä on keski-ikäisen perus-pirkon unelmamies. Turha siis selittää, että naiset oikeasti tykkää karskeista miehistä ja miehet luulee, että ken-nukeista, kun asia on juuri päinvastoin. Tämä sinun kommenttisi viittasi pääasiassa ikääntymiseen, ja pitäisikö olla yllätys, että sinäkin pidät pikkuisen vanhempana pikkuisen vanhemmasta kuin 20-vuotiaasta miehestä?