Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
81/334 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin kymmenen aikaa, lueskelin, soitin äidille, nyt olen katsellut näitä keskusteluja ja lueskellut blogeja ja kohta pitäisi alkaa siivota ja laittaa pyykkikone päälle. Sitten menen lämpimään suihkuun ja katson youtubesta pari jaksoa Nurse Jackieta. Siinähän se yksinäisen viikonloppu kuluu. Miestä minulla ei ole ollut koskaan ja viimeksi olen viettänyt aikaa kaverin kanssa vuonna 2006. 

Vierailija
82/334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut leffoja, syönyt liikaa, ainoa kontakti on ollut lähikaupan kassa ja kirjastovirkailija. En osaa enää edes kuvitella toisenlaista elämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/334 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään joulusuunnitelmia.yksin kotona olen.tosin töissä valehtelin meneväni äitini luo kun en kehdannut kertoa totuutta.

Vierailija
84/334 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden kotiseudulle vanhempieni luokse viettämään joulua. Olen siellä muutaman päivän ja sitten tulen kotiin. Uusi vuosi menee yksin kotona. Katson jonkun leffan ja syön sipsejä, eli ei eroa mitenkään viikonlopuista.

Vierailija
85/334 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kaikille yksinäisille <3 t.ap

Vierailija
86/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meidän yksinäisten joulu meni?

Olin vielä eilen ihan hyvissä tunnelmissa, päivä meni nopeasti ja oli ihan mukavaakin lukea kirjaa ja syödä suklaata. Tänään taas seinät tuntuvat kaatuvan päälle ja mieli on maassa, ei tämä yksin kyhjöttäminen ole sellaista elämää mitä toivon.

Valitettavasti lomaa on vielä pari viikkoa. Työ sentään täyttää päivät jotenkin, nyt tämä on tällaista tekohengittämistä.  

Vierailija
87/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinäisille perustettaisiin jokin foorumi/sosiaalista mediaa vastaava, niin käyttäisittekö sellaista? Sellainen, missä olisi mahdollista jutella muiden yksinäisten kanssa ja ehkäpä löytää asuinkuntansa muita yksinäisiä?

Vierailija
88/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sillä, että yksin kotona olemisen sijaan käy yhdellä vaikka lähibaarissa avaa itselleen tilaisuuden tutustua toisiin ihmisiin. Mikä teitä estää?

Vierailija
89/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia, enkä halua viettää aikaa baareissa. Se estää. 

Vierailija
90/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Tuo oli esimerkki. Onhan niitä muitakin :) Mutta toki, ymmärrän että uhriutuminen on ihanaa kun ei tarvitse tehdä mitään oman onnensa eteen, itse.

Vierailija
91/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:52"]

[/quote]

Tuo oli esimerkki. Onhan niitä muitakin :) Mutta toki, ymmärrän että uhriutuminen on ihanaa kun ei tarvitse tehdä mitään oman onnensa eteen, itse.

[/quote]

Et viitsisi. Joulupäivänä on varmaan muutakin tekemistä kuin vittuilla niille, joilla ei ole asiat yhtä hyvin kuin sinulla. Yksinäisyyteen on moninaisia syitä, eivätkä ne katoa baareissa käymällä.

Vierailija
92/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

Et viitsisi. Joulupäivänä on varmaan muutakin tekemistä kuin vittuilla niille, joilla ei ole asiat yhtä hyvin kuin sinulla. Yksinäisyyteen on moninaisia syitä, eivätkä ne katoa baareissa käymällä.

[/quote]

Taidankin tehdä oman keskustelun tästä uhriutumisen ihanuudesta. Ja ihanaa joulua vielä teille <3

Vierailija
93/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taidankin tehdä oman keskustelun tästä uhriutumisen ihanuudesta. Ja ihanaa joulua vielä teille <3

[/quote]

Teepä ihmeessä, mikäli sielunelämäsi todellakin on noin köyhää.

Mukavaa joulua sinullekin, tosin se lienee sinun kohdiltasi jo pilalla kun haet hyvää mieltä vittuilemalla muille ihmisille.

T. En yksinäinen, mutta ymmärrän yksinäisiä ja haluaisin auttaa

Vierailija
94/334 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

171: Ai kun olet fiksu, kun parin anonyymin kommentin perusteella väität tietäväsi, mitä muut ovat tehneet oman itsensä eteen. Ongelma on juuri sinun kaltaisesi ihmiset, ylimieliset ja ynseät.

Minä haluakin olla yksin, mutta sentään tunnen sympatiaa muita kohtaan

Vierailija
95/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin päivän uutisia, kävin ostoskeskuksessa (Seppälässä talvitakkeja alkaen 30 euroa!) ostin ruokaa ja hyvyyksiä, söin, kuuntelin musaa, surffailen, luen Raamattua, suihku, ruoka, leffa, katselen toisten raketinammuntaa :D niitä on paljon täällä.

Vierailija
96/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:58"]

Minä olen katsellut kateellisena muiden joulun-ja uudenvuoden päivityksiä facesta.Ei kannattaisi,surettaa tämä oma yksinäisyys vaan enemmän.

[/quote]älä mene lankaan, nää on ihan samanarvoisia kuin muutkin päivät. Oletko huomannut että se on aika paljon esittämistä ja teeskentelyä sekä paljon tappeluja juhlapyhinä. Mua sieppaa just se kauhea numeron tekeminen ja sitä tyrkytetään myös sinkuille oikein pakotetaan ahdistumaan ja meitä säälitään. Ajattelin että olkoon minä en välitä, sääli on sairautta :D

Vierailija
97/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsellut kateellisena muiden joulun-ja uudenvuoden päivityksiä facesta.Ei kannattaisi,surettaa tämä oma yksinäisyys vaan enemmän.

Vierailija
98/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin miestä johon olen ihastunut, mutta joka lähti toisen kanssa lomalle. Viiltelin käsivarsia kun tuntui niin pahalta. Katselin Tove Jansson -dokkaria telkkarista.

Vierailija
99/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin ylös, kävin suihkussa ja söin voileivän. Otin lääkettä, kohta nukahdan. Aamulla työt kutsuu.

Vierailija
100/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut yksin, en yksinäinen. Kävin kaupassa
ja kirjastossa. Sitten avantouinnissa ja koiran kanssa 7km lenkillä. Nyt korkkasin siiderin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän