Lue keskustelun säännöt.
Efter Nio?
27.06.2026 |
Eikö Strömsössä ollut jo kärsimystä riittävästi? Että miksi tämmöinen?
Kommentit (14)
Tää on ihmisille, jotka eivät ole ihan varmoja, ovatko ruotsin- vai suomenkielisiä? Vai vähän molempia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi svedut eivät voisi pysyä omilla kanavillaan?
Ärsyttäviä ihmisiä nämä ruåtsinkieliset tekopirteät pellet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jag tyckar After Eight.
tycker om!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastenmielinen ohjelma joka koittaa olla asia ja viihde ohjelma samaan aikaan. Lopettakaa nyt tuokin roska pyörinyt ties kuinkahan monta vuotta
Tio?