Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
Heräsin 12 aikaan. Söin ja painelin kauppaan. Kaupasta kotiin ja lenkille koirien kanssa. Lenkin jälkeen ruoka ja sitten menin salille. Nyt katsoin salkkarit. Hyvä viikko ollut. Hyvä mieli. Pääsin opiskelemaan. Opinnot alkaa tammikuussa. Sitä sitten tässä järjestellyt että miten sen homman handlaan kun kouluun matkaa 180 km ja okt -taloa en nyt viitsi myydä enkä edes halua vaihtaa maisemaa opiskelupaikkakunnalle. Koulu siis monimuotototeutus, eli koulua 2 pv/viikko. Paljon mietittävää miten rahat riittää kaikkeen. Onneksi vielä säästöjä vähän jäljellä. Työttömäksi jäin 6 kk sitten. No ei se auta kun laittaa sähkölämmitys kiinni ja turvautua kakluuniin seuraaviksi talviksi. Kyllä tämä mun pirtti puillakin lämpenee. Hirvittää kokoajan jos ikivanha autoni päättää sanoa sopimuksen irti, että mitä silloin teen.. mutta koitan pysyä tässä luottavaisena ja uskoa siihen että asioilla on tapana järjestyä!
N42
Niin on! Surullinenkin mutta ihana silti.
No en siinä mielessä ole yksinäinen, että juttuseuraa kyllä löytyy puhelimen päästä, mutta kellään vaan ei ole aikaa tavata. Kaksi parasta ystävää ovat saaneet pari viikkoa sitten vauvat, joten heillä aika menee tietysti kotosalla. Kaksi muuta hyvää ystävää ovat raskaana, eikä heitäkään huvita kauheasti miehen kainalosta viikonloppuisin poistua. Muutamat muut kaverit ovat niin ikään perheellisiä, loput ovat vuorotyöläisiä ja/tai asuvat kaukana. Harvoin siis saan seuraa viikonloppuisin.
Tänään oli luentoja klo 12 asti. Koulun jälkeen menin kaupungille shoppailemaan piiiiitkästä aikaa. Ekaa kertaa 3,5 kuukauteen tuli palkkaa, huimat 570e. Monet hygieniatuotteet olivat loppu, joten ostin kasvojenpesuainetta, kosteuvoidetta, suihkugeeliä, hoitoainetta ja puuterin. Vanhat vaatteet alkavat käydä liian isoiksi onnistuneen laihdutusprojektini vuoksi, joten iloisena ostin kokoa pienemmät farkut mitä ennen, lisäksi nätin paidan ja neuleen.
Kävin salilla tekemässä tehokkaan treenin. Salin jälkeen menin lidliin ruokaostoksille.
Olen pessyt pyykkiä, syönyt texmex salaattia ja creme bruleen, nettaillut, puhunut parin kaverin kanssa puhelimessa, käynyt tupakilla ja vakoillut tinderistä kiinnostavaa miestä, joka ei olekaan ollut siellä moneen päivään. Harmittaa, koska juttu luisti hyvin.
Seuraavaksi viikkaan pyykit ja ripustan koneessa olevat. Käyn tupakilla, teen eväät ja menen nukkumaan. Huomenna taas töihin tienaamaan. Työpäivä jännittää ihan hirveästi, eka kerta palkallisena tuossa työpaikassa, alkusyksystä olin opiskelijana siellä. Kääk! Wish me luck. :)
Oi kun kuulostaa kivalta! Tsemppiä huomiseen! Hyvin sä vedät! <3
Käynyt kaupassa, syönyt pitsaa, katsonut mäkihyppyä, tehnyt aloituksen av:lle jossa minua vastaan aletaan hyökätä. Ajattelin vielä katsoa Arrowin ja Star Trekin ja painella nukkumaan.
Heräsin, söin aamupalaa, lähdin jumppaan, tulin kotiin suihkuun, lähdin pyörimään kauppakeskukseen jossa söin myös lounaan, tulin kaupan kautta kotiin.
Kotona siivoilin vähän ja sitten söin kaupasta ostamiani pähkinöitä sekä katsoin Netflixiä. Puhuin puhelimessa äidin ja kaukana asuvan, ainoan ystäväni kanssa. Tein ruokaa ja söin sekä katsoin salkkarit. Nyt teen opiskelujuttuja loppuillan ja joskus puoliltaöin menen nukkumaan. Olen 22 ja mulla on tänään ollut siis etäopiskelupäivä :)
Töitä. Perjantain iltavuorot on kivoja kun saa tekemistä itelleen siks aikaa kun muut on kavereidensa ja perheidensä kanssa.
Aamulla heräsin 10 aikaan, kävin kaupassa ja ruokaa. Sitten töihin 12-20. Nyt illalla koneella selailen nettiä, pelailen ja kohta nukkumaan. Huomenna töihin taas. :)
Oon 26, nainen PK-seudulta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:21"]
Ketään yksinäistä Espoosta? T.äiti 43v
[/quote]
Missäpäin Espoota?
Käyny töissä, ottanu päiväunet, pessy pyykkiä, juonut viinilasillisen ja sit iltapalaksi kasvispizzaa. Niin ja käyny kaupassa ja netissä roikkunu. Nyt hyvää kirjaa aloittelen ja kissoja silittelen..Melkein erakko olen, kun en vaan ihmisten kanssa osaa olla :/ N 37
Heräsin klo 05. Suihku, vaatteet päälle, meikkaus, hiusten kuivaus, aamupala ja kahvi. Kamat kasaan ja kohti juna-asemaa. Töissä kovasti etuajassa kun junat ja bussit kulkee vähän huonosti viikonloppuaamuisin.
Työpäivä sujuu ihan hyvin. Kauheesti tietysti jouduin kyselemään ja pyytämään apua, mutta ihan kivasti sujui. Laitoin töissä viestin yhdelle vanhalle työkaverille lähtiskö viinilasilliselle illalla, vastauksena oli että on jo sovittua menoa.
Töiden jälkeen makuunista irtokarkkeja ja kaupasta pakastepizza. Päiväunet. Tuunailin pizzaan vähän omia täytteitä päälle. Söin ja samalla datailin. Poltin päivän ensimmäisen tupakan. Nyt mietin mitä kattois netflixistä.
t. se joka eilen jännitti tätä työpäivää.
Ja olen 25v nainen Helsingistä.
Heräsin aamulla jo seitsemän aikaan, vaikka on vapaapäivä, lueskelin av:tä tunnin verran ja läksin sitten kaupassa käymään. Asioilla meni parisen tuntia ja sitten tulin kotiin, söin, katsoin pari jaksoa lempisarjaani ja kävin sitten päiväunille. Ne kestivätkin sitten kolmisen tuntia. Herättyäni olen juonut pari kupposta teetä, syönyt jätskiä ja surffaillut netissä. Nyt katson leffaa. Pitäisi tänään kai vielä siivoilla, ehkä pesen pyykkiäkin.
t. 33v. sinkku Helsingistä
Heräsin normaalia aikaisemmin, koska tänään oli poikkeuksellisesti työpäivä. Duunit sujuvat ihan näppärästi ja nyt on aika väsähtänyt olo. Nyt katson tv:tä ja odotan huomisen mukavaa harrastusta. Olen ajatellut aika paljon monenlaista, myös seksin puuteta. En tiedä, kuinka voin korjata tilanteen.
Nukuin yllättävän pitkään. Herättyäni aloin imuroimaan, sitten pesin kasvot ja hampaat. Keitin kahvit ja söin sämpylän. Tiskasin sen jälkeen tai ehkäpä aamupalaa ennen, en muista. Pyyhin pölyjä, selailin nettiä. Söin eilistä ruokaa, katsoin telkkaa ja nettiä vuorotellen. Kävin suihkussa pesemässä hiukset, sheivasin kainalot ja kuorin ihon. Laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään. Taas söin, jälkkäriksi uutuus suklaata. Vaihdoin tyynyliinat, meinasin lakanatkin, mutta muistin että vaihdoin pari päivää sitten. Nyt taas telkkaa ja nettiä. Syön vielä illalla jotain ja laitan pyykit kuivumaan. Siivoan joka päivä jotain, joten normaali päivä, lenkillä käyn muutaman kerran viikossa.
Söin pitkään aamiaista ja luin lehteä. Kävin pitkällä kävelylenkillä ja menin suihkuun. Imuroin ja siivoilin. Masturboin ja nukuin päiväunet. Lämmitin eilistä ruokaa ja katsoin elokuva-aiheisen dokumentin. Vaihdoin lakanat ja keitän iltateetä kohta. Pitkin päivää olen roikkunut netissä.
Nukkunut koko päivän ja ollut masentunut kaikesta. Juu, sairastan siis masennusta. Tai ehkä tää yksinäisyys on vaan syy sille miksi masentaa... Itkettää. Oon 21 v. nainen.
Levännyt ja nukkunut koko päivän. Kävin kaupassa miehen kanssa ostamassa ruokaa. Tänään oli valmis ruokaa. Aika masentavaa. Taidetaan me yksinäiset olla niitä persoonallisuushäiriöisiä jotka kaverit hylkää. Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.
Ketään yksinäistä Espoosta? T.äiti 43v