Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
1/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänään? itse en ole tehnyt mitään erikoista.Katsoin yhden leffan,tein vähän kotihommia ja olen ollut todella tylsistynyt.Nyt harmittaa,etten mennytkään uimaan vaikka eilen niin suunnittelin.Noh,nyt telkkaria,sitten suihkuun ja nukkumaan.Huomenna töihin :/ -ap

Vierailija
2/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut leffoja ja lukenut Wikipediasta artikkeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin iltapäivään (yön masistelin), söin suklaata, datailen puhelimella, ajattelen kuolemaa, suren, ahdistun.

Vierailija
4/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkenyt.

Vierailija
5/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua olisi kiinnostanut, että minkä ikäisiä te yksinäiset olette?

Vierailija
6/334 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ketään treffeille? :) -ap

Vierailija
7/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt koirien kanssa metsälenkillä, katsonut urheilua ja tv-sarjoja, tehnyt uuniruokaa, palstaillut ja lukenut vähän kirjaa. / 55:lle, esim minä olen kohta nelikymppinen.

Vierailija
8/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin syntymäpäivääni yksin ja sain turpiini :/

Vierailija
9/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen wanha & yksinäinen. Ja tulen vain wanhemmaksi ja yksinäisemmäksi. Sunnuntaipäiväni kului näin: herätys klo 9, kahvit naamaan, pientä syömistä, uutisia netistä. Sitten pyörän selkään ja töihin. (Aloitin osa-aikatyön viikonloppuna, etten möllöttäisi yksin kotona ja masentuisi.) Melkoinen lumisohjokeli, mutta silti oli mukava pyöräillä n. 7 km suuntaansa. Työssä juttelin yhden ihmisen kanssa, semmoista pinnallista rupattelua. Töistä kotiinpäin klo 14, kaupan kautta. Keksin käydä Prismassa kiertelemässä, että sunnuntai-iltapäivä ehtii hämärtyä ennenkuin olisin taas yksin kotona. En jaksanut/viitsinyt laittaa ruokaa, vaan söin ostoksiani, esim. kylmää broilerlenkkiä. Katsoin illan tv-tatjontaa, mutta siellä ei ole minulla mitään. Taidan lukea paria aloittamaani kirjaa, niitäkin selailemalla, kun keskittymiskyky huono. Yläkerrasta kuuluu välillä kiljahduksia, ja suurin toiveeni on, ettei siellä ole teknomaratonia tai bileitä ensi yönä. Olen tyytyväinen melko mitättömään elämääni, kunhan saan nukkua yöni rauhassa. En silti odota aamua. En muista milloin viimeksi heräsin innoissani. 

Vierailija
10/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tämä päivä meni aika kivasti: harrastin kahta eri lajia mieluista liikuntaa, siinä sivussa tapasin myös muita ihmisiä. Löysin kaupasta teetä tarjouksessa, nyt saan iltateet kuukaudeksi eteenpäin 1,50 eurolla! Nukkumaan meno jännittää vähän, tuleekohan uni? Aion katsoa tv:tä niin myöhään, kuin pysyn hereillä. Terveisin se, joka eilen masturboi ja suri taloustilannettaan. Ps. Päätin ryhdistäytyä raha-asioissa.

Vierailija
11/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoissa kiertelemässä. Nyt aion vielä lähteä pitkälle lenkille ja ruksaan kioskilla jonkin kupongin, jotta olisin ensi viikolla miljonääri. Yksinäisen lähes ainut tapa rikastua.

Vierailija
12/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin.

Söin hieman aamupalaa ja pelasin muutaman tunnin koneella.

Kävin Lidlissä.

Katsoin formuloita ja kävelin koko ajan cross trainerilla ~parin tunnin kuntoilu siis.

Suihkuun.

Istuskelen koneella ja selailen sivuja samalla kun syön.

m38

Vierailija
13/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin tossa puolen päivän jälkeen. Luin lehden, selailin sosiaalisia medioita joissa ei ollut tapahtunut mitään eikä mulle ollut mitään noteeraamista vaativia viestejä.
Kirjottelin av:lla ja parin viestin verran siskon kanssa.
Sit pääsin käymään kaupassa, menin pyörällä mut kävelin osan matkasta jotta kestäis pidempään.
Tulin kotiin, söin vähän suklaata ja pähkinöitä. Oksensin ne. (Mulla on syömihäiriö.)

Sit oon ollut tässä av:lla päivittämässä sivua jos tapahtuis jotain :D Pitäis tehdä muutamia opiskelujuttuja, mut en oo jaksanut jotenkin aloittaa. Äh.

Tässähän tämä menee.

Vierailija
14/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pukenut koko päivänä ja makaan läppäri sylissä. Huomasin Facebookista, että mies josta olen kiinnostunut, oli eilen ystävystynyt kaikista maailman ihmisistä yhden minun tuttuni kanssa ja on kai hänestä kiinnostunut. Huokaus. Otin yhteyttä hetken mielijohteesta 20 vuoden takaiseen ihastukseen ja nyt kaduttaa...

Vierailija
15/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen seitsemää, söin vähän aamiaista, luin romaania, nukahdin uudestaan, heräsin ysiltä. Keitin kahvit, tein tilastotieteen laskuharjoituksia (opiskelen työn ohessa), sen jälkeen lenkille. Lenkin jälkeen laitoin pastaa, imuroin, surffailin netissä. Luuttusin lattian, vaihdoin fillariin talvirenkaat, laitoin päivälliseksi lohta, kaadoin punkkua lasiin ja nyt olen tässä. Telkku on auki, sieltä tulee visuaalisesti tosi hienon näköinen unkarilainen leffa Punaiset ja valkoiset, jota en kuitenkaan viitsi seurata.

Mies 37v

Vierailija
16/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannut Fleshlightilla.

Vierailija
17/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin, join aamukahvit ja söin leivän. Sen jälkeen päivä mennyt ihan päin plörinää ja mitään en ole saanut aikaan. Ollut koko päivän av:lla ja haaveillut netissä kaikesta mihin ei ole varaa. Lapsille lämmitin spagettia ja söin miehen kanssa eilistä ruokaa. Kävin miehen kanssa myös kaupassa ja haettiin pitsat illalla. Nyt autoin tyttöä tekemään helppoja karkkeja. 

Vierailija
18/334 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yksinäiset, treffit huomenna ma 24.11. Kl 18.00 Turun hansakeskuksessa Thaliatorin Café Brahessa.

Vierailija
19/334 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole taas yksinäinen viikonloppu edessä.
Kävin työpäivän jälkeen kaupassa.Ostin myös pullon punaviiniglögiä.Korkkaan sen huomenna.Nyt alan ruoan laittoon, ihanaa tänään tulee posse :)
Hyvää viikonloppua kaikille yksinäisille! -ap

Vierailija
20/334 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olisin mielelläni ollut päivän mutta loppui työt : //. Eilen oli todella paha ahdistuspäivä mutta kävin siitä huolimatta kaupassa ja kokoajan häiritsi ihmisten tuijottavat katseet siellä. Tänään ajattelin kokata ja ottaa pari olutta sekä lämmittää saunan illan päälle : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme