Jatkuvasti väsynyt ja ärtynyt, miksi?
En tiedä enää mitä tehdä. Olen kärsinyt jo pitkään jatkuvasta väsymyksestä. Nukun keskimääräisesti öisin 8-9 h ja silloin tällöin aikaisina aamuvuoropäivinä 7 h. Nukun päivittäin päikkärit, jos olen kotona. Ilman päikkäreitä en saa mitään aikaiseksi. Ja ei, en herää öisin kuin todella harvoin. Nukun siis sikeästi.
Tämän lisäksi olen todella ärtynyt ja kiukkuinen joka päivä, pienistäkin asioista. Jaksan skarpata työpäivät, mutta kotona räjähtää. Huudan miehelleni ja kiukkuan pienistäkin asioista.
En tiedä mitä tehdä ja mistä hakea apua ja mikä voisi edes olla syynä tälle kaikelle.
Kommentit (44)
ALOITTAJA..
Iso kiitos kaikille, jotka asiallisesti jaksoi vastata! Diagnoosin metsästys jatkuu ja kilpirauhaskokeet seuraavaksi.
Lämpöily ja oireet voi viitata kilpirauhasen tulehdukseen. Itsellä oli vuosia sitten 37-37,5 lämpöä monta vuotta ja tulehdusarvot koholla. Tutkittiin kaikkea jopa tähystykset mahaan ja suolistoon. Kun mitään syytä ei löytynyt niin sitten katsottiin kilpparin tulehdusarvo ja sehän se oli syyllinen. Kymmenen vuotta aikaisemmin oli jo diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta joten oireet meni sen piikkiin.