Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aloitukseni poistetaan ennen kuin siihen on tullut yhtään vastausta?

Vierailija
30.12.2022 |

Eikä aloituksessa ole mitään asiatonta. Ihmissuhdeneuvoja vain kyselisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelee aika sairaitakin ihmisiä, joiden aloituksia poistetaan ja jotka sitten ilmeisesti huvikseen poistattavat ihan asiallisiakin aloituksia.

Vierailija
2/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän kymmenestä tekemästäni aloituksesta poistetaan ja vain asiallisia avauksia pyrin tekemään.

-eri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekemistä aloituksista poistuu myös yli puolet. Ja yleensä ne ovat ihan arkisista asioista, poliittisesti korrekteja, ja kirosanoja en käytä. Olisi hienoa tiettä mikä se linja on, kun nykyisellään sillä ei ole mitään ennustettavuutta vaan on hyvin sattumanvaraista.

Vierailija
4/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I di oo tti maiset avaukset vaan katoavat. Hyvä niin.

Vierailija
5/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se poistettiin jo aiemmin ja syytä siihen saat miettiä aivan itse.

Rikoit siis sääntöjä laittamalla sen uudestaan ja nyt vielä toisen kerran kun sitä utelet.

Häpeisit.

Vierailija
6/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoit siis sääntöjä laittamalla sen uudestaan ja nyt vielä toisen kerran kun sitä utelet.

Häpeisit.

Syytähän minä mietin, enkä itse sitä tiedä.

Vierailija
7/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kirjoittelet vihervassareitten ideolookista ajattelua vastaan.

Vierailija
8/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeisit.

Syytähän minä mietin, enkä itse sitä tiedä.

No olisiko siinä hyvä syy, että kun se poistettiin, niin tulit tänne asiasta pillittämään?

Se on sääntöjen vastaista, jos et sitä tiennyt. Limanuljaska.

Vierailija
9/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igorin hokijat, nuo elämäntapatyöttömät, liputtavat niitä. Muutama liputus uuteen ketjuun, niin algorytmi poistaa sen automaattisesti.

Vierailija
10/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos vähänkään kyseenalaistat sitä että Suomi ei olisi maailman onnellisin niin saman tien lähtee kirjoitus poistoon... valtamedian ja hallinnon aivopesua ei saa kyseenalaistaa...

sulkekaa silmät - ei ole rikollisuutta ja köyhyyttä ja korruptioita eikä koulujärjestelmä ja sairaanhoito katastrofissa ja "miljoona" muuta asiaa... me olemme maailman onnellisimmat kun meille sanotaan niin valtamediassa...

Ja nimimerkkiä ei varsinkaan kannata käyttää sillä saa kaikki kimppuunsa… siksi jätinkin sen taas pois… tähän laitan vielä…

Vierailija
11/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis vain onnellista elämää ylistävät ketjut saavat jäädä. Ja kaikki ongelmiinsa apua etsivät joutuvat poistolistalle.

Vierailija
12/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pask*an tarvii astua et sen tunnistaa. 

Vierailija
13/21 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että joskus aikanaan kyselin täällä apua lapseni oireiluun. Täällä saatujen vinkkien ja kokemusten perusteella päättelin, että lapsellani on jonkinlaista aistisäätelyongelmaa. Kun tiesin mitä tarvitsimme, niin sain lapsen tutkimuksiin ja hän sai ongelmiinsa apua, ja on nyt hyväntuulinen lukiolainen.

Ilman vauvapalstaa ja täällä saatua vertaistukea en olisi itse mitenkään keksinyt mistä oli kyse. Neuvolahan ei uskonut mitään mitä kerroin ongelmista. Nykyään täällä ei tällaiset jutut enää onnistu, kun avun tarvitsijat poistetaan vääränlaisina aloituksina.

Vierailija
14/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksän kymmenestä tekemästäni aloituksesta poistetaan ja vain asiallisia avauksia pyrin tekemään.

-eri-

Vika on nimenomaan siinä, että ovat liian asiallisia tälle palstalle. Kai sinä huomaat, että kovin vähän täällä on sallittuja aiheita.

Lisää otsikkoon tai vähintään aloitukseen sana pieru, niin kyllä säilyy!

Vierailija
15/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
16/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄn palstan systeemi on niin outo... Aloituksen poistamiseen tarvitaan vain muutama ilmianto, ja senhän ihmiset tekee ihan vaan siksi että eivät ole samaa mieltä jostain... Näin ei pitäisi koskaan olla. 

Vierailija
17/21 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat jankkaukset tyyliin Allu pilaa palstan.

Vierailija
18/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut valtasivat palstan.

Vierailija
19/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLLÆPITO VASTATKAA 

Vierailija
20/21 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus alkaa olemaan lähellä nollaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi