Lähtevätkö kaikki miehet nuoremman ja kauniimman matkaan?
Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan?
Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä.
Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?
Kommentit (83)
Eihän sun esimerkki nyt ole nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta, vaan nuoremmasta, juuri miehen henkilökohtaiseen makuun kauniista, luonteeltaan miehelle oikeanlaisesta, seksuaalisesti miehen kanssa yhteensopivasta ja vielä rikkaasta naisesta. Se on vähän eri asia, kuin vain nuorempi ja kauniimpi.
Uskon, että noi muut mainitut, ei siis vain se nuoruus ja kauneus, vois saada esim. mun miehen vaihtamaan naista, mut uskon, että ikää pitäis sillä nuoremmalla ja kauniimmalla kyllä olla vähintään se 25, eikä sen alle. Mutta siis, mun mies ei varmasti vaihtais mua luonteeltaan ikävään/ei hänen tyyppiseensä naiseen, vaikka se olis mua nuorempi kauniimpi, kun taas voisin hyvin kuvitella hänen vaihtavan mut naiseen, joka olis hänelle kiltimpi ja ei valittais niistä asioista joista mä valitan ja jonka kanssa ei tulis samoja riitoja kuin mun ja joka sallis hänelle asioita joita mä en ja joka ei syyttäis häntä mistään jne., vaikka se nainen olis mua vanhempi ja rumempi.
Jotkut miehet arvostaa rauhallista, seesteistä ja rentoa elämää, ystävällistä ilmapiiriä, vapautta jne. huomattavasti enemmän kuin naiskauneutta, jos siis on kyse siitä, millaista elämää sen kumppanin kanssa voi viettää.
Otetaanpa tapaus Benedict Cumberbatch 38 v., the king of Tumblr and Pinterest and the whole internet.
Vastanäyttelijättäret rakastua pätkähtävät, mallitytöt jättävät soittopyyntöjä. Pillua olisi varmasti tarjolla siellä sun täällä, mut kundi menee kihloihin varsin tavallisen näköisen ja itsensä ikäisen naisen kanssa. Myös aiemmissa suhteissa naiset ovat olleet melko taviksen näköisiä. Mut vain taviksen näköisiä, ei taviksen oloisia, sillä kaikki ovat olleet erittäin älykkäitä ja lahjakkaita mimmejä (näyttelijä-käsikirjoittaja, vaatesuunnittelija, teatteriohjaaja).
Joten todistetusti kaikki miehet eivät ole sen ulkonäön ja nuoruuden perään, vaikka teinipimpsaa saisi niin paljon kuin vain jaksaisi polkea.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:41"]
Eihän sun esimerkki nyt ole nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta, vaan nuoremmasta, juuri miehen henkilökohtaiseen makuun kauniista, luonteeltaan miehelle oikeanlaisesta, seksuaalisesti miehen kanssa yhteensopivasta ja vielä rikkaasta naisesta. Se on vähän eri asia, kuin vain nuorempi ja kauniimpi.
Uskon, että noi muut mainitut, ei siis vain se nuoruus ja kauneus, vois saada esim. mun miehen vaihtamaan naista, mut uskon, että ikää pitäis sillä nuoremmalla ja kauniimmalla kyllä olla vähintään se 25, eikä sen alle. Mutta siis, mun mies ei varmasti vaihtais mua luonteeltaan ikävään/ei hänen tyyppiseensä naiseen, vaikka se olis mua nuorempi kauniimpi, kun taas voisin hyvin kuvitella hänen vaihtavan mut naiseen, joka olis hänelle kiltimpi ja ei valittais niistä asioista joista mä valitan ja jonka kanssa ei tulis samoja riitoja kuin mun ja joka sallis hänelle asioita joita mä en ja joka ei syyttäis häntä mistään jne., vaikka se nainen olis mua vanhempi ja rumempi.
Jotkut miehet arvostaa rauhallista, seesteistä ja rentoa elämää, ystävällistä ilmapiiriä, vapautta jne. huomattavasti enemmän kuin naiskauneutta, jos siis on kyse siitä, millaista elämää sen kumppanin kanssa voi viettää.
[/quote]
Taivas, mitä toiveajattelua miehestäsi!
Tekisi mieli palkata joku tosi kaunis ja ihana nainen yrittämään miestä. Olen 100% varma ettei jättäisi minua.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:45"]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta mä en nyt mitenkään käsitä, miten helvetissä se on toiveajattelua mun miehestä, että tiedän, että se ei vaihtaisi mua kauniimpaan naiseen jos se kauniimpi nainen tekis sen elämästä yhtä vaikeeta tai vaikeempaa kuin mä, ja että se varmasti silmänräpäyksessä vaihtais mut naiseen, joka ei olis niin helvetin ärsyttävä ämmä ja vaativa ja jonka kanssa sillä ei olis niin paljon riitoja kuin mun, ja joka hyväksyis sen, että mies ei ikinä tee mitään väärin ja mikään ei oo miehen syytä, vaikka se nainen olis kuuskymppinen ja painais 100 kiloa.
Siis huom., mä en todellakaan ole se, jonka kanssa saa sitä rentoa, rauhallista, seesteistä elämää ja vapautta ja hyväksyntää kaikelle käytökselleen jne. Mä olen se kymmenen vuotta miestäni nuorempi "kaunis" nainen, jonka kanssa saa seksiä milloin tahansa ja miten tahansa, mutta jonka kanssa eläminen on helvetin hankalaa.
Että ei siis todellakaan ole mitään toiveajattelua mun miehestä se, että se arvostaa naisessa enemmän "kiltteyttä" kuin ulkonäköä. Mulle olis toiveajattelua ajatella, että se arvostaa mun ulkonäköä ja seksiä mun kanssa enemmän kuin mahdollisesti jonkun toisen "kiltteyttä" ja ymmärtäväisyyttä jne.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:18"]Vaikea sanoa :/
[/quote]
Keski -ikäisellä miehellä voi olla myös taloudellisia sitoumuksia vaimoonsa. Tällöin järkevä mies valitsee vaimon ja pikkupillu jää lehdelle soittelemaan. Voi siinä olla mukavuudenhalua ja rakkautta myös. Perhettä ja lapsia kohtaan.
En vaihtais, en todellakaan. Mun vaimo on rakkaimpani, mistään en voisi löytää parempaa, enkä edes etsi. En hinkua nuorempaa, sillä vanhempi on parempi kaikinpuolin. Ja mun mielestä myös kauniimpi. Rahaa meillä on yllin kyllin, joten sitäkään en kaipaa. Parempaa seksiä tuskin kenenkään nuoren naisen kanssa voisi olla, eikä kenenkään muunkaan. Arvostan myös meidän yhteistä elämää, olemme kumppanit, parhaat ystävät, meillä on upea koti. Vaimo ja lapset ovat tärkeintä elämässäni, ja teen heidän eteensä mitä tahansa. Antaisin vaikka henkeni.
Tarjokkaita on kyllä vuosien varrella ollut, mutta kaikille olen sanonut: ei kiitos. Niin pitkälle en ole mennyt, että heistä sen enempää tietäisin kuin että kauniitakin on ollut. Omat vanhempani erosivat keski-ikäisenä kun isäni löysi uuden naisen. Muutaman vuoden päästä erosivat ja uutta pitkäaikaista kumppania ei löytynyt, isä elelee nyt yksin vanhainkodissa. Käyn kyllä katsomassa kerran kuukaudessa, mutta etäiseksi on jäänyt meidän lapsille. Äitini löysi eläkeiässä uuden miehen ja tuosta miehestä tuli vaari meidän lapsille. Elelevät vielä omassa kodissaan ja heidän luona käymme joka viikko. Vaimon vanhemmat ovat olleet naimisissa sen yli 60 v ja sitä ihailen ja kunnioitan ja teen kaikkeni, että meidänkin avioliitto kestää ja on onnellinen. Tähän asti (reilut 20 v) on mennyt hyvin.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]No, miehen kanssa tuollaisesta casesta joskus juteltiin ja oli sitä mieltä ettei mitään uuttalapsiperhe-elämää halunnut kenenkään nuorikon kanssa. Nyt kun lapset on isoja ja asuntolaina maksettu niin mikäs sen hauskempaa kun matkustella ja nauttia elämästä ilman turhaa stressiä. todennäköisesti tämä sirkeä 25-v sen perheen ja pentulaumankin haluaisi, eikös niin????? [/quote] Entäpä jos nainen ei haluaisikaan lapsia?
[/quote]
tämä tytteli taitaa ollakin Marsista, siltä alkaa kuulostamaan.
paskaantaakohan kaiken lisäksi kultamunia?
Otetaanpa tapaus Benedict Cumberbatch 38 v., the king of Tumblr and Pinterest and the whole internet.
Vastanäyttelijättäret rakastua pätkähtävät, mallitytöt jättävät soittopyyntöjä. Pillua olisi varmasti tarjolla siellä sun täällä, mut kundi menee kihloihin varsin tavallisen näköisen ja itsensä ikäisen naisen kanssa. Myös aiemmissa suhteissa naiset ovat olleet melko taviksen näköisiä. Mut vain taviksen näköisiä, ei taviksen oloisia, sillä kaikki ovat olleet erittäin älykkäitä ja lahjakkaita mimmejä (näyttelijä-käsikirjoittaja, vaatesuunnittelija, teatteriohjaaja).
Joten todistetusti kaikki miehet eivät ole sen ulkonäön ja nuoruuden perään, vaikka teinipimpsaa saisi niin paljon kuin vain jaksaisi polkea.
[/quote] Joo, mut Ben C onkin ihana ja älykäs mies. Suuri poikkeus siis sukupuolessansa. Ja äitin poika. Wanda varmaan räjähtäisi, jos Cumby toisi 17-vuotiaan pissiksen näytteille.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:52"]
Keski -ikäisellä miehellä voi olla myös taloudellisia sitoumuksia vaimoonsa. Tällöin järkevä mies valitsee vaimon ja pikkupillu jää lehdelle soittelemaan. Voi siinä olla mukavuudenhalua ja rakkautta myös. Perhettä ja lapsia kohtaan.
[/quote]
Hyi helvetti mitä kieltä käytät naisesta, joka on vaan nuorempi. Kertoo kyllä susta ihmisenä erittäin paljon, jos viittaat johonkuhun "pikkupilluna".
Mun mies lähti 9 vuotta vanhemman matkaan... Kai se on jotenkin sekopää sitte :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]No, miehen kanssa tuollaisesta casesta joskus juteltiin ja oli sitä mieltä ettei mitään uuttalapsiperhe-elämää halunnut kenenkään nuorikon kanssa. Nyt kun lapset on isoja ja asuntolaina maksettu niin mikäs sen hauskempaa kun matkustella ja nauttia elämästä ilman turhaa stressiä. todennäköisesti tämä sirkeä 25-v sen perheen ja pentulaumankin haluaisi, eikös niin????? [/quote] Entäpä jos nainen ei haluaisikaan lapsia?
[/quote]
tämä tytteli taitaa ollakin Marsista, siltä alkaa kuulostamaan.
paskaantaakohan kaiken lisäksi kultamunia?
[/quote]
Eivät kaikki halua lapsia.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta mä en nyt mitenkään käsitä, miten helvetissä se on toiveajattelua mun miehestä, että tiedän, että se ei vaihtaisi mua kauniimpaan naiseen jos se kauniimpi nainen tekis sen elämästä yhtä vaikeeta tai vaikeempaa kuin mä, ja että se varmasti silmänräpäyksessä vaihtais mut naiseen, joka ei olis niin helvetin ärsyttävä ämmä ja vaativa ja jonka kanssa sillä ei olis niin paljon riitoja kuin mun, ja joka hyväksyis sen, että mies ei ikinä tee mitään väärin ja mikään ei oo miehen syytä, vaikka se nainen olis kuuskymppinen ja painais 100 kiloa.
Siis huom., mä en todellakaan ole se, jonka kanssa saa sitä rentoa, rauhallista, seesteistä elämää ja vapautta ja hyväksyntää kaikelle käytökselleen jne. Mä olen se kymmenen vuotta miestäni nuorempi "kaunis" nainen, jonka kanssa saa seksiä milloin tahansa ja miten tahansa, mutta jonka kanssa eläminen on helvetin hankalaa.
Että ei siis todellakaan ole mitään toiveajattelua mun miehestä se, että se arvostaa naisessa enemmän "kiltteyttä" kuin ulkonäköä. Mulle olis toiveajattelua ajatella, että se arvostaa mun ulkonäköä ja seksiä mun kanssa enemmän kuin mahdollisesti jonkun toisen "kiltteyttä" ja ymmärtäväisyyttä jne.
[/quote]
Uskotaan, sähän oot kohta mun työpöydällä!;)
Onnellisesta parisuhteesta, tuskin, miksi ihmeessä?
Surkeassa parisuhteessa kärvistellessä jonkun nuoren, kauniin ja ilmeisesti kaikin puolin täydellisen naisen huomio saattaa hyvinkin olla se viimeinen niitti ja silmien avaaja. Lähtisikö siitä sitten sen nuoren naisen matkaan vai omilleen, onkin taas ihan eri juttu, riippunee miehestä.
M38
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:55"]
Mun mies lähti 9 vuotta vanhemman matkaan... Kai se on jotenkin sekopää sitte :D
[/quote]
Se ei varmaan ollut synnyttänyt!?
Ei kaikki lähde. Tuttavamies jätti 15 v nuoremman vaimonsa (ja lapsen) ja lähti 4 v itseään vanhemman naisen mukaan. Oma veljeni erosi 13 v nuoremmasta vaimostaan ja otti tilalle vain pari vuotta itseään nuoremman. Lisäksi ex-vaimo oli hoikka, kaunis ja hyvätuloinen. Nykyinen ylipainoinen, ei tod. kaunis ja pienituloinen lähäri.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:34"]
Mutta MIKSI AP:n kuvailema nainen haluaisi keski-ikäisen miehen??
[/quote]
Miksi Jasmin Mäntylä halusi Dennisin?