Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtevätkö kaikki miehet nuoremman ja kauniimman matkaan?

Vierailija
21.11.2014 |

Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan?

Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä.

Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat luonteesta, ulkonäöstä, yhteensopivuudesta mutta et sanaakaan älystä.

Mun mies on kanssani ainakin osaksi älykkyyden takia. Hän ei kestäisi mitään typerää blondia, näin on itse sanonut. Toki tuo nuori kaunis nainenkin voi olla älykäs, mutta samaa elämänkokemusta hänellä ei ole kuin minulla. Eli siinä häviäisi väistämättä.

Mutta hei, ehkä hän olisi valmis joustamaan siitä, jos tytteli olisi muuten täydellinen. Itse olen välillä aika kiperää seuraa...

Vierailija
62/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]

Mun mies on kanssani ainakin osaksi älykkyyden takia. Hän ei kestäisi mitään typerää blondia, näin on itse sanonut. Toki tuo nuori kaunis nainenkin voi olla älykäs, mutta samaa elämänkokemusta hänellä ei ole kuin minulla. Eli siinä häviäisi väistämättä.

Mutta hei, ehkä hän olisi valmis joustamaan siitä, jos tytteli olisi muuten täydellinen. Itse olen välillä aika kiperää seuraa...

[/quote]

Jahas, ja perinteistä sinisilmäisyyttä tähänkin keskusteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]Kirjoitat luonteesta, ulkonäöstä, yhteensopivuudesta mutta et sanaakaan älystä.

[/quote]

Mutta jos mies on älykäs, niin kai hänen kanssaan samanlainen nainenkin olisi älykäs?

Vierailija
64/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee jos on lähteäkseen. EX mies oli suhteessa minua huomattavasti vanhempaan ja rumempaan, eli ei tarvitse olla nuori ja kaunis sen "houkuttelijan". Toisaalta mies ei olisi halunnut erota mutta minä halusin koska en halunnut olla pettäjän kanssa. Mutta lähteekö kaikki miehet , no EI todellakaan. Tunnen omat veljeni kuin omat taskuni ja heistä yksikään (4kpl) ei ole pettänyt vaimoaan vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin. Mulla on tosi fiksut veljet!

Vierailija
65/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:53"]

En vaihtais, en todellakaan. Mun vaimo on rakkaimpani, mistään en voisi löytää parempaa, enkä edes etsi. En hinkua nuorempaa, sillä vanhempi on parempi kaikinpuolin. Ja mun mielestä myös kauniimpi. Rahaa meillä on yllin kyllin, joten sitäkään en kaipaa. Parempaa seksiä tuskin kenenkään nuoren naisen kanssa voisi olla, eikä kenenkään muunkaan. Arvostan myös meidän yhteistä elämää, olemme kumppanit, parhaat ystävät, meillä on upea koti. Vaimo ja lapset ovat tärkeintä elämässäni, ja teen heidän eteensä mitä tahansa. Antaisin vaikka henkeni.

Tarjokkaita on kyllä vuosien varrella ollut, mutta kaikille  olen sanonut: ei kiitos. Niin pitkälle en ole mennyt, että heistä sen enempää tietäisin kuin että kauniitakin on ollut. Omat vanhempani erosivat keski-ikäisenä kun isäni löysi uuden naisen. Muutaman vuoden päästä erosivat ja uutta pitkäaikaista kumppania ei löytynyt, isä elelee nyt yksin vanhainkodissa. Käyn kyllä katsomassa kerran kuukaudessa, mutta etäiseksi on jäänyt meidän lapsille. Äitini löysi eläkeiässä uuden miehen ja tuosta miehestä tuli vaari meidän lapsille. Elelevät vielä omassa kodissaan ja heidän luona käymme joka viikko. Vaimon vanhemmat ovat olleet naimisissa sen yli 60 v ja sitä ihailen ja kunnioitan ja teen kaikkeni, että meidänkin avioliitto kestää ja on onnellinen. Tähän asti (reilut 20 v) on mennyt hyvin.

[/quote]  Onnea ja Siunausta jatkossakin. Ihana kirjoitus ja uskon, että teillä on hyvä avioliitto ja tulee olemaankin.

Vierailija
66/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:01"]

[/quote]

Jahas, ja perinteistä sinisilmäisyyttä tähänkin keskusteluun!

[/quote]

Eikä tääkään ole sinisilmäisyyttä, kyllä sen tietää ja huomaa, jos naisen älykkyys on miehelle tärkeetä. Mä olen se rasittava miestäni nuorempi nainen, jonka mies ei vaihtais kauniimpaan mutta varmasti mukavampaan. Mut ei se "tyhmään" naiseen vaihtais, koska sille naisen älykkyys (ja koulutuskin) on tärkeetä, ja se haluaa keskustella politiikasta, historiasta, maantieteestä, biologiasta, avaruudesta jne., myös kumppaninsa kanssa. Ja se keskustelu on sille tosi tärkeetä, ei se kestäis sellaisessa parisuhteessa jossa sitä ei olis.

Ja tän todellakin huomaa myös miehen käytöksestä älykkäitä ja korkeasti koulutettuja naisia kohtaan, se kiinnittää niihin paljon enemmän huomiota ja pyrkii keskusteluihin niiden kanssa jne. Joskus aikaisemmin vitsailtiin siitä, että kun jotkut muut naiset saattaa olla sillälailla, että jos tilaisuuteen tulee joku häikäisevä kaunotar, niin ne liimautuu miehensä kylkeen mustasukkaisina vahtimaan tai jotain vastaavaa, niin mulla samanlaisen käytöksen laukaisis se, jos kuulen jonkun naisen mainitsevan yliopistostaan, väitöskirjastaan tai jostain vastaavasti älykkyyteen viittaavasta asiasta. Mutkin se on alunperin varmaan valinnut enemmänkin mun mensarajan ylittävän älykkyysosamäärän takia, kuin mun häntä kymmenen vuotta nuoremman iän, "kauneuden" ja seksuaalisen vapaamielisyyden takia (ja näistäkin kolmesta viimeinen lienee hänelle tärkeintä).

Vierailija
67/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa, että ei välttämättä. Minä olen juurikin tasan 20-vuotias, nätti, pitkä ja ainakin omasta mielestäni miellyttävän näköinen nainen. Harrastukseni myötä tutustuin erääseen nelikymppiseen mieheen, joka oli ollut naimisissa 9 vuotta ja lapsiakin oli kaksi. Ihastuin täysin mutta lopputulos oli että mies ei kiinnostunut vaikka flirttailin.

Vierailija
68/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]No, miehen kanssa tuollaisesta casesta joskus juteltiin ja oli sitä mieltä ettei mitään uuttalapsiperhe-elämää halunnut kenenkään nuorikon kanssa. Nyt kun lapset on isoja ja asuntolaina maksettu niin mikäs sen hauskempaa kun matkustella ja nauttia elämästä ilman turhaa stressiä. todennäköisesti tämä sirkeä 25-v sen perheen ja pentulaumankin haluaisi, eikös niin????? [/quote] Entäpä jos nainen ei haluaisikaan lapsia?

[/quote]

Miksi se nuori nainen haluaisi vanhemman tavismiehen, jolla riesana lauma lapsia?

Vierailija
69/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin dé hattu että vain joku 5% miehistä, jotka ovat on ihan hyvässä suhteessa, lähtevät tälläisestä tilanteesta elämänsä aikana nuoremman kauniin naisen mukaan. Tietty useat suhteet eivät ole hyviä, mutta nyt kysyttiinkin jos on ihan hyvässä suhteessa, niin lähtisikö silti.

Vastaavasti dé hattu sanoisin että koko elämänsä aikana 5% miehistä (suurin osa useammankin kerran) pääsee tilanteeseen missä huomattavasti nuorempi, kaunis ja muutenkin haluttava nainen ottaisi...

Kun katsoo julkkiksia ja erityisesti hyvin varakkaita miehiä, niin kyllä moni vaihtaa nuorempaan. Ei-julkkikset ja ei-varakkaat eivät saa vastaavia tilaisuuksia (juuri koskaan).

Erityisen varakkaiden miesten kohdalla näiden nuorempien naisten varallisuus ei merkitse juuri mitään ja vastaavasti on kova vetovoimatekijä. 41vm

Vierailija
70/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:53"]

En vaihtais, en todellakaan. Mun vaimo on rakkaimpani, mistään en voisi löytää parempaa, enkä edes etsi. En hinkua nuorempaa, sillä vanhempi on parempi kaikinpuolin. Ja mun mielestä myös kauniimpi. Rahaa meillä on yllin kyllin, joten sitäkään en kaipaa. Parempaa seksiä tuskin kenenkään nuoren naisen kanssa voisi olla, eikä kenenkään muunkaan. Arvostan myös meidän yhteistä elämää, olemme kumppanit, parhaat ystävät, meillä on upea koti. Vaimo ja lapset ovat tärkeintä elämässäni, ja teen heidän eteensä mitä tahansa. Antaisin vaikka henkeni.

Tarjokkaita on kyllä vuosien varrella ollut, mutta kaikille  olen sanonut: ei kiitos. Niin pitkälle en ole mennyt, että heistä sen enempää tietäisin kuin että kauniitakin on ollut. Omat vanhempani erosivat keski-ikäisenä kun isäni löysi uuden naisen. Muutaman vuoden päästä erosivat ja uutta pitkäaikaista kumppania ei löytynyt, isä elelee nyt yksin vanhainkodissa. Käyn kyllä katsomassa kerran kuukaudessa, mutta etäiseksi on jäänyt meidän lapsille. Äitini löysi eläkeiässä uuden miehen ja tuosta miehestä tuli vaari meidän lapsille. Elelevät vielä omassa kodissaan ja heidän luona käymme joka viikko. Vaimon vanhemmat ovat olleet naimisissa sen yli 60 v ja sitä ihailen ja kunnioitan ja teen kaikkeni, että meidänkin avioliitto kestää ja on onnellinen. Tähän asti (reilut 20 v) on mennyt hyvin.

[/quote]

Onpa ihan lukea joskus tällainenkin teksti. Oma mieheni jätti minut juuri 12 v liiton päätteeksi, ja syynä toinen ihastus, josta en edes halua tietää sen enempää, koska en keksi mitä sillä tiedolla tekisin.

Miehen ratkaisu on ollut niin äkkinäinen ja yllättävä, että todellakin mietin mikä mahtaa olla hänen tulevaisuutensa, lieko yllä kuvatun isäsi kohtalon kaltainen...

Noh, mä en sillä päätäni vaivaa, enkä ala elää kostofantasioissa, vaan käännän katseeni tulevaan, ja teen jatkossa(kin) elämästäni parasta mahdollista.

Vierailija
71/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:52"]

Keski -ikäisellä miehellä voi olla myös taloudellisia sitoumuksia vaimoonsa. Tällöin järkevä mies valitsee vaimon ja pikkupillu jää lehdelle soittelemaan. Voi siinä olla mukavuudenhalua ja rakkautta myös. Perhettä ja lapsia kohtaan.

[/quote]

Hyi helvetti mitä kieltä käytät naisesta, joka on vaan nuorempi. Kertoo kyllä susta ihmisenä erittäin paljon, jos viittaat johonkuhun "pikkupilluna".
[/quote]

Sellainen on sopiva nimitys varattua vokottelevalle nuorelle naiselle... on nimittäin ihan omanlainen ihmistyyppinsä

Vierailija
72/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex valitti aina kun en ole pitkä hoikka blondi skandityyppi (pieni siro punapää). Vaihtoi sitten vanhempaan, pienempään  ja pyöreään tummaan naiseen....

Eli ei.

Vierailija
73/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirty and difficult divorce, no prenup. Fat chance.

Vierailija
74/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:03"]

Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan? Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä. Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?

[/quote]

Eihän tuota tietenkään voi varmasti sanoa. Mutta epäilen, ettei minun kanssa 25 vuotta naimisissa ollut viiskymppinen mies lähtisi. On niin mukavuudenhaluinen, etten usko, että jaksaisi uudestaan alkaa suhdetta alusta ja skarpata nuoren naisen kanssa ja lisäksi sitä lapsiaikaa uudelleen. Tykkää olla möllöttää omana itsenään minun kanssa nyt kun lapsetkin on jo isoja ja tietää, että kelpaa mulle harmaantuneine hiuksineen ja hiukan rupsahtaneine kroppineen ja on minusta silti maailman paras rakastaja.

Mutta toisaalta, mistäs tuon tietää, jos vaikka lähtiskin.

Vierailija
75/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on saanut naida kauniita naisia nuorena, niin todennäköisyys sille että lähtee pienenee. Jos ei ole koskaan saanut edes nähdä kaunotarta alasti niin ei varmaan voi vastustaa sellaisen saadessaan. Ihan sama jos juntin vaimo kohtaa nelikymppisenä rikkaan ja sivistyneen miehen, niin ei varmasti kieltäydy kutsusta oopperaan ja iltapalalle purjeveneellä.

Vierailija
76/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mutta kaunottariahan näkee pokessa alasti pilvin pimein. Eiks sängyssä oo kuitenkin kivointa rentous ja kontakti, se että osataan pitää (tuhmaa) hauskaa yhdessä - sellaista ei kaunis ulkonäkö mitenkään takaa.

Mun mies tuskin lähtisi, mäkin oon sitä vanhempi, ei se ole lähtökohtaisesti nimenomaan nuorista kiinnostunut. Enkä itsekään ole kauhean kiinnostunut alle 25-vuotiaista ihmisistä seksuaalisesti tai romanttisesti. Mut jos se tosta ottais ja häipyis jonkun nuoremman matkaan, hämmästyisin, kun ny luulen tuntevani sen - että sellainenko se olikin?! Sit jatkaisin elämää - mä oon niin monissa liemissä kiehunut, ettei tämä ihmissuhde ole minulle kaikki kaikessa, vaikka puolisoani rakastankin, ja olen myös joskus mustis.

Vierailija
77/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:03"]

Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan? Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä. Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?

[/quote]

minä olen jutellut monen viisikymppisen miehen kanssa, ja he sanovat, ettei huolisi nuorta. Kyseisillä miehillä on siis joskus ollut nuori tyttöystävä, ja sanovat sen jo nähneensä. Lisäksi he sanovat, että itse kun jää eläkkeelle, pitää olla suht samanikäinen vaimo. 

Minä vielä lisään, että miten kukaan voi edes uskoa, että nuori pysyisi hänen rinnallaan? 70-vuotiaan miehen libido on aika alhainen, kun 50-vuotias nainen haluaa enemmän kuin koskaan.

Vierailija
78/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa kyllä sellaisen kuvan miehistä, etteivät oikeasti ajattele kuin alapäällään. Kyllä meissä miehissäkin on älykkäitä yksilöitä jotka rehellisesti rakastavat vaimojaan. Ei, en lähtisi kenekään matkaan, rikkoisi perhettäni. Vaimoni on 9 vuotta nuorempi, kaunis ja erittäin hyvässä kunnossa vielä 2 lapsenkin jälkeen. En koe mitään yhteistä alle 30 vuotiaiden naisten/tyttöjen kanssa.

Vierailija
79/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:55"]

Mun mies lähti 9 vuotta vanhemman matkaan... Kai se on jotenkin sekopää sitte :D

[/quote]

Se ei varmaan ollut synnyttänyt!?

[/quote]

Ja miten hemmetissä synnyttäminen vaikuttaa niin paljon? Itselleni ei raskausaikoina tullut yhtään raskausarpea, painan samanverran kuin ennen raskautta, treenaan paljon ja olen erittäin timmissä kunnossa. Ei, minusta ei todellakaan näe että olisin synnyttänyt.

Vierailija
80/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:17"]

Voin kokemuksesta sanoa, että ei välttämättä. Minä olen juurikin tasan 20-vuotias, nätti, pitkä ja ainakin omasta mielestäni miellyttävän näköinen nainen. Harrastukseni myötä tutustuin erääseen nelikymppiseen mieheen, joka oli ollut naimisissa 9 vuotta ja lapsiakin oli kaksi. Ihastuin täysin mutta lopputulos oli että mies ei kiinnostunut vaikka flirttailin.

[/quote]

Kukapa haluaisi kumppanikseen noin kevytkenkäisen naisen joka on valmis ihastumisen vuoksi rikkomaan perheen ja yrittää varattua miestä? Kertoo erittäin paljon sinusta.