Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtevätkö kaikki miehet nuoremman ja kauniimman matkaan?

Vierailija
21.11.2014 |

Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan?

Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä.

Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varppi lähtis, jos nainen olisi kuvaamasi kaltainen, mukavaluonteinen, sen verran lojaali ja realisti kai mies nyt on rakastamaansa naista kohtaan!

Vierailija
22/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös tapauksia, joissa mies on lähtenyt vanhemman ja rumemman matkaan, koska sattui sellaiseen rakastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa :/

Vierailija
24/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:15"]

Tiedän että se menee näin, mutta silti tulee tästä keskustelusta paha mieli. Ja siis olen itse ihan suht nuori (27v.), timmi, nätti, treenaava, fiksu ja hauska tyttö, mutta ulkoiset ominaisuudet eittämättä karisevat lopulta iän myötä. En tahtoisi koskaan uskoa miehestäni että pettäisi, mutten toisaalta ole tyhmä/naivikaan. Jotenkin harmittaa edes olla parisuhteessa jos/kun on aina vaan se hyvä varavaihtoehto jos ei tule nuorta ja nätimpää tarjolle. Elämä on julma.

[/quote]

Voit lohduttautua sillä, että jos saat tavismiehen niin ei sillä tule vanhetessaan milloinkaan olemaan mitään mahdollisuuksia niihin nuoriin ja kauniisiin naisiin :D Että ei ne miehet niin vaan oikeasti lähde.

Vierailija
25/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHTISIN!! M33

Vierailija
26/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:19"]

Tiedän että se menee näin, mutta silti tulee tästä keskustelusta paha mieli. Ja siis olen itse ihan suht nuori (27v.), timmi, nätti, treenaava, fiksu ja hauska tyttö, mutta ulkoiset ominaisuudet eittämättä karisevat lopulta iän myötä. En tahtoisi koskaan uskoa miehestäni että pettäisi, mutten toisaalta ole tyhmä/naivikaan. Jotenkin harmittaa edes olla parisuhteessa jos/kun on aina vaan se hyvä varavaihtoehto jos ei tule nuorta ja nätimpää tarjolle. Elämä on julma.

[/quote]

Voit lohduttautua sillä, että jos saat tavismiehen niin ei sillä tule vanhetessaan milloinkaan olemaan mitään mahdollisuuksia niihin nuoriin ja kauniisiin naisiin :D Että ei ne miehet niin vaan oikeasti lähde.

[/quote]

Kyllä naisen logiikalla voi lähteä..! Ja miehen charmilla, saada..;)

Vierailija
27/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä miehellä olisi muka mahdollisuuksia, niin veikkaisin että lähtisi, kun kerta nainen on ulkoisesti ja sisäisesti täydellinen.

Vierailija
28/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ne vanhat papat luulee unelmissaan, oikea elämä ja pariskunnat näyttää totuuden :)

Vierailija
29/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ne vanhat papat luulee unelmissaan, oikea elämä ja pariskunnat näyttää totuuden :)

[/quote]

Ja se totuus on tuskaa ja hammasten kiristystä;)

Vierailija
31/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehen kanssa tuollaisesta casesta joskus juteltiin ja oli sitä mieltä ettei mitään uuttalapsiperhe-elämää halunnut kenenkään nuorikon kanssa. Nyt kun lapset on isoja ja asuntolaina maksettu niin mikäs sen hauskempaa kun matkustella ja nauttia elämästä ilman turhaa stressiä.

todennäköisesti tämä sirkeä 25-v sen perheen ja pentulaumankin haluaisi, eikös niin?????

Vierailija
32/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:15"]

[/quote]

[/quote]

No tavismies minulla onkin, ja tiedän lähes 100% faktana ettei tuon perässä tule koskaan mitkään parikymppiset misut juoksemaan. Mutta silti pistää harmittamaan kun tilannetta tarkemmin ajattelee, että mitä JOS, niin että keskinäisestä rakkaudestamme huolimatta todennäköisesti jäisin kuin nalli kalliolle. En sitä siis pelkää, mutta teoreettinen ajatus harmittaa. Taidan vaatia liikaa :D

Vierailija
33/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:15"] Tiedän että se menee näin, mutta silti tulee tästä keskustelusta paha mieli. Ja siis olen itse ihan suht nuori (27v.), timmi, nätti, treenaava, fiksu ja hauska tyttö, mutta ulkoiset ominaisuudet eittämättä karisevat lopulta iän myötä. En tahtoisi koskaan uskoa miehestäni että pettäisi, mutten toisaalta ole tyhmä/naivikaan. Jotenkin harmittaa edes olla parisuhteessa jos/kun on aina vaan se hyvä varavaihtoehto jos ei tule nuorta ja nätimpää tarjolle. Elämä on julma. [/quote] Voit lohduttautua sillä, että jos saat tavismiehen niin ei sillä tule vanhetessaan milloinkaan olemaan mitään mahdollisuuksia niihin nuoriin ja kauniisiin naisiin :D Että ei ne miehet niin vaan oikeasti lähde. [/quote] No tavismies minulla onkin, ja tiedän lähes 100% faktana ettei tuon perässä tule koskaan mitkään parikymppiset misut juoksemaan. Mutta silti pistää harmittamaan kun tilannetta tarkemmin ajattelee, että mitä JOS, niin että keskinäisestä rakkaudestamme huolimatta todennäköisesti jäisin kuin nalli kalliolle. En sitä siis pelkää, mutta teoreettinen ajatus harmittaa. Taidan vaatia liikaa :D

[/quote]

Kyllä sulla pelko tikittää pikkareissa..!

Vierailija
34/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]No, miehen kanssa tuollaisesta casesta joskus juteltiin ja oli sitä mieltä ettei mitään uuttalapsiperhe-elämää halunnut kenenkään nuorikon kanssa. Nyt kun lapset on isoja ja asuntolaina maksettu niin mikäs sen hauskempaa kun matkustella ja nauttia elämästä ilman turhaa stressiä.

todennäköisesti tämä sirkeä 25-v sen perheen ja pentulaumankin haluaisi, eikös niin?????
[/quote]

Entäpä jos nainen ei haluaisikaan lapsia?

Vierailija
35/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

En ole tuo ylempi kirjoittaja, mutta sain sellaisen käsityksen, että häntä harmittaisi olla se, johon paremman puutteessa tyydytään.

Surullistahan tässä on se, että ihmiset kyllä kykenevät sellaiseen rakkauteen, joka ei hiivu pois ja jonka silmin näkee kumppaninsa aina kaikista ihanimpana ja kauneimpana maailmassa, kaikkine virheineen päivineen - mutta se on niin harvinaista, että käytännössä sitä ei juuri kukaan koe.

Vierailija
36/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHTISIN!! M33

[/quote]

Ihanko totta? Olisit onnellisesti naimisissa ja jättäisit vaimosi? Vaikea käsittää tuollaista. 

Nämä tilanteet ovat vain niin teoreettisia. Eivät nuoret naiset halua kovin paljon vanhempaa miestä. 

Vierailija
37/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:15"] Tiedän että se menee näin, mutta silti tulee tästä keskustelusta paha mieli. Ja siis olen itse ihan suht nuori (27v.), timmi, nätti, treenaava, fiksu ja hauska tyttö, mutta ulkoiset ominaisuudet eittämättä karisevat lopulta iän myötä. En tahtoisi koskaan uskoa miehestäni että pettäisi, mutten toisaalta ole tyhmä/naivikaan. Jotenkin harmittaa edes olla parisuhteessa jos/kun on aina vaan se hyvä varavaihtoehto jos ei tule nuorta ja nätimpää tarjolle. Elämä on julma. [/quote] Voit lohduttautua sillä, että jos saat tavismiehen niin ei sillä tule vanhetessaan milloinkaan olemaan mitään mahdollisuuksia niihin nuoriin ja kauniisiin naisiin :D Että ei ne miehet niin vaan oikeasti lähde. [/quote] No tavismies minulla onkin, ja tiedän lähes 100% faktana ettei tuon perässä tule koskaan mitkään parikymppiset misut juoksemaan. Mutta silti pistää harmittamaan kun tilannetta tarkemmin ajattelee, että mitä JOS, niin että keskinäisestä rakkaudestamme huolimatta todennäköisesti jäisin kuin nalli kalliolle. En sitä siis pelkää, mutta teoreettinen ajatus harmittaa. Taidan vaatia liikaa :D

[/quote]

Niin, ymmärrän hyvin. Mutta voit miettiä itsekin omalle kohdallesi, että entäs jos sulle tulisi eteen mies, joka olisi joka osa-alueella parempi kuin tämänhetkinen? Komeampi, oikea sielunkumppani, vielä rikaskin ja kaikin tavoin parempi. On se oikeasti aika luonnollista, että jos mahdollisuus tulee niin kuka tahansa voi rakastua siihen toiseen vaihtoehtoon ja jättää aiemman. Noita mahdollisuuksia harvoin vaan tulee, kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
38/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MIKSI AP:n kuvailema nainen haluaisi keski-ikäisen miehen??