Mistä löytäisi miehen, joka ei hslua seksiä
Olen niin lopun kyllästynyt seksiin. Ihan vähäälyisten hommaa loppupeleissä
Kommentit (37)
Nylkyttäminen kieltämättä on elukkatouhua.
Ei se ole muiden vika, että sulla ei värkit toimi ja nyt olet katkera.
Vierailija kirjoitti:
Sun puhkijuostu värkkisi lemuaa tänne saakka, kyläpyörä.
etsi tarpeeksi vanha. jossain 80 vuoden tienoilla näyttää halut haihtuneen.
Niitähän tuntuu tuon seksipalstan mukaan olevan joka toisella rouvalla. Totuus isommassa populaatiossa taitaa kuitenkin olla eri.
Minulta saat. En taida jaksaa enää. Hyvä mies on muuten ja tykkää kyllä kaikesta muusta kosketuksesta, pussaa, silittää ja halailee. Mutta alakerrassa ei mitään eloa eikä muutenkaan seksi kiinnosta, eikä häntä myöskään kiinnosta tehdä mitään asialle. Ikää alle 50, kuten minullakin, ja tilannetta on jatkunut jo vuosia. En taida olla valmis luopumaan parisuhteen seksielämästä ihan vielä. Kauan olen jaksanut yrittää.
Olen mieluummin kokonaan ilman niin ei tarvitse kantaa tätä surua siitä kun ei enää kelpaa toiselle fyysisesti.
Mitäs jos se onkin niin ihana, että sua rupeaakin haluttamaan eikä se pysty.
Jos laittaa tinderiin ilmon, tuleeko provosoivat seksinälkäiset
Vierailija kirjoitti:
Aivot kuitenkin toimii ja se on tärkeintä. Tiedoksesi h o r o!
Etsi aseksuaali.
Tai erektiohäiriö, joka ei ole hoidettavissa.
Tosin olet voinut myös saada niin huonoa seksiä, että olet lakannut kaipaamasta sitä lainkaan. Hyvää osaa kaivata. T.tämän kokenut nainen
Miehuuteen kuuluu ominaisena ominaisuutena se että tekee mieli pillua.
Vierailija kirjoitti:
Minulta saat. En taida jaksaa enää. Hyvä mies on muuten ja tykkää kyllä kaikesta muusta kosketuksesta, pussaa, silittää ja halailee. Mutta alakerrassa ei mitään eloa eikä muutenkaan seksi kiinnosta, eikä häntä myöskään kiinnosta tehdä mitään asialle. Ikää alle 50, kuten minullakin, ja tilannetta on jatkunut jo vuosia. En taida olla valmis luopumaan parisuhteen seksielämästä ihan vielä. Kauan olen jaksanut yrittää.
Olen mieluummin kokonaan ilman niin ei tarvitse kantaa tätä surua siitä kun ei enää kelpaa toiselle fyysisesti.
Laihduta ja ymmärrä ikäsi. Et lisäänny enää.
Mulla oli 15 v aviomies joka ei pystynyt. Lopulta kestin sen ja hyväksyin kohtalon.
Kunnes selvisi, että hänellä oli nainen, jonka kanssa olivat pettäneet puolisoitaan koko tämän ajan.
Hyvin julma teko. Kestämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja ymmärrä ikäsi. Et lisäänny enää.
Ikäni olen hyväksynyt, sille en mitään voi. Vaihtoehto olisi tietysti kuolla pois niin ei tulisi enää ikääkään, mutta lapseni saattaisivat jäädä kaipaamaan. Painoa on 58, paljonko pitää laihduttaa että miehellä alkaa toimia?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 15 v aviomies joka ei pystynyt. Lopulta kestin sen ja hyväksyin kohtalon.
Kunnes selvisi, että hänellä oli nainen, jonka kanssa olivat pettäneet puolisoitaan koko tämän ajan.
Hyvin julma teko. Kestämätön.
Ihan oikein vosulle.
Vierailija kirjoitti:
Niitähän tuntuu tuon seksipalstan mukaan olevan joka toisella rouvalla. Totuus isommassa populaatiossa taitaa kuitenkin olla eri.
Niin, kyllä meitä varmasti paljon on. Ollaan vanhoja, läskejä, rumia ja kärttyisiä. Olisit itsekin jos et olisi kelvannut enää vuosiin puolisollesi vaikka itse haluaisit häntä edelleen. Se tuhoaa itsetunnon.
Mihin ihmeeseen sitä miestä tarvitsee?