Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtevätkö kaikki miehet nuoremman ja kauniimman matkaan?

Vierailija
21.11.2014 |

Eli, otsikossa kysymys. Jos keski-ikäinen mies on (onnellisesti) naimisissa ihan tavallisen näköisen ja -kokoisen naisen kanssa, jolla on mukava luonne, millainen todennäköisyys on, että kyseinen mies lähtisi nuoremman ja kauniimman naisen matkaan?

Kuvitellaan nyt, että tämä toinen nainen olisi nuori (alle 25-vuotias), todella hyväkroppainen ja juuri miestä miellyttävällä tavalla kaunis, kauniimpi kuin se vaimo. Luonne olisi myös miehen luonteen kanssa yhteensopiva. Tehdäänpä kyseisestä tytöstä vielä kohtalaisen rikas, ja aktiivinen seksissä.

Eli, lähtisikö mies automaattisesti tuollaisen naisen matkaan?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:14"]Ei tietenkään. Paljon on sellaisia miehiä joita ei enää tuossa iässä moiset pinnalliset asiat juuri kiinnosta. Nuoria naisia voi olla kiva katsella muttei sitä omaa rakasta kumppanina sellaiseen silti vaihtaisi. 

Oma isäni oli hyvä esimerkki. Hän on ollut huomattavan komea, jopa yläastelaiset luokkakaverini laittoivat kiertäneisiin ystäväkirjoihin usein komeiden miesten listoille poptähtien ja filmitähtien perään isäni. Ja kovasti flirttiä oli nuorilta tytöiltä ja naisilta joka paikassa. Mutta isäni ei semmoisesta perustanut, hän on aina ollut vakavaluontoinen ja todella uskollinen luonne, jonka mielestä avioliitto on " kunnes kuolema erottaa". Äitini oli tavis varsin pullukka nainen, hyväsydäminen ja mukava mutta ei kaunis, eikä isäni taatusti olisi vaihtanut häntä yhteenkään toiseen. Nyt ovat olleet jo 40 vuotta naimisissa, onnellisesti.
[/quote]

Kiitos kun kirjoitit tuon. Näistä kirjoituksista tulee muuten niin paha mieli. Vaikka olen nuori ja "nätti".

Tulee vain mieleen, että miksi minäkään panostaisin mieheeni ja olisin uskollinen, jos hän kuitenkin lähtee toisen matkaan jossain vaiheessa.

Vierailija
82/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 16:17"]

Voin kokemuksesta sanoa, että ei välttämättä. Minä olen juurikin tasan 20-vuotias, nätti, pitkä ja ainakin omasta mielestäni miellyttävän näköinen nainen. Harrastukseni myötä tutustuin erääseen nelikymppiseen mieheen, joka oli ollut naimisissa 9 vuotta ja lapsiakin oli kaksi. Ihastuin täysin mutta lopputulos oli että mies ei kiinnostunut vaikka flirttailin.

[/quote]

Kukapa haluaisi kumppanikseen noin kevytkenkäisen naisen joka on valmis ihastumisen vuoksi rikkomaan perheen ja yrittää varattua miestä? Kertoo erittäin paljon sinusta. 
[/quote]

Silti edellisistä viesteistä tuli selväksi, että miehet kyllä lähtisivät nuoren naisen matkaan. Miehet itse niin sanoivat. Nyt kun nainen puhuu, hänen päälleen pitää hyökätä.
En ihmettele, että niitä "toisia naisia" syyllistetään enemmän kuin varattuja miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen n. 10 vuotta miestäni nuorempi, hoikka ja kaunis ;) Jos hän kuitenkin haluaa vaihtaa minut tieni-ikäiseen naiseen, se tuskin on silloin minun menetykseni.

t. lapseton N22