Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miten elämäsi muuttui kun vauva syntyi?

Vierailija
21.11.2014 |

Kertokaa poikaystävälleni, kiitos :)

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tykkää vstauksista --> vastaukset joko huonojen isien/ihmsiten tai sitten eivät totta. Koeta nyt kestää saatana äläkä inise epämiellyttäviin vastauksiin vastaan/vääristä toisten sanomisia.

Vierailija
22/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:38"]

Vaimon muuttuminen äidiksi, nainen katoaa talosta...elämäni paskin kokemus. Isä

[/quote]

Eikö edes oma lapsi tuo iloa? :O
[/quote]

Toki iloa on mutta parisuhde meni pilalle. Aika monilla miehillä on tyytymättömyyttä vaimoaan kohtaan, juurikin lasten synnyttyä. Ongelma ei ole varsinaisesti lapsi, vaan naisen käytöksessä tapahtuvat muutokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hoivais autoaan samaan tyyliin, loukkaantuis naiset ihan älyttömästi. Enkö minä kelpaa..jne.

Vierailija
24/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:38"]

Ap ei tykkää vstauksista --> vastaukset joko huonojen isien/ihmsiten tai sitten eivät totta. Koeta nyt kestää saatana äläkä inise epämiellyttäviin vastauksiin vastaan/vääristä toisten sanomisia.

[/quote]

Eihän ap ole ollut täällä pitkään aikaan... Mikäs sun ongelmasi on? :o

-ohis

Vierailija
25/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö yhteiskunnan varoittaa nuoria miehiä tästä? Tulis eroja paljon vähemmän ja ihmiset ois onnellisempia. Mua ei kukaan varoittanut naisen muuttumisesta. On neuvolassa kurssia poikineen mutta isästä ei huolehdi kukaan.

Vierailija
26/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ajatuksia ois kiva kuulla näistä miesten kommenteista ja kokemuksista.

Vierailija
27/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:49"]Vinkki 3v tyttären isältä. Äidit...antakaa isien olla isiä omalla tavalla ja kasvaa isyyteen omaan tahtiin. Ei siellä olan takana tarvitse kokoajan olla vahtimassa että "mitähän ne nyt puuhaa" Puuhaa mitä puuhaa...yleensä sen puuhan nimi on tutustuminen ja tottuminen toisiinsa. Ja ymmärrän että äidit yleensä pitää kodin kunnossa ja siistinä eikä se ole muksun kanssa helppoa mut yrittäkää olla välittämättä, jos isän ja vauvan/lapsen esim.ruokailuhetken jälkeen keittiö plus kaikkien osapuolten vaatteet on yhtä sotkua. Mitä sillä on väliä, olkaa vaan onnellisia että miehenne jaksaa ja HALUAA olla mukana lapsen kasvamisessa ja kasvattamisessa. Joten uskokaa nyt että se on teidän yhteinen vauva eikä vaan naisen omaisuutta. Itse olen saanut omassa parisuhteessa olla ihan vapaasti "lapsi lapseni" kanssa eikä huutoa ole tullut jos olenkin laittanut likalle eriparia sukat jalkaan. Antakaa miehille aikaa lapsen kanssa ja rohkaiskaa isiä rakentamaan lapsen välille sellainen tunneside mikä kestää lopun ikäänsä!! Siitä se lapsi joskus tulevaisuudessa on kiitollinen eikä siitä että onko naama ollut joskus sottainen kun se osaamaton isi on syöttänyt :-)
[/quote]

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mitä lapsella on isin jäljiltä päällä tai ovatko sukat samaa paria tai miten likainen lapsi tai keittiö on syömisen jäljiltä, kunhan MUN ei tarvitse korjata niitä jälkiä vaan se mies siivoaisi ihan itse. Ei munkaan perässä kukaan kulje siivoamassa, ihan itte siivoan sen minkä sotkenkin.

Vierailija
28/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, uskallatko näyttää ketjua miehellesi?

Vierailija
29/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:50"]

Naisten ajatuksia ois kiva kuulla näistä miesten kommenteista ja kokemuksista.

[/quote]

Surullisia kommentteja, mutta itsekin olisin onneton jos joutuisin elämään perhe-elämää. Elämä on valintoja.

Vela-nainen

Vierailija
30/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:38"]

[/quote]Eikö vaimo ehtinyt enää passaamaan sinua ja piti alkaa itse tekemään voileivät ja kuorimaan perunat. Voi raukkaa, kyllähän siinä elämänlaatu kärsii kun joutuu itsekin tekemään jotakin ja vaimo passaakin jotain ihan muuta, eli teidän yhteistä lasta.

Vierailija
31/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:47"]

Pitäiskö yhteiskunnan varoittaa nuoria miehiä tästä? Tulis eroja paljon vähemmän ja ihmiset ois onnellisempia. Mua ei kukaan varoittanut naisen muuttumisesta. On neuvolassa kurssia poikineen mutta isästä ei huolehdi kukaan.

[/quote]

Me miehet jotka koemme tulleemme kusetetuiksi tässä "ihanassa" perhe-elämäjutussa olemme alkaneet pitää ääntä siitä, miksi ei kannata tehdä elämänsä suurinta mokaa. Sen alun vakituisen pinpinsaannin huuman haihduttua on aika tehdä peliliike ja jättää väliin näennäishelppo elämä naisen kanssa saman katon alla. Nelikymppisenä huomaa ettei ole mitään muuta kyin yhteiskunnan työjuhta kun pitää olla taloudellista resurssia jotta pystyy hoitaa asiallisesti naisen ja niiden pienten gremliinien mielihalut.

Onneksi on netti jonka avulla voi varoittaa. Syntyvyyslukemien perusteella homma alkaa tuottaa tulosta. Turha odottaa väestöliitolta tai neuvolasta mitään infoa nuorille miehille koskien "voi elää myös ihan hyvää elämää ikipoikamiehenä ilman lapsia"-vaihtoehtoa

Vierailija
32/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:38"]Vaimon muuttuminen äidiksi, nainen katoaa talosta...elämäni paskin kokemus. Isä [/quote] Eihän kukaan nainen varoita miestään tästä. Kiltti mies jää koukkuun pirttihirmun kanssa. Akat on ovelia.

[/quote]Voi piru, vielä varoittelemaan. Kaikki älykääpiöt sitä lisäänkyykin. Eikö tuo oma järki sano, että tottakai  elämä muuttuu kun perheeseen tulee vauva.Vai vielä "kiltti mies" taitaa pikemminkin olla aivoton mies.

Vierailija
33/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap täällä. Unohdin koko ketjun :D

Joku kysyi uskallanko näyttää ketjun puolisolleni, niin toki! Juuri luin hänelle joitain kommentteja ääneen (joudun kääntämään ne)... Terkut mieheltäni, että hän ei pidä mua ärsyttävänä kuten eräät :D vaan suloisena ja seksikkäänä. Toivotaan tietysti kovasti ettei meille käy kuten joillekin, joilla on ilmeisen kurjaa yhdessä.

Olemme myös tässä muuttamassa ulkomaille, miehen kotimaahan lähemmäs hänen sukuaan, joten tukiverkkoja kyllä riittää. Kiitos vilkkaasta kommentoinnista.

Ap

Vierailija
34/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 10:38"]

[/quote]Eikö vaimo ehtinyt enää passaamaan sinua ja piti alkaa itse tekemään voileivät ja kuorimaan perunat. Voi raukkaa, kyllähän siinä elämänlaatu kärsii kun joutuu itsekin tekemään jotakin ja vaimo passaakin jotain ihan muuta, eli teidän yhteistä lasta.
[/quote]

Ei oo kyse työnjaosta, ihan tasa-arvoisesti jaetaan hommat. Rahatkin yhteiset.

Vierailija
35/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla onnellisten miesten kuvailuja! 

Vierailija
36/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta pakko kommentoida kuitenkin. Itse koen että meillä seksi parani lasten syntymän myötä, sillä minusta tuli paljon estottomampi ja meillä on nykyään hyvin monipuolinen seksielämä. Tottakai tämä pikkulapsi aika vie sillä tavalla energiaa ettei sitä joka päivä jaksa, mutta kerran pari viikkoon tuntuu riittävän aika hyvin. Kyllä välillä kun tulee pidempi tauko, niin mies vähän puhelee että ois sitä seksia kiva saada, mutta samalla kyllä kehuu meidän seksielämää. Itse en ainakaan seksuaalisuuttani ole menettänyt lasten myötä, vaan olen siihenkin puoleen tutustunut enemmän.

Raskausajat ovat meille olleet vähän rankkaa aikaa. Tuleva elämän muutos mietityttää molempia, ja raskaus vie minulta seksihalut täysin.

Varsinkin ekan lapsen kohdalla mieheni hullaantui vauvasta täysin, ja oli jopa varmempi otteissaan vauvan kanssa kuin minä. Toki suuri elämänmuutos oli sopeutumista molemmille, ja erityisesti miehelle otti koville yö unien väheneminen, ja ehkä hän oli alkuun vähän myös mustasukkainen kun vauva vei niin paljon huomiota. Mutta kaikkeen tottuu, ja yritemme myös panostaa parisuhteeseen myös nyt pikkulapsi aikana, ja hellittelemme myös toisiamme.

Itse olen antanut miehen aivan omaan tahtiinsa luoda oman suhteensa lapsiin. Ja huomasinkin, että nyt toisen lapsen kohdalla se tapahtui vähän hitaammin, kun ensimmäisen kohdalla, koska vauva arki ei ollut enää niin uutta ja ihmeellistä.

Vierailija
37/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi väheni olemattomiin.. lapsi nyt kaksi vuotias ja seksin määrä on edelleenkin todella vähäinen, ei huvita enää juuri yrittääkään. Lapsi kyllä tuo iloa mutta seksiä saa lähinnä vaan sivusuhteesta nykyään.

Vierailija
38/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:29"]

Seksi väheni olemattomiin.. lapsi nyt kaksi vuotias ja seksin määrä on edelleenkin todella vähäinen, ei huvita enää juuri yrittääkään. Lapsi kyllä tuo iloa mutta seksiä saa lähinnä vaan sivusuhteesta nykyään.

[/quote]

Miksi et eroa? Äläkä sano että lapsen takia... Nyt opetat lastasi elämään rakkaudettomassa kodissa, jossa on ihan ok pettää äitiä muiden kanssa.

Vierailija
39/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa. Vaikka minusta tuli äiti, niin kyllä olen siltin edelleen vaimo ja nainen. Eikä siinä ole mitään vaikeaa. Välillä mies nauraakin, että miten voinkin niin nopeasti muuttua villistä kissapedosta helläksi huolehtivaiseksi äidiksi.

Vierailija
40/149 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:47"]

[/quote]

Me miehet jotka koemme tulleemme kusetetuiksi tässä "ihanassa" perhe-elämäjutussa olemme alkaneet pitää ääntä siitä, miksi ei kannata tehdä elämänsä suurinta mokaa. Sen alun vakituisen pinpinsaannin huuman haihduttua on aika tehdä peliliike ja jättää väliin näennäishelppo elämä naisen kanssa saman katon alla. Nelikymppisenä huomaa ettei ole mitään muuta kyin yhteiskunnan työjuhta kun pitää olla taloudellista resurssia jotta pystyy hoitaa asiallisesti naisen ja niiden pienten gremliinien mielihalut.

Onneksi on netti jonka avulla voi varoittaa. Syntyvyyslukemien perusteella homma alkaa tuottaa tulosta. Turha odottaa väestöliitolta tai neuvolasta mitään infoa nuorille miehille koskien "voi elää myös ihan hyvää elämää ikipoikamiehenä ilman lapsia"-vaihtoehtoa

[/quote]

Mitä kusetusta se on? Kyllä miehen pitää ihan itse tehdä oman elämänsä valinnat eikä syyttää niistä muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme