Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teille on miehen toinen nainen viestittänyt olemassaolostaan?

Vierailija
29.09.2021 |

Itse olin viikonlopun reisussa ja wc:n roskiksessa terveyside. Muuten oli mies hyvin osannut siivota jäljet mutta sinne ei ollut tajunnut kurkistaa. Mun mielestä naiselta olis reilumpaa kun laittais ihan vaikka viestin tai peräti soittais jos kiinni haluaa jäädä. Kun tulla toisen kotiin ja jättää verirättinsä tämän siivottavaksi.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitin itse olemassaolostani. Laitoin ensin kirjeen ja sitten soitin sille naiselle, että miehensä pettää häntä. Ei taida vieläkään uskoa kun on laittanut minulle estot. No, oma on häpeänsä jos ei todisteistakaan usko. Olin nimittäin laittanut siihen kirjeeseen s-postin johon vastata (anonyymi, myöhemmin soittaessani kerroin nimeni ja sitten tuli estot kun muuttivat pois), mutta se mies hävitti sen kirjeen jotta nainen ei voinut kysyä lisätietoja. 

Itse en onneksi ole ihan noin naiivi ihminen (enää). Jos joudun joskus petetyksi, niin toivon että minulle kerrotaan se, vaikka sitten sen toisen naisen toimesta.

Vierailija
42/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestitin itse olemassaolostani. Laitoin ensin kirjeen ja sitten soitin sille naiselle, että miehensä pettää häntä. Ei taida vieläkään uskoa kun on laittanut minulle estot. No, oma on häpeänsä jos ei todisteistakaan usko. Olin nimittäin laittanut siihen kirjeeseen s-postin johon vastata (anonyymi, myöhemmin soittaessani kerroin nimeni ja sitten tuli estot kun muuttivat pois), mutta se mies hävitti sen kirjeen jotta nainen ei voinut kysyä lisätietoja. 

Itse en onneksi ole ihan noin naiivi ihminen (enää). Jos joudun joskus petetyksi, niin toivon että minulle kerrotaan se, vaikka sitten sen toisen naisen toimesta.

Niin ja siis laitoin todisteeksi viestit perään. Ei se nainen varmaan vieläkään tajua, tai ei halua uskoa. Miehensä pettää häntä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jatkaa mielummin valheessa, kuin ottaa eron. Eroaminen voi olla aika raastavaa henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. Voihan olla että jotkut naiset on ihan tyytyväisiä jos joku muu hoitelee niiden ukot, niin ei itse tarvitse vaivautua.

Vierailija
44/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti mieheni kaverin vaimo että tiedätkö mitä ne ukot on olleet tekemässä. En kertonut miehelle, kuuntelin sen valheita vielä jonkun aikaa, puhui itsensä pussiin monta kertaa. Ei kuitenkaan koskaan myöntänyt mitään. Miten käsittelet uskottomuutta, jos toinen ei myönnä mitään? Ei ollut mitään mahdollisuutta jatkaa.

Vierailija
45/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siivonnut käydessään.

Vierailija
46/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti alushousunsa mökille pesukoneeseen.

Vierailija
47/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tavaroiden jäämiset onnistuu yhtään älykkäämpi valehtelun osaava mies selittämään niin, että vaimo uskoo erehtyneensä. Toivoisin että toinen nainen jättäisi vaikka anonyymin kirjelapun paikkaan, josta varmasti löydän. Sitä olisi vaikea selittää, paitsi ehkä kaverin käytännönpilaksi, mutta jos siinä olisi aikoja ja paikkoja ja ns todistusaineistoa, niin olisi aika luotettava. Minulla siis on kokemusta miehestä, joka pystyy puhumaan mustan valkoiseksi.

Ihmettelen, miten yhtään älykkäämmälle vaimolle selitetään uskottavasti menkkakamat, meikit, korut ym. kotona?

Ex oli just ostanut talon kun alettiin seurustelemaan. Jossain vaiheessa putsasin vessan kaappia ja siellä oli tamponi ja kajal kynä. Olivat kuulemma varmaan edellisen asukkaan. Oli ostanut talon sukulaisparilta jotka tunsin myös, ja muitakin heidän kamoja oli talossa niin uskoin.

Sit alkoi asumaan vuokralla ja serkkunsa asui jonkin aikaa nurkissa kun sai häädön.

Jossain vaiheessa järjestelin vaatekaappiin puhtaita vaatteita takaisin ja vaatekaapin perälle selkeästi piiloon oli heitettu punainen naisten semmonen kunnon horotoppi. Oli kuulemma serkun tyttöystävän. Suuttui sit päälle kun "tongin". Serkun vaatteille oli pari omaa hyllyä, ei osannut selittää miks sen heitti sinne piiloon.

Mä vielä vedin topin päälleni ja totesin et otanpa käyttöön kun serkun tyttöä ei ikinä näkynyt 🤦

Toppi tuli mun mukana mun omaan kotiin ja mies oli ihan hädissään kiireellä hakemassa sitä kun "serkun akka on hiilenä ja haluaa paitansa takasin kun erosivat". Hitto parin euron henkkamaukan paita.

Joo olin tyhmä ja menin aika sekaisin tuossa suhteessa. Jälkeenpäin kuullut ainakin neljästä muusta naisesta.

Mielellään olisin kuullut vaikka suoraan toiselta naiselta, olis kyllä saanut pitää ja mulla ois mielenterveys ja luotto ihmisiin kunnossa. Olisin todennut koko sydämestäni kiitos ja väistynyt iloisena.

Itse kertoisin sille "oikealle naiselle" jos saisin tietää, että olen tietämättäni ollut varatun miehen kanssa. On aivan kamalaa saada tietää, että on vuosikausia elänyt valheessa ja tuntemattoman ihmisen kanssa.

Vierailija
48/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tavaroiden jäämiset onnistuu yhtään älykkäämpi valehtelun osaava mies selittämään niin, että vaimo uskoo erehtyneensä. Toivoisin että toinen nainen jättäisi vaikka anonyymin kirjelapun paikkaan, josta varmasti löydän. Sitä olisi vaikea selittää, paitsi ehkä kaverin käytännönpilaksi, mutta jos siinä olisi aikoja ja paikkoja ja ns todistusaineistoa, niin olisi aika luotettava. Minulla siis on kokemusta miehestä, joka pystyy puhumaan mustan valkoiseksi.

Ihmettelen, miten yhtään älykkäämmälle vaimolle selitetään uskottavasti menkkakamat, meikit, korut ym. kotona?

Pikkusisko, mutsi, kaveripariskunnan nainen, kaverinainen, työ/opiskelu/harrastuskaveri mikä kävi lainaamassa jotain, entinen asukas.

Tai sit vaan "en tiedä yhtään, se on sun mut oot vaan unohtanut!!!"

Vierailija
49/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ilmoitus pankista, että lainat ovat erääntyneet. Mietin, että mitkä ihmeen lainat. Mies oli onnistuneesti sitoutunut erääseen saarivaltion maksulliseen melkein täysi-ikäiseen tyttöön, jonka mukamas perhettä elättänyt vuosia. Siellä on käynyt kuksauttelemassa tyttöä ja kymppitonneja kuukaudessa pistänyt rahaa tytön tilille. Facesta löysin tytön monella eri nimillä ja samalla keinolla pyörittää useita miehiä. Nyt on jäljellä miljoonavelka, jonka mies on onnistunut ilman suostumustani saamaan nimiini useista eri pankeista.

Ero ei ole mahdollinen, kun ei ole varaa maksaa tuota velkaa yksin pois. Mies on häpeissään kai, ainakin nyt on yrittänyt esittää osallistuvaa puolisoa. Lapset vihaavat isäänsä, kun pettämiskuvio tuli esiin lasten ollessa kotona, ovat siis jo aikuisia ja eivät asu kotona. Joulunaikaan kaikki tämä purkautui. Kai vihaavat myös minua, kun olen jäänyt tähän shaisseen. Kaikki lapset ovat kieltäytyneet olemasta minkäänlaisissa yhteyksissä isäänsä. Lapset käyvät luonani, kun tietävät isän olevan poissa. Vievät minua välillä ulos syömään tai kampaajalle.

Että tällä lailla, hieno lopetus elämälle. Isä on hevonkuusesta, eikä äitikään ole sen parempi.

Vierailija
50/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex oli just ostanut talon kun alettiin seurustelemaan. Jossain vaiheessa putsasin vessan kaappia ja siellä oli tamponi ja kajal kynä. Olivat kuulemma varmaan edellisen asukkaan. Oli ostanut talon sukulaisparilta jotka tunsin myös, ja muitakin heidän kamoja oli talossa niin uskoin.

Sit alkoi asumaan vuokralla ja serkkunsa asui jonkin aikaa nurkissa kun sai häädön.

Jossain vaiheessa järjestelin vaatekaappiin puhtaita vaatteita takaisin ja vaatekaapin perälle selkeästi piiloon oli heitettu punainen naisten semmonen kunnon horotoppi. Oli kuulemma serkun tyttöystävän. Suuttui sit päälle kun "tongin". Serkun vaatteille oli pari omaa hyllyä, ei osannut selittää miks sen heitti sinne piiloon.

Mä vielä vedin topin päälleni ja totesin et otanpa käyttöön kun serkun tyttöä ei ikinä näkynyt 🤦

Toppi tuli mun mukana mun omaan kotiin ja mies oli ihan hädissään kiireellä hakemassa sitä kun "serkun akka on hiilenä ja haluaa paitansa takasin kun erosivat". Hitto parin euron henkkamaukan paita.

Joo olin tyhmä ja menin aika sekaisin tuossa suhteessa. Jälkeenpäin kuullut ainakin neljästä muusta naisesta.

Mielellään olisin kuullut vaikka suoraan toiselta naiselta, olis kyllä saanut pitää ja mulla ois mielenterveys ja luotto ihmisiin kunnossa. Olisin todennut koko sydämestäni kiitos ja väistynyt iloisena.

Itse kertoisin sille "oikealle naiselle" jos saisin tietää, että olen tietämättäni ollut varatun miehen kanssa. On aivan kamalaa saada tietää, että on vuosikausia elänyt valheessa ja tuntemattoman ihmisen kanssa.

Osa ei varmaan voi kertoa, kun ei tiedä olevansa varatun kanssa. Niinhän kävi itsellesikin.

Sellainen sivusto ois kiva, jossa näkyisi kaikkien parisuhdestatukset ajan tasaisesti.

Vierailija
51/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pikkarit pitäisi jättää jääkaappiin. Pysyvät tuoreina.

Vierailija
52/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille pitäisi jotain viestittää? Säälittävää. Katkerat p*nopuiksi ruvenneet akat kostavat, kun mies ei jättänytkään vaimoa?

Samaa jeesussydrooma kun näillä naisilla, jotka ilmiantaa pettäjiä. Minä pelastan tämän naisen pahan pahan miehen ikeen alta.

Kyllä mä olisin halunnut tietää exän kaksoiselämästä ja muista naisista ihan keneltä tahansa ja ihon millon vaan ja olisin vain kiittänyt.

Se on aika viiltävää kun vihdoin saa tietää ja on mennyt vuosia hukkaan. Oisin mäkin ehkä jotain muuta löytänyt ja saanut elämäni ihan toisenlaiseks.

Vierailija
53/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkusisko, mutsi, kaveripariskunnan nainen, kaverinainen, työ/opiskelu/harrastuskaveri mikä kävi lainaamassa jotain, entinen asukas.

Aika helposti tuommoisista sönkötyksistä jää kiinni, jos puolisokin on sen mutsin tai pikkusiskon kanssa tekemisissä. Missä tilanteessa kukaan heistä jättäisi esim. ne pikkarit makkariin tai tamponit kaappiin? No, jollekin tietysti voi upota.

Vierailija
54/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ilmoitus pankista, että lainat ovat erääntyneet. Mietin, että mitkä ihmeen lainat. Mies oli onnistuneesti sitoutunut erääseen saarivaltion maksulliseen melkein täysi-ikäiseen tyttöön, jonka mukamas perhettä elättänyt vuosia. Siellä on käynyt kuksauttelemassa tyttöä ja kymppitonneja kuukaudessa pistänyt rahaa tytön tilille. Facesta löysin tytön monella eri nimillä ja samalla keinolla pyörittää useita miehiä. Nyt on jäljellä miljoonavelka, jonka mies on onnistunut ilman suostumustani saamaan nimiini useista eri pankeista.

Ero ei ole mahdollinen, kun ei ole varaa maksaa tuota velkaa yksin pois. Mies on häpeissään kai, ainakin nyt on yrittänyt esittää osallistuvaa puolisoa. Lapset vihaavat isäänsä, kun pettämiskuvio tuli esiin lasten ollessa kotona, ovat siis jo aikuisia ja eivät asu kotona. Joulunaikaan kaikki tämä purkautui. Kai vihaavat myös minua, kun olen jäänyt tähän shaisseen. Kaikki lapset ovat kieltäytyneet olemasta minkäänlaisissa yhteyksissä isäänsä. Lapset käyvät luonani, kun tietävät isän olevan poissa. Vievät minua välillä ulos syömään tai kampaajalle.

Että tällä lailla, hieno lopetus elämälle. Isä on hevonkuusesta, eikä äitikään ole sen parempi.

Hyi hitto mikä äijä 🤮

Miten ihmeessä pystyt jatkamaan? 😳

Sähän saat miehelle syytteen kavalluksesta ja vaikka mistä? Älä suostu tuohon naisparka!

Vierailija
55/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Uskottavasti*, sanoin?

Vierailija
56/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selittää vieraat vaatteet, meikit tai tavarat niin, että tervejärkinen nainen uskoo kuvitelleensa kaiken?

Moi rakas, naapurin rouva kävi eilen ilmoittamassa, että heillä on vesivahinko, ja tuo huulipuna on hänen.

Huoltomies korjasi kodinhoitohuoneen hanaa, kun olit matkoilla, ja siltä varmaan putosivat nuo pitsiset pikkuhousut. Auto oli just huollossa, kai joku naismekaanikko unohti sinne rintsikkansa. Korvakoru on varmaan ollut sängyssämme jo pidemmän aikaa, ja jotenkin nyt vasta noussut sieltä runkopatjasta ulos...

Vierailija
57/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi? Miksi koit tarpeelliseksi valaista vaimoa asiasta? Aika tekopyhää, jos se jostain katumuksesta johtui.

Vierailija
58/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika helposti tuommoisista sönkötyksistä jää kiinni, jos puolisokin on sen mutsin tai pikkusiskon kanssa tekemisissä. Missä tilanteessa kukaan heistä jättäisi esim. ne pikkarit makkariin tai tamponit kaappiin? No, jollekin tietysti voi upota.

Exän lapsuuskaverin 50v mutsi tuli joskus käymään meillä pikkupäissään. Ripuloi sit housuihinsa, pesi pikkarit vessassa, ripusti ne parvekkeelle kuivumaan ja unohti lähtiessään 😂

Jos en olis ollut itse paikalla niin en olis uskonut tämmöstä tarinaa ja olisin laittanut ukon samantien pihalle. Voi sitä kaikenlaista sattua ihan oikeastikin 😁

Vierailija
59/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä vien jalkavaimot aina hotlaan.

Vierailija
60/145 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Uskottavasti*, sanoin?

Naispuolinen kaveri kävi vessassa ja varmaan unohti?