Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit raskaana 41-vuotiaana?

Vierailija
20.11.2014 |

Ilman vakituista parisuhdetta? Lapsen isä on tuttu mutta ei varsinaisesti halukas ryhtymään isäksi, epäilisin. Työpaikka on ja pärjäisin varmasti yksinkin mutta..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, no minulla on mies ja haluaisimme lapsen. Mutta vielä ei ole kuulunut

Vierailija
2/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä vastaus:abortin. Ja vaikka olisinkin isän kanssa parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin raskaana 41-vuotiaana saisin vauvan. Jos sulla ei ole lapsia ennestään niin tämä on viimeinen tilaisuutesi! Jos on jo lapsia niin eiköhän se yksi menisi joukon jatkona. En pystyisi tekemään aborttia. Luultavasti en nytkään vaikka avioero on ilmassa jne. arvostan ihmiselämää kuitenkin ja uskon että selviäisin jotenkin yksinkin lasten kanssa. Jos mulla olisi päihde-, mieleterveys tms ongelmia että tietäisin lapsen olevan tosi huono idea niin sitten varmaan olisi pakko. Tällä hetkellä ei ole ainakaan vaikka kuka tietää milloin joku mt-häiriö voi iskeä joten pitäisin vauvan.

Vierailija
4/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tulisin raskaaksi 44-veenä, niin pitäisin vauvan. Kokemusta on ja kuntotestissä olin hiljan, arvosana oli hyvä ikäluokkaani verrattuna. Voi todellakin olla viimeinen mahdollisuus sinulle.

Vierailija
5/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisinkin... Mutta kävisin seulat läpi.

Anteeksi kamalasti, mutta ottaisin ilolla vastaan terveen lapsen. Muuten miettisin keskeytystä. Joo, voihan se lapsi vammautua vaikka synnytyksessä tai ihan mitä vaan, mutta nimettömänä voin sanoa näin.

Vierailija
6/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ja sain ihanan kuopuksen vähän ennen kuin täytin 42v. Nyt täyttää jo 13v:D

Vierailija
7/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 24, seulat läpi. Ei vammaista lasta ehkä muutenkin rankkaan elämäntilanteeseen. Jos kaikki hyvin, nauttisin raskaudesta ja tulevasta elämänmullistuksesta.

Olen itse miehen vuorotyön takia lähes yksinhuoltaja, ja sanon, että joskus sitä jopa pärjää paremmin ilman sitä miestä siinä lisävaivana... Jos vaan edes joskus saa hoitoapua, että saa nukuttua ja hengähdettyä.

Vierailija
8/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parhaillani pyrin järjestämään itseni tuohon tilanteeseen :) Eli ei ole miestä eikä lapsia mutta toive olisi jos sen lapsen kumminkin yksin saisi vielä... Ikää nyt 40.

Vierailija
9/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin, koska raskaana oleminen tarkoittaisi että sterilisaationi on pettänyt.

Vierailija
10/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo 2 teini-ikäistä lasta joten olisin tehnyt abortin koska ehkäisy olisi pettänyt ja en halua enää lisää lapsia.

Jos minulla ei olisi lapsia niin sitten pitäisin vauvan.

Vierailija
11/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin.

t. tarkoituksella steriloitu

Vierailija
12/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vauvan ehdottomasti.

Vierailija
13/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin pitäisin lapsen, nimittäin ei minusta olisi tekemään aborttia, jollei sitten olisi tiedossa olevasta vakavasta vammasta kyse. Sitten elettäisiin jatkossa sen lapsiperhevalinnan mukaan. Tulisi sitten kuitenkin koettua äitiys, mikä ei suunnitelmissa kylläkään ole.

Vierailija
14/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vauvan ja olisin ihan ikionnellinen!

Vierailija
15/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauhuissani. Kolme lasta, täysi-ikäisiä ja murkku ennestään, joten lisää lapsia en ole ajatellut hankkia. En osaa sanoa mitä tekisin tuossa tilanteessa...Abortti on minulle vieras ajatus. Tod.näk. tekisin päätöksen tilanteen ja tulevaisuuden suunnitelmien mukaan.

Vierailija
16/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö?

Siinä se toinenkin isätön lapsi menisi :) ottaisin hengähdystauon kannalta työelämästä. Jos kerran on duuni mistä jäädä pois ja minne palata niin hyvin sä pärjäät.

Vierailija
17/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hankkinut itseäni siihen tilanteeseen. Jo aikuiset lapset, en kyllä mummiäidiksi haluaisi enkä isätöntä lastakaan missään tapauksessa.

Vierailija
18/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen

Vierailija
19/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin, ehdottomasti.

Vierailija
20/45 |