Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos olisit raskaana 41-vuotiaana?

Vierailija
20.11.2014 |

Ilman vakituista parisuhdetta? Lapsen isä on tuttu mutta ei varsinaisesti halukas ryhtymään isäksi, epäilisin. Työpaikka on ja pärjäisin varmasti yksinkin mutta..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain iltatähden 41vuotiaana, 4kk sitten. 4Lasta ennestään, yksi aikuinen,pari murkkua ja yksi pienempi. Mikään ei voisi olla ihanampaa kuin vauveli vielä tässä iässä. Ehdottomasti pitäisin( ja pidinkin, koska tämä on toivottu vauva) Pärjäät varmasti yksinkin. Tsempitys :)!

Vierailija
22/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitäisin lapsen. Tuohan olisi hieno tilaisuus pitää pieni tauko työelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin. Musta olisi kamalaa olla jo yli 50 kun oma lapsi on vasta kymmenen :(

Vierailija
24/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin. Nyt mulla on maailman ihanin nelivuotias. T:45v

Vierailija
25/45 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortoisin. en jaksaisi enää aloittaa sitä rumbaa alusta: raskaana olo on yhtä turvotusta ja ahdistusta, yöheräilyt, vuodot ja vaivat itsellä, rämpiä loskassa punkemassa naperoa päiväkotiin, kirkumista ja kasvattamista, kakkavaippoja, oksuja, korvatulehduksia jatkuvaa luennointia ja huolenpitoa. siihen päälle työhuolet, stressi ja iän tuomat vaivat. PLUS näiden isompien lasten murinat, on teinihuolia ja rahaa palaa ja melkoista vääntöä asioista joskus.

kaks- ja kolmekinkymppisenä jaksoin ja nautin enkä välittänyt noista asioista, aika ei ole kullannut muistoja! nyt on isot lapset ja homma hoidettu, on omaa aikaa jopa vaikka teinien kanssa on ihan omat huolet. mummona voin olla sitten myöhemmin, kakkavaipan saa vaihtaa vauvan vanhempi :D 

mun kaveri teki ensimmäisensä nelikymppisenä ja voi ja pärjää hyvin. mitä ei tiedä siitä ei murehdi ;)

Vierailija
26/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortin.

t. tarkoituksella steriloitu

murhaaja!!

Vierailija
27/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen muutaman vuoden nuorentumisesta mutta hämmästelisin raskautta suuresti.

-m47

Vierailija
28/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että mitähän vi*ttua! Miten tämä voi olla mahdollista? Olisin yhteydessä medioihin ja alkaisin tienata rahaa niin h*lvetisti. Olen mies :D

Vierailija
29/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itseni

Vierailija
30/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pitänyt lapsen tuon ikäisenä. Nyt olen 48 enkä enää ajattelisi samoin :) 

Vierailija
31/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin iltatähden :D

Vierailija
32/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt, enkä voisi enää ryhtyä vauvaelämään, sillä viimeinenkin lapseni olisi parin vuoden päästä valmiina maailmalle ja itsellä ura/matkustushaaveita.

Jos minulla ei olisi lapsia ja halu saada sellainen ja elämäntilanne muutenkin hyvä, niin toivoisin, että raskaus jatkuisi.

Vierailija
33/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt abortin. Olen nyt 45-vuotias, minulla on edelliset lapset aikuisia ja sairastan kroonista, etenevää sairautta. Ei puhettakaan vauva-arjen jaksamisesta. Olisin tehnyt sen ilman sairauttakin.

Vierailija
34/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin. Haaveena oli 2 lasta, haaveeni toteutui. Olen nyt 26. Kolmatta ei ole eikä tule koska kaksi on juuri minulle se sopiva määrä. Sterilisaatioon aion mennä.

Päätös on sinun, ei palstalaisten! Kuuntele vain itseäsi.

Vierailija
35/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin, 42-vuoiaana, en tosin olisi ollut yksin, mutta tein silt abortin. En halunnut kolmatta lasta, se oli vahinkoraskaus.

Vierailija
36/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti abortin. Ei vauvaa enää ikinä.

Pelkkä ajatuskin on kammottava. Itse olen nyt 35 ja ajatuskin, että edes tämän ikäisenä vauva. Hyi olkoon.

Vierailija
37/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi tehdä aborttia, eli pitäisin ja ajattelisin, et niin oli tarkoitettu <3

Vierailija
38/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala, miten monet tekisivät abortin :( Selkeästi aborttimyönteisyys on lyönyt läpi, kaikessa kammottavuudessaan sitä pidetään hyvänä vaihtoehtona. *surullinen*

Vierailija
39/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi hankkinut itseäni siihen tilanteeseen. Jo aikuiset lapset, en kyllä mummiäidiksi haluaisi enkä isätöntä lastakaan missään tapauksessa.

Mikä mummiäiti?

Vierailija
40/45 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä muiden mielipiteillä on?

Tällaiseen kysymykseen saat joka tapauksessa kaikki mahdolliset vaihtoehdot.

Teet päätökset omista lähtökohdistasi, ei täältä tässä asiassa kannata hakea neuvoja tai mielipiteitä.