Miehet! Kysymys
alkaisitko suhteeseen tai kiinnostuisitko millään tasolla yksirintaisesta naisesta?
Itsellä rintasyöpä vei toisen rinnan. Käytän proteesia, rinnattomuus ei siis näy päällepäin mitenkään. Olen muuten "normaali", ihan kivannäköinen ja -vartaloinen nuori nainen.
Kommentit (33)
Jos ehtisin ihastua niin ei se siihen kaatuis.
Juu ei käy. Pitää pystyä paneen tissien väliin
sä olet rohkea kun kysyt tällaisella palstalla. Ymmärrän hyvin epävarmuutesi mutta valitettavasti minunkin kohdalla olisi ei ensimmäinen ajatus. Toi edellä oleva kysymys on mielestäni ihan asiallinen. Onko sinulla mahdollisuus laittaa silareita? Ei varmaan ollut tätäkään mukava lukea mutta maailma on julma, hyvää jatkoa kuitenkin ja onnea
Mun mielestä ei kovin paha juttu jos kyseessä olisi nainen, josta tykkäisin muutenkin. En yritä esittää pyhimystä vaan tämä on aito näkemykseni. Silikonit laittakoot jos itsestään siltä tuntuu, mutta mun takia ei tarttis.
Siis jos rinnattomuus ei näy ilman vaatteitakaan (?) mitenkään, niin en näkisi asiassa minkääntasoista ongelmaa. En minä muutenkaan olisi siitä maitoa imemässä.
Miksi ihmeessä en? Eiköhän neiti pärjää elämässä ihan hyvin yhdelläkin tissillä.
Tämmöisille pikku vajavaisuuksille tulee täysin sokeaksi, jos muuten on hyvä tyyppi. Ei tule vaikuttamaan elämääsi millään tavalla. Ja onnittelut voitetusta taistelusta!
Ei haittaa, jos olen muuten kiinnostunut.
Mutta jos ei olisi takapuolta... se voisi olla kynnyskysymys.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 23:11"]
alkaisitko suhteeseen tai kiinnostuisitko millään tasolla yksirintaisesta naisesta?
Itsellä rintasyöpä vei toisen rinnan. Käytän proteesia, rinnattomuus ei siis näy päällepäin mitenkään. Olen muuten "normaali", ihan kivannäköinen ja -vartaloinen nuori nainen.
[/quote]
Olisi mukava kuulla, mitä ajattelet silikonirinnasta tai rintarekonstruktiosta (tram/LD)?
Minulle ei suositella rintarekonstruktiota syövän mahdollisen uusiutumisen vuoksi ainakaan vielä :( (nuori ikä, ärhäkkä syöpätyyppi)
ei rinnan puuttuminen ole niin paha juttu, mutta syöpäriski olisi ikävämpi parisuhteen kannalta.
Kiitos kuitenkin asiallisista vastauksista. Kaikkea sitä pohtii (nyt kun pahimmasta järkytyksestä on päässyt) :)
ap
Ei mitään merkitystä. Ihan muut asiat merkkaa
T: mies
No kyllähän se voisi vähän hämmentää uudessa suhteessa kun tulee ensimmäisen kerran esille. Joku mies voisi siät pelästyäkkin, varsinkin nuorempi mies.
Jos vaimoltani poistettaisiin rinta, niin ei se tähän suhteeseen mitään vaikuttaisi.
Jos ihastuisin, niin kyllä se olisi menoa. Rinnoista huolimatta!
Riippuu paljon ihmisestä, voisin ihan hyvin alkaa seurustelemaan. Jos nainen on luonteeltaan kiva ja minulle kaikinpuolin sopiva. Ulkonäkö on vain yksi kriteeri muiden joukossa, no ainakin minulle, kokonaisuus ratkaisee.