Miehet! Kysymys
alkaisitko suhteeseen tai kiinnostuisitko millään tasolla yksirintaisesta naisesta?
Itsellä rintasyöpä vei toisen rinnan. Käytän proteesia, rinnattomuus ei siis näy päällepäin mitenkään. Olen muuten "normaali", ihan kivannäköinen ja -vartaloinen nuori nainen.
Kommentit (33)
Ei tuommoinen haittaisi pätkääkään! Ja minä en siis ole niitä miehiä jotka kelpuuttavat kenet tahansa. Ainakin olet nyt originaali.
Enpä tiedä.. pelottaisi vaan koko ajan että sairautesi uusii ja kuolet pois. Mutta olisin kyllä otettu naisen kiinnostuksesta, se olisi mulle uutta.
Hienoa kuulla että olet selättänyt vakavan sairauden.
Näin miehenä voin todeta ettei rinnattomuus olisi minkään muotoinen este tai ongelma, sinun persoona ja sinä itse ratkaiset mikä on suhteen taso.
Kun on oma itsensä ja tasapainossa itsensä kanssa, siihen ainakin itse ihastun naisessa ensimmäisenä. Kemiat kertoo tuleeko se rakastumisen vaihe elämään...
Heitän ajatuksen sinulle, onko meistä kukaan täydellinen tai edes lähellä sitä. Toisilla on ulkoisia ¨vikoja¨ toisilla sisäisiä, miten sitten ihmiset toisilleen sopivat on niiden kahden välinen kemia ja tasapaino....
Rakkautta ja intohimoa sinullekin varmasti löytyy kun annat rohkeasti mahdollisuuden. Sellainen mies sinullekin löytyy, usko pois...
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:28"]
Minulle ei suositella rintarekonstruktiota syövän mahdollisen uusiutumisen vuoksi ainakaan vielä :( (nuori ikä, ärhäkkä syöpätyyppi)
[/quote]
Ok, siis seurantalinjalla vielä. Kysyin ihan siksi, että äidilleni tehtiin aikoinaan toinen rinta LD:lla, seurannan jälkeen terveen paperit saatuaan hän koki kuitenkin jollain tapaa naisellisuutensa vajaaksi. Leikkaus onnistui hyvin ja hän on ollut ratkaisuunsa tyytyväinen, vaikkei rintaan nänniä lopulta teettänytkään. Naurettiin sitä joskus että voihan sitten laittaa uimapuvun kuppeihin vaikka rusinan jos haluaa :)
Kiitos vielä, te ihanat ja fiksut miehet :)
ap
Ei haittaisi. kuten ei mikään muukaan yksittäinen asia. kokonaisuus ratkaisee. t. mies 33
Voisin alkaa, todellakin! Yksirintaisuus ei missään nimessä olisi mikään deal breaker, paljon paljon pahempaakin on olemassa!
Kuten ketjun vastauksista itsekin huomaat, monet miehet ajattelevat myös kuten minä. Eli löydät varmasti miehen tästä yhdestä pienestä puutteesta huolimatta.
Ei sitä tosiaan yleensä ehdi kuin toista tissiä hyväilemään seksin aikana.
Ei kelpaa. Tuollainen tauti kertoo huonosta immuniteetista, ja lisää ongelmia on luvassa tulevaisuudessa. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:46"]Ainakin olet nyt originaali.
[/quote]
Vai originelli?
Ulkonäkö merkkaa minulle paljon, mutta yksirintaisuutta en pidä ulkonäköä heikentävänä asiana, jos siis nainen näyttää hyvältä mielestäni muuten. Eli kyllä voisin hyvinkin kiinnostua.