Jaahas, miehel on taas tällainen aamu
Jos se on nukkunu huonosti, niin se herää täynnä raivoa ja varmaan vittumaisuuttaan pitää huolen, että muutkaan ei saa nukkua.
Tuolla se taas paiskoo kaapin ovia ja mekastaa eväitä tehdessään. 9v ja 3v yleensä herää siihen eikä saa uudestaan unta ennen kouluun ja päiväkotiin lähtöä. Jos nyt meen sanomaan sille että vähän hiljempaa, nin se vaan innostuu siitä ja mekkaloi kahta kovemmin.... Huoh..
Iltapäivällä töiden jälkeen on taas oma ihana itsensä. Asiasta on keskusteltu ja hän sanoo ettei voi aamuäreydelleen mitään.
No ni, lapset heräs, täytyy mennä... :(
Kommentit (41)
Miksi ap nouset silloin kun lapset herää vaikka ei tarvitsisi? Anna miehen hoitaa lapset kunnes lähtee töihin ja nouse vasta sitten. Ehkä oppii olemaan pahantuulinen hiljempaa.
Ja se on muuten tekosyy ettei voi huonotuulisuuttaan hillitä itseään metelöinnin suhteen. Tai jos ei voi, kannattaa ehkä harkita terapiaa koska terve ei ole.
Aika jännä, että nyt kerrankin mä vähän ymmärrän huonoa käytöstä, mutta muut ei oo kovin suopeita.
Ei se aamuäreys tarkoita, että muuten olisi kaikin puolin huono ihminen tai että riehuisi kännissä. Ne joilla ei ole aamuäreyttä: miettikää jotain hetkeä, kun on vituttanut rankasti ja kiukkua on vaikea tai mahdoton hillitä. Joillekin se tapahtuu jopa joka aamu.
Asioiden paiskomiselle pitäis kyllä silti tehdä jotain, tai edes sille, että muut herää siihen. Ehdotan itsehillintää, äänieristettä tai korvatulppia.
No ei ole aikuisen käytöstä herättää lapsiaan koska v****aa!!! Aivan törkeää käytöstä. Jo leikki-ikäiset ymmärtää, että pidetään isot riekkumista mahassa, pienempien päikkäreiden aikaan. Koululaisetkin osaavat aamuhommat hoidella ilman paiskomisia, jotta leikki-ikäiset saa nukkua niin pitkään kuin unta riittää.
Sulla on ap itsekeskeinen mies! Luulis hänen jos kenen ymmärtävän, että nyt hänen lapsillaan on se huonosti nukuttu kurja olo eikä sellaista lapsilleen tekis. Siis ei tekis, jos olis kasvanut aikuiseksi. Ei taida osata muutenkaan elää ihmisiksi tuollainen äijä.....?
Joo ymmärtää saa, mutta herättää lapset?? Voi v**** mikä kusipää
Jos mies kerran asian ymmärtää, en katselisi ja kuuntelisi kahta kertaa kauemmin tuollaista. Jos aikuinen mies ei osaa itseään hillitä, niin ongelmia on silloin korvien välissä. Mikään puolustus ei riitä mieheltä jättää asiaa tuohon ja antaa teidän odottaa sitä seuraavaa kertaa.
Kirjoitit, että mies on itse vedellyt eilen pitkät päikkärit ja ne ovat sitten saaneet yöunen lyhyeksi, joten prkle mies ei nuku enää niitä päiväunia! Hän huolehtii tasan itse tuosta asiasta, sinun ap ei tarvitse siihen nenääsi työntää ja tehdä mitään järjestelyitä. Ongelma on miehen. Tottakai tiedän, että aamulla siihen ei auta mennä väliin, mutta heti illalla siitä pidät kunnon selvittelyn. Koko perheen ei tarvitse kärsiä yhden lapsellisen moukan takia. Jos mies ei osaa käyttäytyä niin se on hän joka asian selittää lapsille ja kantaa vastuunsa.Uskon, että miehellä on muutakin ongelmia kuin tämä, olenko oikeassa?
Mieheni on ihan samanlainen. Nukkuu liian vähän, mutta omaa syytään, kun valvoo liian myöhään.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:23"]Sillä meni eilen päiväunet pitkiksi joten yöunet jäi lyhyiksi. Ei tätä joka aamu tapahdu ja tosiaankin iltapäivällä kotiin tullessaan on ihan eri mies...
Joku ehdotti jotain äänierstettä, sitä vois lastenhuoneeseen kokeilla..
AP
[/quote]Meni päiväunet pitkiksi?? Huomaatko, että kerrot miehestäsi kuin lapsesta. Miksi aikuinen mies nukkuu päiväunia?
Pehmusta kaappien ovet huonekaluhuovalla niin eivät kolise niin kovasti :)
Ihana aikuisvauva tuo "mies". Aamuäreyden ymmärrän, mutta pienten lasten herättäminen paiskomisellaan menee jo ihan överiksi.
mä alkaisin itekki räyhätä, voi helevetin perkeleitä huudellen heittelisin keittiöntuoleja ja potkisin lattialla lojuvia pien esineitä, näkis ukko kuinka idiootilta hän näyttää (mun mies näes teki mulle kerran niin, kun mä suutun kans väliin niin typeristä jutuista :D)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:27"]Miten te jaksatte tuollaisia lapsia?!? ("miestä" siis)
t.mies
[/quote]
Joo, ihmettelen minäkin.
Sitten naisen pitäisi tehdä eväät valmiiksi ja laittaa mies aikaisemmin nukkumaan.
Se mies on AIKUINEN!!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:23"]Sillä meni eilen päiväunet pitkiksi joten yöunet jäi lyhyiksi. Ei tätä joka aamu tapahdu ja tosiaankin iltapäivällä kotiin tullessaan on ihan eri mies...
Joku ehdotti jotain äänierstettä, sitä vois lastenhuoneeseen kokeilla..
AP
[/quote]Meni päiväunet pitkiksi?? Huomaatko, että kerrot miehestäsi kuin lapsesta. Miksi aikuinen mies nukkuu päiväunia?
[/quote]
Ap on huono äiti, kun ei herättänyt päiväunilta. :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:23"]Meni päiväunet pitkiksi?? Huomaatko, että kerrot miehestäsi kuin lapsesta. Miksi aikuinen mies nukkuu päiväunia?
[/quote]
Aika moni muukin aikuinen ottaa päikkärit. Itse kun tulen aamuvuorosta, niin syön ja ota puolen tunnin päikkärit, enkä tunne itseäni mitenkään lapseksi.
Eikä niistä ainakaan haittaa ole...
Iltapäivällä levosta saa tehoa loppupäivään, mutta illalla torkut venyttävät yöunen saantia.
Lyhyistäkin päiväunista on perusterveelle ihmiselle paljon hyötyä, unilääkäri, dosentti Henri Tuomilehto Oivauni-uniklinikalta sanoo.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:04"]
Tee sille illalla eväät valmiiksi..
[/quote]Tämäkin on kokeiltu. Mekastaa silti. AP
[/quote]
Eikö aikuinen osaa itse tehdä eväitään? Voi elämän kevät, mitä perseilyä...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 05:53"]
Jos se on nukkunu huonosti, niin se herää täynnä raivoa ja varmaan vittumaisuuttaan pitää huolen, että muutkaan ei saa nukkua.
Tuolla se taas paiskoo kaapin ovia ja mekastaa eväitä tehdessään. 9v ja 3v yleensä herää siihen eikä saa uudestaan unta ennen kouluun ja päiväkotiin lähtöä. Jos nyt meen sanomaan sille että vähän hiljempaa, nin se vaan innostuu siitä ja mekkaloi kahta kovemmin.... Huoh..
Iltapäivällä töiden jälkeen on taas oma ihana itsensä. Asiasta on keskusteltu ja hän sanoo ettei voi aamuäreydelleen mitään.
No ni, lapset heräs, täytyy mennä... :(
[/quote]
Ja perjantaisin riehuu uudestaan ja lauantaina on taas ihana. Herää nainen, tuo ei ole normaalia käytöstä mieheltä.
Naiselta tuo on ihan okei, jos nainen on stressaantunut.
Hyppää miehen saappaisiin. Heräät aamulla aikaisemmin kuin hän ikinä ja,käyttäydyt samalla tavalla.... miehesikin tajuaa silloin viimeistään millainen sika on
Voi luoja .. Miksi itse nouset sinulla on isot lapset jo . Miehesi hoitakoon jos herättääkin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 06:07"]
Kyllä mä antaisin ihan mitä vaan, mutta kun ei uskalla edes koskea tai katsoa sitä päin kun se on niin pyhää raivoa täynnä. Sitäpaitsi se jättää sen heräämisensä aina niin viime tippaan, ettei edes ehtis pikapystäreitä tehdä..
AP
[/quote]
Ei saa nkuttua, mutta nukuu viimehetkeen asti?!?
t.mies