Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tädin mies koskettaa peppuani halatessa!

Vierailija
10.11.2014 |

Kunpa tämä olisikin provo, toivon todella niin, mutta valitettavasti olen tosissani. Olen 20-vuotias nainen ja välttelen nykyään tätini miestä, koska hänen seuransa ahdistaa. Olen siskoni kanssa tullut aina toimeen miehen kanssa pienestä pitäen, mutta joitakin vuosia sitten mies läpsäytti minua Linnanmäellä takamukselle poikansa edessä! Tilanne oli hämmentävä eikä kukaan sanonut mitään.

Muutin tätini lähelle tänä syksynä ja olen nähnyt häntä ja miestä silloin tällöin. Olen halannut heitä 3 kertaa, ja kahdella kerralla mies on koskettanut takamustani.

Tilanne oikeasti ahdistaa minua, enkä tiedä mitä tehdä. En oikein tiedä, miten ottaa asia puheeksi. Minua myös pelottaa ajatella, mitä mies on tehnyt lapsenlapselleen (poika 3v.).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että otat asian puheeksi. Jos et tätisi kanssa, niin ainakin hänen miehensä kaa. Ilman puhetta asia tuskin ratkeaa.
.
Ystäväni ex-miehellä oli sama tapa. Hän aina nipisteli, tökki, kosketteli minua kun muut eivät nähneet, esim. ruokapöydän alla. En alkuun uskaltanut sanoa tästä kenellekkään, koska pelkäsin että kaikki syyyttävät minua. Lopulta oli pakko sanoa tälle miehelle, ja hän ihan aidosti hämmästyi, koska oli luullut että minä pidän (!) tästä pikku "kiusoittelusta" ( kuten hän asian ilmaisi), enhän koskaan kieltänyt miestä koskemasta.!
.
Tsemppiä ja rohkeutta sinulle ap, ota härkää sarvista äläkä alennu moisen hipelöinnin uhriksi!

Vierailija
2/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä, 2! Olen kyllä ajatellut sanoa itse tilanteessa, että nyt mennään rajan yli, mutta en vain saa suutani auki :/ Pitänee harjoitella. Olen myös miettinyt, onko siskoni saanut samanlaista koskettelua osakseen, mutten kehtaa kysyä. Äh, menee kohta hermo itseen kun en saa avattua suuta. Pakko tsempata ettei tarvitse enää hävetä ja kenties menettää välejä kun välttelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miksi pakotat paskaasi  ylilaudalla? https://ylilauta.org/satunnainen/31879587

Vierailija
4/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lanka oli oikeastaan aika hyvä. Se on juuri esimerkki sellaisesta sisällöstä jota haluaisin nähdä laudallani.

Vierailija
5/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
6/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies haluaa puristaa 20-vuotiaan nuoren naisen pakaroita, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut 3-vuotiaasta. Realiteettia kehiin, kiitos!

Vierailija
7/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, kunka pitkälle tuo olisi valmis menemään, osta kondomit jo valmiiksi!

Vierailija
8/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:38"]Se, että mies haluaa puristaa 20-vuotiaan nuoren naisen pakaroita, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut 3-vuotiaasta. Realiteettia kehiin, kiitos!
[/quote]

Ei välttämättä tarkoita, mutta mielestäni on hyvä kun joku välittää!

Vierailija
9/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin insestisuhteet tuntuvat miestä kiehtovan, joten raja muihinkin pervesioihin on pieni. Älä halaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi