Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kiinnosta liikunta. Ei terveellisesti syöminen.

Vierailija
28.09.2021 |

Iltaisin vain tahdon olla ja herkutella. Laihduttaa pitäisi, mutta huoh. Olen laihduttanut jo koko ikäni..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei kiinnosta tämä teidän valitus. Seuraava ketju.

Vierailija
22/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä erpäterveellisesti ja kuolla onnellisena kun syödä terveellisesti, kitua ja sitten kuolla kituen.

Minä käyttäisin sanaa kituminen enemmin siitä, että halvaantumisen jälkeen on toisten autettavana vuosikymmeniä kuin siitä, että syö terveellistä, hyvänmakuista ruokaa ja liikkuu itselleen mieluisalla tavalla. Jokainen varmasti nauttii jostakin liikunnasta, vaikka ei olisikaan vielä löytänyt sitä omaa lajiaan. Täytyy vain jatkaa etsimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jos ei kiinnosta. Minua ainakin kiinnostaa pysyä hoikkana, hyvännäköisenä ja terveempänä. Minkäs sille voi jos nämäkään eivät motivoi.

Huomioithan myös sen, ettet ole läheskään kaikkien silmissä hyvännäköinen.

Monen mielestä Megan Foxkin on täysin epäaito ja narttumaisen näköinen ämmä.

Kiitos tämän itsestäänselvyyden mainitsemisesta. Tiedän :) Useimpien mielestä hoikka ja timmi keho kuitenkin on paremman näköinen kuin sipsejä syömällä ja sohvalla löhöämällä aikaan saatu.

Vierailija
24/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä erpäterveellisesti ja kuolla onnellisena kun syödä terveellisesti, kitua ja sitten kuolla kituen.

Meillä taitaa olla vähän eroavat näkemykset kitumisesta.

Luulen ettei ole. 

Sut on vaan aivopesty median kautta.      

Niinpä niin, ilman muuta. Kaikki oikeasti haluaisivat elää ilman itsekuria ja terveyttään ajattelematta, mutta se media... ;)

Vierailija
25/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen voi sairastua, hoitajien on helpompi käännellä kevyempää.

Myöskin, tosi vanhoissa on harvoin lihavia eli joko on laihduttu tai sitten kuoltu ennen vanhuutta.

Vierailija
26/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, jos ei kiinnosta. Minua ainakin kiinnostaa pysyä hoikkana, hyvännäköisenä ja terveempänä. Minkäs sille voi jos nämäkään eivät motivoi.

Huomioithan myös sen, ettet ole läheskään kaikkien silmissä hyvännäköinen.

Monen mielestä Megan Foxkin on täysin epäaito ja narttumaisen näköinen ämmä.

Kiitos tämän itsestäänselvyyden mainitsemisesta. Tiedän :) Useimpien mielestä hoikka ja timmi keho kuitenkin on paremman näköinen kuin sipsejä syömällä ja sohvalla löhöämällä aikaan saatu.

Ja vanhemmiten suurin osa ei vaan välitä, että onko joku hoikka :) ja timmi :).

Ne läskeistä valaista valittavat aikuiset miehet ovat lähestulkoon aina joko eronneita, petettyjä tai jääneet kokonaan naista ilman.

Eli siis vähänkuin jämiä.

Vierailija
27/27 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin monesti, että mikä etuoikeus on, kun saa liikkua ja lenkkeillä. Ihmisen keho on tehty liikkumista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi