Miten pitkään voit/osaat/pystyt jutustella, niin ettet hermostu ollenkaan?
Jos sanotaan sinusta ikäviä asioita , niin pysytkö rauhallisena ja perustelet vain miksi olet sellainen vai hermostutko? Jos hermostut, niin miksi sinun käytös muuttuu?
Kommentit (13)
Minua on kiusattu aika paljon. Nimittelyä, vähättelyä jne. En enää jaksa olla kovinkaan pitkään levollisena, vaan sanon takaisin vähintään samalla mitalla.
Riippuu siitä kuka tulee vastaan, sekopäiden kannassa lähden poisssssssss
En voi kuvitella tilannetta, jossa joku haluaisi keskustella minussa olevista "ikävistä asioista". Mikä tällaisen keskustelun tavoite ja tarkoitus voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
En voi kuvitella tilannetta, jossa joku haluaisi keskustella minussa olevista "ikävistä asioista". Mikä tällaisen keskustelun tavoite ja tarkoitus voisi olla?
Jokainen äiti kokee tätä jatkuvasti. Teet niin tain näin, aina teet väärinpäin!
Pienten lasten äidit ovat julmimpia,
Haukkuvat jopa raskaana olevia tuttujaan.
Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Toisten lapset...
Juu, ei meidän! Tästä minäkin hermostun.
No mitähän ihmettä taas. Tuskinpa jään jutustelemaan ihmisen kanssa, joka ryhtyy pitkällisesti ruotimaan huonoja puoliani. Miksi minun pitäisi perustella mitään? Totean vain, että mukavaa päivänjatkoa ja hei hei.
Vierailija kirjoitti:
No mitähän ihmettä taas. Tuskinpa jään jutustelemaan ihmisen kanssa, joka ryhtyy pitkällisesti ruotimaan huonoja puoliani. Miksi minun pitäisi perustella mitään? Totean vain, että mukavaa päivänjatkoa ja hei hei.
Jep ja tossa on ovi, mistä tulit:D Yllättävän yksinkertaista.
No en keksi minäkään, millainen tilanne olisi, jossa joku alkaisi monipolvisesti kritisoida minua. Kyllä minä negatiivista palautetta otan vastaan, kun koen sen aiheelliseksi ja rakentavaksi, mutte veetuilua en kuuntele, enkä henkistä jyräämistä.
Vaadin perustelut kyseisille asioille ja napsahdan puolustusasemiin ja vaadin lisäperusteluja. En heti ala selittelemään, sehän tarkoittaa että olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äiti kokee tätä jatkuvasti. Teet niin tain näin, aina teet väärinpäin!
Jokainen teinin äiti kokee tätä jatkuvasti.
lievästi autisti. hermostun heti, erityisesti puhelimessa