Nyt hävettää aika rajusti
Olin tutun kanssa baarissa ja menin sen luo yöksi. Heräsin joskus kolmelta yöllä ja olin ihan pihalla , että missä oon ja ihmettelin miksi haisee paska... No muistelin käyneeni vessassa paskalla.. mutta olinkin paskonut olohuoneen pöydälle. Siitä sit nappasin ne paperilla pois ja heitin roskikseen!! Ei helvetti... Miks en vaa vienyt💩pönttöön. Kaveri voi olla ihmeissään kun herää ja löytää paskat roskiksesta. Lähdin siis kotiin sillo yöllä.. voi helvetti et hävettää
Kommentit (22)
Olet aivan sairas, hae apua! Hyi hele. Ainakin tuttusi tietää jatkossa minkälainen olet, elämänhallinta niin hukassa, että normaalin ihmisen kannattaa pysyä kaukana.
Onko sulla ap kehitysvamma vai miksi laitat kakat toisen roskikseen kylässä? :o Inhottava temppu..
Kai pesit pöydän? Jos et niin laita nyt viesti että kaverisi tietää tautivaarasta ja desinfioi sen. Tuskin saat toista kutsua kylään :'D
Ei kukaan paskanna olohuoneen pyödälle. Vai olitko vetänyt viinan lisäks jotain muutakin?
Kakki hätä voi joskus yllättää:)
T.Jami
Ihan vaan kaljaa join . En käytä muita päihteitä. Ja hävettää jo tarpeeksi ilman noita ilkeitä kommentteja
Elämänhallinta on hukassa. Ahdistaa ihan sikana. T.ap.
Onneksi oli kiinteä kakka. Ja parempi kakka roskissa kuin housussa.
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta on hukassa. Ahdistaa ihan sikana. T.ap.
Älä sure. Jokainen meistä on joskus paskonut väärään paikkaan.
Ehkä kannattaa kuitenkin kilauttaa kaverille, että mistä se haju tulee.
Nyt ei tuossa pärjää kuin huumorilla. Ehkä menet avuksi siivoamaan?
Hävettää vaan, että se paska haisee kyllä siel roskikses.. olin nii kännissä etten sillä hetkellä miettinyt tota
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan kaljaa join . En käytä muita päihteitä. Ja hävettää jo tarpeeksi ilman noita ilkeitä kommentteja
Pikku ilkeys on kai tässä ihan paikallaan?
Vaatii kyllä melkoisen kännin ja yritystä, että vääntää tortut pöydälle.
Kyllä jokamies pöydälle kakkii, mutta vain sankarit paskantavat kattoon.
Olin keväällä 2 kk juomatta . Sen jälkeen taas menny lujempaa. Puoliso juo myös..
Itse laittaisin viestin, vaikka kuinka hävettäis. Paskoin vahingossa pöydälle ja heitin pökäleet roskii. Pyyhi pöytä ja vie roskat. Sori siitä. Ihan vaan siksi, että tajuu pyyhkiä sen pöydän kunnolla. Tai sit jos pokkaa riittää menisin itse siivoomaan jälkeni.
tää on niin huonosti kehitelty juttu että kyllä sietääkin hävetä...
Mua taas hävettää kuinka huono mielikuvitus sulla on.
Ahistaa myös juomine