Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako päivää miehelle voi syöttää samaa ruokaa?

Vierailija
18.11.2014 |

Tein tänään 5l kattilan lihakeittoa ja itse sitä tuskin syön yhtä lautasellista enemmän. Kauanko tuota uskaltaa miehelle tarjota? Ajattelin huomenna tehdä jonkun kinkku-pasta salaatin lisukkeeksi niin ei tarvitse pelkkää keittoa syödä. Mutta voinko syöttää keittoa vielä kolmannenkin päivän putkeen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua syödä yhtä ruokaa kuin yhden kerran aina kerrallaan. Mitä kohtaa et ymmärrä sanasta "pakasta" ? Mieti nyt vähän. Jos kyselet asiaa, se ei ole suotavaa.

Vierailija
22/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:53"]

Eikö miehesi osaa itse syödä?

[/quote]

Pääsen aiemmin töistä, joten hoidan ruuanlaiton ja oston.
AP

[/quote]

Puhuit miehen syöttämisestä, eikö hän osaa itse?

[/quote]

puhun kisankin syöttämisestä, vaikka se itse sen ruuan osaa syödä, laitan ruuan vain tarjolle

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:47"]

No vaikka loppuelämän.. Perusjunttihan syö muutenkin joka ainut päivä kylmää lenkkiä ja juo punaista maitoa suoraan purkista, mikäli kaljaa ei ole saatavilla!

[/quote]

Kiitos. :) Mutta eikai tule mitään puutostiloja jos syö samaa ruokaa vaikka 5pv?
AP

[/quote]

No peseytyä voi ihan perusvedellä!

Vierailija
24/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tulemaan tänne, jos ei miehellesi kelpaa. Mies, Esbo

Vierailija
25/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:53"]

Eikö miehesi osaa itse syödä?

[/quote]

Pääsen aiemmin töistä, joten hoidan ruuanlaiton ja oston.
AP

[/quote]

Puhuit miehen syöttämisestä, eikö hän osaa itse?

[/quote]

puhun kisankin syöttämisestä, vaikka se itse sen ruuan osaa syödä, laitan ruuan vain tarjolle

AP

[/quote]

Onko teillä joku kilpailu käynnissä?

Vierailija
26/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa raikasta vettä tarjolle..tai vaihtoehtoisesti olutta niin menee vähän vanhempikin keitto. Muista kuitenkin pestä ruokakuppia välillä ettei tule sanomista.

Vierailija
27/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän miehesi tiedä vastauksen tähän paremmin kuin me palstalaiset.

Vierailija
28/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkiä kun keität kattilallisen ni äijä syö sitä niin pitkään kun kattilassa pökälettä riittää. Semmottista valkosta pilkkua kun alkaa siihen makkaran pintaan ilmestyä ja haiskahtaa reippaasti, niin sitten vaan äijälle kossua päälle, jotta pysyy suolisto kunnossa.

Vierailija
29/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy mieheltäsi? On se kumma kun kommunikaatio ei toimi, mutta tarjoilu pelaa.

Vierailija
30/33 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittonsa voi pilata monella tavalla. Tässä on yksi niistä. Ei se alapeukuttamalla miksikään muutu. Jos mies on mielestäsi ok. teet joka päivä eri ruuan, tai kaivelet sen pakasteesta. Oletko aivan todellakin noin vajaa?

Vierailija
31/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:38"]

Avioliittonsa voi pilata monella tavalla. Tässä on yksi niistä. Ei se alapeukuttamalla miksikään muutu. Jos mies on mielestäsi ok. teet joka päivä eri ruuan, tai kaivelet sen pakasteesta. Oletko aivan todellakin noin vajaa?

[/quote]

Tuskin pilaan tässä kenenkään avioliittoa sentään. Olen minäkin syönyt samaa ruokaa joskus monta päivää, esim kaalilaatikko on semmonen että syön sen loppuun enkä pakkaseen ala laittamaan. Töissä käyn kumminkin joka päivä syömässä niin tulee vaihtelua ruokavalioon.

AP

Vierailija
32/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oikeaa, perinteistä, soppalihoista (miel. lampaan soppalihoista) laitettua muhevaa soppaa, niin mies ja minä syötäisiin sitä ilomielin ainakin neljä päivää peräkkäin. Tuoreet persiljat pilkkoisin joka päivä päälle. Lapset alkaisivat viim. kolmantena päivänä inistä. 

Tuollaisia ruokia kannattaa aina tehdä isoja satseja, siis keittoja, laatikoita, patoja, lihapullia, yms. ja pakastaa sopivina annoksina. Silloin säästyy vaikealta ongelmalta, jonka kanssa ap avauksessa kamppailee. ;)

Vierailija
33/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 3 päivää sama soppa, ei ongelmia. Toisena päivänähän se soppa on just parasta.

T.M30v