Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?
Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?
Kommentit (222)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs? [/quote Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut.
[/quote]
Häh?
[/quote]
=piereskelisi.
No ei ole nähnyt eikä tule näkemään. Tapana on olla yksin vessassa. lääkärileikit makuuhuoneessa sitten erikseen siellä voi tarkistella kuinka paljon haluaa siis silloin kun ei menkat.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs? [/quote Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut.
[/quote]
Todellakin! En mene edes vessaan, jos haistan että joku on käynyt sielä paskalla.. (esim yleinen vessa kauppakeskuksessa) vaan menen suosiolla toiseen. Edes oma kakkani ei niin hyvälle tuoksu, että jäisin vessaan "hengailemaan" esim lukemaan lehtiä..
Omasta mielestä on ällöttävää jos aikuiset ihmiset piereskelee ja kaivelee nenää julkisilla paikoilla. (lapsiltakaan en tätä käytöstä hyvällä katso, varsinkaan jos vanhempi seisoo vieressä) Saatikka sitten, että katsellan kun toinen vaihtaa tamponia tai istuu paskalla.. Huh huh..
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Häh?
[/quote]
=piereskelisi.
[/quote]
Siis et haluaisi enää seksiä ukkosi kanssa nähtyäsi hänet paskalla? Teillä ei taida olla kovin pitkä suhde eikä lapsia? Kyllä meillä kaikki käy tarpeillaan ovet auki. Kärsin itse kroonisesta ripulista ibs:n takia ja ai niitä varpusparvia:) Mukulat juoksee vain nenästä kiinni pitäen kyselemään tyhjänpäiväisiä, ukko pesee hampaita yms. Seksielämä kyllä kukoistaa meillä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs? [/quote Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut. [/quote] Häh? [/quote] =piereskelisi. [/quote] Siis et haluaisi enää seksiä ukkosi kanssa nähtyäsi hänet paskalla? Teillä ei taida olla kovin pitkä suhde eikä lapsia? Kyllä meillä kaikki käy tarpeillaan ovet auki. Kärsin itse kroonisesta ripulista ibs:n takia ja ai niitä varpusparvia:) Mukulat juoksee vain nenästä kiinni pitäen kyselemään tyhjänpäiväisiä, ukko pesee hampaita yms. Seksielämä kyllä kukoistaa meillä.
[/quote]
No hyi helvetti. Oot pakosti provo. :D
No on kyllä nähnyt ja meillä ei oo vessassa roskistakaan ja aina joskus unohtuu side tai tamponi (tottakai paperiin käärittynä) ja mies mitään sanomatta kiikuttaa roskiin. On myös seurannut aidolla mielenkiinnolla esim tamponin laittoa ja sanoo aina että on kun karkkikaupassa ois kun on niin paljon eri kuukautissuojia tarjolla :'D Samoin seksiä harrastetaan (ehkä jopa innokkaamminkin kuin ilman menkkoja) vaikka oiski kuukautiset meneillään. Multa ei liikene yhtään arvostusta "miehelle" jota nämä oikeasti ällöttäisi! On kyllä sen verran luonnollinen asia :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:13"]En käy edes kakalla sillon, kun miesystäväni on täällä :D en vaan kykene. Mulla on pieni asunto ja maha usein sekaisin. Kaikki äänet kuuluu vessasta muualle asuntoon. Ja jotkut ilmeisesti paskoo ovi auki/miehen läsnäollessa. Seksikästä.
[/quote]
Ei oo totta? Miten sä pystyt pidätellä jos sulla on maha sekaisin? Millasia parisuhteita ihmisillä oikein on kun ei voi jumalauta käydä paskalla silloi ku on tarve!
[/quote]
:D olen estynyt, tiedän sen. Hoidan tarpeeni muualla, vaikka mielummin salilla kun kotona. Tiedän kyllä, että kun yhdessä asutaan tulevaisuudessa, pitää voida käydä vessassa. Mutta silloin on varmaan hieman isompi asunto, kun pikkuruinen yksiö. Minulla on ibs ja vältän kyllä parhaani mukaan ruoka-aineita, jotka aiheuttavat minulle oireita.
[/quote]
Minullakin on IBS ja piereskelin ja paskansin jo ensimmäisenä iltana mieheni kuullen kun tavattiin. Sanoi vaan et hyvä että uskallat kun exät on piereneet vain vessassa muka niin hienoina ja kuitenkin äänet kuuluneet oven läpi. :D mun mies arvostaa niitä naisia jotka ei häpeile. Kait nyt jokainen järkevä aikuinen mies tietää että naisetkin paskoo ja pieree!!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs? [/quote Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut. [/quote] Häh? [/quote] =piereskelisi. [/quote] Siis et haluaisi enää seksiä ukkosi kanssa nähtyäsi hänet paskalla? Teillä ei taida olla kovin pitkä suhde eikä lapsia? Kyllä meillä kaikki käy tarpeillaan ovet auki. Kärsin itse kroonisesta ripulista ibs:n takia ja ai niitä varpusparvia:) Mukulat juoksee vain nenästä kiinni pitäen kyselemään tyhjänpäiväisiä, ukko pesee hampaita yms. Seksielämä kyllä kukoistaa meillä.
[/quote]
No hyi helvetti. Oot pakosti provo. :D
[/quote]
No ei ole provo välttämättä, meillä ihan samanlaista. :D kait me sitte ollaan vähän erikoisia mut jokainen eläköön tavallaan. ;)
En ole vaihtanut sidettä/tamponia miehen edessä, ei kyllä koskaan edes olla samaan aikaan vessassa. Jos olis tilanne, että olisi "pakko" vaihtaa, niin tietysti sen tekisin, mutta olen kyllä nuo jutut ihan itsekseni hoitanut.
Ei mua myöskään kiinnostaisi nähdä ystäviäni vaihtamassa sidettä tai tyhjentämissä kuppiaan lavuaariin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:07"]On nähnyt monet tamponin vaihdot eikä tuo siitä säikähtänyt. Aina jos on joku alapäähän laitettava lääkekuuri niin mies hoitaa sen laiton. [/quote] Sama. Ja laittoipa tuo juuri synnytyksen jälkeen muutamat peräruiskeetkin mulle kun oli kamala ummetus. [/quote] Mitä alapeukutat siellä? Sillä alkoi jopa seisomaan kun laittoi niitä. :D
[/quote]
Tää palsta vetää kyllä sanattomaksi joka päivä, vaikken ihan eilisen teeren poika olekaan.
Exä oli juuri tällainen avoimuuden perikuva. Kyllä meinasi tällä miehellä mennä aamukahvit väärään kurkkuun ensimmäisen kerran kun neiti kertoi pokkana päivän suunnitelmiaan samalla kun kiskoi veristä sidettä irti... En ole aiemmin kiinnittänyt esim seksin aikana huomiota siihen että naisen kuukautiset haisevat pahalle, mutta kyllähän sieltä ihan mukavat aromit yksiöön leijaili... No, yritin tietty pitää pokan vaikka ällöttikin. Eli ei kaikki miehet sitä välttämättä sano, vaikka ällöttäiskin. Tehkää naiset palvelus ja vaihtakaa ne härpäkkeenne siellä missä kuuluukin.
No en ihmettele yhtään miksi miehiltä menee halut jos naiset esittelevät vessassa kuukautistarvikkeitaan ja niiden vaihtamista/asettamista mitä lie, saati että istuvat kakkoshädällä ovi auki mies vieressä. Ihan oikeasti, jotkut asiat ei vaan kuulu toisten nähtäville, eikö joitain asioita kannattaisi pitää yksityisenä? Mielestäni synnytys on vähän eri asia, mutta jos itse synnyttäisin niin en haluaisi miestä katsomaan ainakaan sinne alapäähän päin, saisi nähdä lapsen sitten kun se ulos tulee mutta muuta ei. Synnytyksen katsominen on näin naisenakin ällöttävää, niin voi olla miehellekin nähdä naisen alapää sellaisessa jamassa. Synnytykset on ällöttäviä, ei siitä mihinkään pääse vaikka niin kaunista ja luonnollista muuten olisikin. On ne muidenkin sairauksien hoidot luonnollisia, en silti haluaisi että mies olisi katsomassa jos poistettaisiin jotain peräpukamia tai jotain muuta vastaavaa. Näin naisenakin inhottaa naisten synnytysjutut, kuvaillaan miten paikat repeää ja jotain limajuttuja ym joista tulee karseita mielikuvia. Tuollaiset ei vain mielestäni kuulu muille ja osa naisellisuutta on se, että ihan kaikkia asioita ei tarvitse hieroa miehen tai toisten naamaan. Voi jättää vähän sitä "salaperäisyyttä" edes vaikka pitkä suhde olisikin.
Huh, jäin miettimään vielä tuota että miksi helkkarissa porukka antaa lastensa juosta vessassa kun ovat itse paskalla tai vaihtamassa kuukautissuojia?!? Kai sitä nyt sen verran omaa rauhaa saa olla äidilläkin ja toisaalta taas oven kiinni pistäminen osoittaa myös kunnioitusta muita kohtaan...
Eiköhän se vähänkin pitemmässä suhteessa ole aika väistämätöntä, että on nähnyt.
On se ehkä joskus vahingossa sattunut näkemään, mutta pyrkimyksenä on kyllä aina tehdä se lukkojen takana. Ei varmaan olisi miehen mielestä mikään kovin kaunis näky, mutta ennen kaikkea tuntisin itseni tosi kiusaantuneeksi ja epänaiselliseksi, oon aika häveliäs. Meillä nyt ei muutenkaan oo tapana käydä esim. vessassa ovi auki.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]Eiköhän se vähänkin pitemmässä suhteessa ole aika väistämätöntä, että on nähnyt.
[/quote]
8 vuotta yhdessä ja en edelleenkään pasko ovi auki tai vaihtele siteitä miehen nenän edessä. Kerran reppureissatessa jouduin vaihtamaan siteen samassa tilassa miehen kanssa, mutta silloinkin komensin miehen kääntymään selin :D ei tässä suhteessa asioita hyssytellä, mutta romantiikka pysyy paremmin yllä kun vähän jaksaa miettiä mitä kaikkea toisen pakottaa katselemaan ja haistelemaan
Mikä tai mitä on menkkasuklaa...?
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:07"]On nähnyt monet tamponin vaihdot eikä tuo siitä säikähtänyt. Aina jos on joku alapäähän laitettava lääkekuuri niin mies hoitaa sen laiton. [/quote] Sama. Ja laittoipa tuo juuri synnytyksen jälkeen muutamat peräruiskeetkin mulle kun oli kamala ummetus. [/quote] Mitä alapeukutat siellä? Sillä alkoi jopa seisomaan kun laittoi niitä. :D
[/quote]
Tää palsta vetää kyllä sanattomaksi joka päivä, vaikken ihan eilisen teeren poika olekaan.
[/quote]
No älä nyt, mulla on hyvä pylly. ;)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:34"]
Mikä tai mitä on menkkasuklaa...?
[/quote]
Sekö jäi vaivaamaan...? Siltä tuntuikin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:13"]En käy edes kakalla sillon, kun miesystäväni on täällä :D en vaan kykene. Mulla on pieni asunto ja maha usein sekaisin. Kaikki äänet kuuluu vessasta muualle asuntoon. Ja jotkut ilmeisesti paskoo ovi auki/miehen läsnäollessa. Seksikästä.
[/quote]
Ei oo totta? Miten sä pystyt pidätellä jos sulla on maha sekaisin? Millasia parisuhteita ihmisillä oikein on kun ei voi jumalauta käydä paskalla silloi ku on tarve!
[/quote]
:D olen estynyt, tiedän sen. Hoidan tarpeeni muualla, vaikka mielummin salilla kun kotona. Tiedän kyllä, että kun yhdessä asutaan tulevaisuudessa, pitää voida käydä vessassa. Mutta silloin on varmaan hieman isompi asunto, kun pikkuruinen yksiö. Minulla on ibs ja vältän kyllä parhaani mukaan ruoka-aineita, jotka aiheuttavat minulle oireita.