Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?
Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?
Kommentit (222)
No on nähnyt ja on hiivalääkkeenkin kanssa auttanut raskauksien aikana. Mutta joo, kyllä noi nyt pääasiassa on privaattihommia, ja hoituu vessassa ovet kiinni. Eli ei mies siitä hätkähdä eikä itseä varsinaisesti haittaa, muta... no jossain asioissa vaan oma rauha on suotava.
Meillä ei ole edes ovea vessassa. Näkee kätevästi telkkarin pytylle ja voi seurustella vieraiden kanssa vaikka olis paha ummetus. Lapset käyttää kuukupin sisältöä sormiväreinä. Nytkin joulunaikana tulee ihania itsetehtyjä joulukortteja.
Meillä mies kaivelee persvakoaan ja yhdessä sitten haistellaan sormea. Semmoinen kiva, yhdistävä ihan tavallinen juttu.
On nähnyt eikä tilanteessa ollut mitään outoa.
Vielä oon osannu vessa-asiat ja alapääni hoitaa ilman apujoukkoja. Oon kokenut sen itsetuntoa kohottavaksi asiaksi, minä pärjään ihan itse. Joskus vanhana voi sitte mies ja lapset auttaa vaihtaan vaippoja.
Kyllä pitäisin pikkuisen outona, jos mies haluaisi tutkia käytettyä tamponia tai vaihtaa sen mulle... Mutta eihän siinä mitään pahaa ole, jos pariskunnalla on yhteiset mielenkiinnon kohteet. Itse en haluaisi nähdä kenenkään menkkarättejä tai tamponeja, joten en kyllä omianikaan esittele. 9 vuoden parisuhteen aikana ei ole tullut tilannetta, että olisi ollut syytä vaihtaa kuukautissuojia miehen nähden.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:23"]
Ei ole sattunut näkemään, muttei se minua pätkääkään häiritsisi. Mies minulta riisuu pikkarit siteineen ja sormettaa kuukautisten aikaan ennen seksiäkin. Alapeukkujen määrästä päätellen av-mamman piireissä nainen on siihen aikaan kuusta varmaan muutenkin niin saastainen ja ällöttävä, ettei saa istua samoilla tuoleilla muun perheen kanssa tai olla läsnä muiden ruokaillessa.
[/quote]
Nyt kyllä oksensin suuhuni, kiitos vaan. Sun mies siis sormettaa sua menkkojen aikaan? Oikeinko nauttii siitä, että punaruskea veri loiskuu ja lätisee sormien välissä? Kivasti liukastuttaa sisään menoa? Ja kun vetää sormet ulos, niin mukana tulee pari klimppistä hyytymää?
Meille tehtiin tuplavessa kun rakennettiin uus talo. Istutaan miehen kanssa käsikädessä pytyllä aamuisin ja suukotellaan ja pyyhitään toistemme takapuolia. Vessassa on iso maisemaikkuna mistä voidaan ihailla auringonnousua ja naapureiden pihaa.
Meillä on pytty olohuoneen nurkassa. Sillä tavalla koko perhe mahtuu olemaan mukana kun joku on tarpeillaan. Teinityttäret vaihtelevat luontevasti siteitä kesken salkkareiden. Me niin rakastetaan toisiamme. En käsitä estoisia av-mammoja!!
Yli 20 vuotta yhdessä. Mies on nähnyt ihan kaiken.
Mä en oo koskaan nähnyt miestä paskalla enkä kusellakaan. Mies on tosi tarkka yksityisyydestään. Pitäiskö JSSAP?
On se niin hianoo, ku ollaan niin estottomia, että kaikki ruumiintoiminnotkin voi hoitaa yhdessä ukon kanssa. Kai te sitten seisotte vieressä, kun ukko pesee kikkeliään? Minä en kyllä halua huussiin ketään toista, en edes naista muutamien puuhien ajaksi. Yksityisyys on yksityisyyttä, pakoipa tai vaihtoi riepua.
Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta esitellä verisiä siteitä miehelle... Seksiä voidaan harrastaa menkkojenkin aikana eikä miestä veri ällötä. En vain ymmärrä, miksi ihmeessä haluaisin muuten vain levitellä hänen nähtävillään verisiä kuukautissuojia, kun voin vaihtaa ne yksin vessassakin. En itse välitä nähdä muiden käytettyjä tamponeja, joten miksi turhaan esittelisin omianikaan kenellekään, ällötti se toista tai ei...
Mutta joo, ollaan rauhassa hikisiä, karvaisia, haisevia ja käydään yhdessä paskalla kun se on ah niin luonnollista. Ja sitten ihmetellään kun seksielämä kuolee ja mies pettää...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:23"]
Ei ole sattunut näkemään, muttei se minua pätkääkään häiritsisi. Mies minulta riisuu pikkarit siteineen ja sormettaa kuukautisten aikaan ennen seksiäkin. Alapeukkujen määrästä päätellen av-mamman piireissä nainen on siihen aikaan kuusta varmaan muutenkin niin saastainen ja ällöttävä, ettei saa istua samoilla tuoleilla muun perheen kanssa tai olla läsnä muiden ruokaillessa.
[/quote]
Nyt kyllä oksensin suuhuni, kiitos vaan. Sun mies siis sormettaa sua menkkojen aikaan? Oikeinko nauttii siitä, että punaruskea veri loiskuu ja lätisee sormien välissä? Kivasti liukastuttaa sisään menoa? Ja kun vetää sormet ulos, niin mukana tulee pari klimppistä hyytymää?
[/quote]
Juu. Tekstuuriltaan yhtä "hyi ällöööö" limaa ja klimppiä sieltä muutenkin tulee, varsinkin oviksen aikaan, joten miksi iso mies säikkyisi punaista väriä?
Oletko itse selibaatissa menkkojen ajan? Verinen se peniskin on seksin jälkeen, enkä usko, että sormet saastuvat siinä touhussa yhtään sen pahemmin.
Joo, jos tälläsillä av-mammoilla on kuollut seksielämä, en ihmettele yhtään. Tai jos mies juoksee jossain muualla, kun kotona av-mamma paskoo, pieree ja esittelee verisiteitä/tamponeja/kuukuppeja ovi auki.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:43"]
Joo, jos tälläsillä av-mammoilla on kuollut seksielämä, en ihmettele yhtään. Tai jos mies juoksee jossain muualla, kun kotona av-mamma paskoo, pieree ja esittelee verisiteitä/tamponeja/kuukuppeja ovi auki.
[/quote]
Tämäkin mysteeri selvisi sitten. Case closed! Neeeeext!!!
Osaan käydä vessassa ihan yksinkin, sama pätee tamponin vaihtoon.
On nähnyt. Ei ole meillä tavatonta :-)
Ei ole eikä näe. Itseänikin inhottaa joku tamponin vaihto. Onneksi haittapäivät on todella harvoin.
Av-mamma tekee siteen vaihdostakin performanssin jota koko perhe on katselemassa. Se on niin luonnollista.