Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?

Vierailija
18.11.2014 |

Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?

Kommentit (222)

Vierailija
141/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:20"]No en ihmettele yhtään miksi miehiltä menee halut jos naiset esittelevät vessassa kuukautistarvikkeitaan ja niiden vaihtamista/asettamista mitä lie, saati että istuvat kakkoshädällä ovi auki mies vieressä. Ihan oikeasti, jotkut asiat ei vaan kuulu toisten nähtäville, eikö joitain asioita kannattaisi pitää yksityisenä? Mielestäni synnytys on vähän eri asia, mutta jos itse synnyttäisin niin en haluaisi miestä katsomaan ainakaan sinne alapäähän päin, saisi nähdä lapsen sitten kun se ulos tulee mutta muuta ei. Synnytyksen katsominen on näin naisenakin ällöttävää, niin voi olla miehellekin nähdä naisen alapää sellaisessa jamassa. Synnytykset on ällöttäviä, ei siitä mihinkään pääse vaikka niin kaunista ja luonnollista muuten olisikin. On ne muidenkin sairauksien hoidot luonnollisia, en silti haluaisi että mies olisi katsomassa jos poistettaisiin jotain peräpukamia tai jotain muuta vastaavaa. Näin naisenakin inhottaa naisten synnytysjutut, kuvaillaan miten paikat repeää ja jotain limajuttuja ym joista tulee karseita mielikuvia. Tuollaiset ei vain mielestäni kuulu muille ja osa naisellisuutta on se, että ihan kaikkia asioita ei tarvitse hieroa miehen tai toisten naamaan. Voi jättää vähän sitä "salaperäisyyttä" edes vaikka pitkä suhde olisikin. [/quote] No ei se nyt ihan noinkaan ole. Mulla ainakin on sellainen mies joka ei voi sietää sun kaltaisia naisia jotka ei voi paskoa tai piereä tai mitään muutakaan miehen nähden. Ollaan niin helkkarin siveitä olevinaan. Ei mun mies itsekkään ole niin miksi mun pitäisi? Ja haluttomuutta ei tässä parisuhteessa ole vaikka kaikessa avoimia ollaankin. Ja on niin kovin typerää olettaa sen oman elämän ja tapojen olevan ne ainoat oikeat. Se mikä teille on normaalia ei toisille välttämättä ole.

[/quote]

Toki, jokainen tavallaan ja kenenkään tapa ei ole se ainoa oikea. Ihan omia mielipiteitäni tuossa vain kerroin, en toki voi puhua kaikkien puolesta mutta niin koen asian itse. Veikkaan silti, että jos mietitään koko maailmaa niin uskoisin että on yleisempää se, että vessassa käydään yksin mutta tosiaan vain veikkaus. Tiedä sitten mikä voidaan siten luokitella toista tapaa normaalimmaksi. Ei minulla ole tarve olla sen erityisemmin siveä ja on tullut kyllä pieraistuakin miehen kuullen, en vaan laske sitä samaan kategoriaan että kun joskus päästää ilmaa ja toinen sen sattuukin huomaamaan, että käydään tarkoituksella aina vessassa yhdessä ja kuunnellaan/katsellaan kun toinen vääntää torttua tai vaihtaa siteitään. Jos teistä on ok ja kivaa vääntää yhdessä sontaa ja toimittaa kuukautisasioita, niin se on ihan ok, mikäs siinä. Minusta se on ällöttävää, samoin kuten synnytysjutut, vaikka toisten naisten mielestä niitä on hauska kertoa kaikille. Mielestäni ällöttävä juttu on ällöttävä juttu, on kyseessä sitten jonkun synnytysrepeämät tai jättimäiset mätäpaiseet alapäässä. Itse vaan olen yksityisempi ihminen, enkä usko että yhdessä tortulla käyminen tuo mitään positiivistakaan suhteeseen.

Mielestäni parisuhde pysyy parempana, kun sitä ei arkipäiväistetä liikaa ja tahallaan lisätä sitä arkisuutta. Tottakai jokainen elää sitä harmaata arkea, mutta suhteessa olisi mielestäni hyvä toimia myös joskus siten, että miten kohtelisi toista kun olisi vaikka ensi kertaa treffeillä. Että halutaan hurmata, vietellä, flirttailla ja tuoda parhaat puolet esiin, sen arjen vastapainoksi. Toki jokainen suhde on ainutlaatuinen ja eri asiat toimivat eri ihmisillä, itse vaan tykkään siitä että arvostetaan toista myös sen verran, ettei kohdella "aina huonommin" kuin vaikkapa sitä ihmistä jonka olisi vasta hiljattain tavannut. Että jaksetaan nähdä vaivaa joskus, pitkässäkin suhteessa. Että kun halutaan olla parhaimmillaan suhteen alussa, niin sitten sitä vaivaa ei jakseta nähdä kun suhde on jo pitkä. Toki on ok, että saa olla oma itsensä ja niin edelleen ja toki kaikki suhteet arkipäiväistyvät, mutta minusta olisi jees että siinä suhteessa säilytettäisiin jotain siitäkin mitä se oli alussa, että joskus "muistuttaa" sitä kumppania siitä miksi on rakastuttu. 

Eli todennäköisesti en itsekään voisi sietää miehesi kaltaista miestä, jos vaatimus hyvälle kumppanille on yhdessä tortulla käyminen. Se on ihan hyvä juttu, että ihmiset on erilaisia ja toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivan kumppanin, se on pääasia. :)
[/quote]
Täytyy nyt sen verran puolustautua tässä että vaikka meidän suhteessa tuo toisen nähden paskominen on ihan arkipäivää ei se tarkoita etteikö meidän suhteessa olisi tuota mitä kuvailit. Ja et ikinä uskoisi kun minut näkisit että paskon ja vaihdan siteitäni mieheni nähden. :D pidän kuitenkin ulkonäöstäni huolta, meikkaan ja pukeudun kauniisti joka päivä koska haluan olla mieheni mielestä se kaikkein kaunein nainen jota olin silloinkin kun tapasimme. En todella ole mikään sohvalla verkkareissa makaava ylipainoinen kotiäiti. :) vaan ihan päinvastoin. Tämä sitten vastapainoa sille mun "sikailulle"

Vierailija
142/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin 139! Itse ainakin arvostan päivittäistä toisen huomiointia ja jatkuvaa pientä flirttiä. Ja just siks se vessan ovi pysyyki meillä kiinni, vaikkei kehtaaminen olekaan esteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olimme suihkussa ja minulla sattui olemaan menkat. No, tunsin kuinka verta tulvahti vaginastani ja otin veret (sisälsi klimppejä) käteeni ja sitten leikin kuolevaa ja örisin veret käsissäni.

Eli kyllä, mies on nähnyt kaiken.

Vierailija
144/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:45"]Juuri niin 139! Itse ainakin arvostan päivittäistä toisen huomiointia ja jatkuvaa pientä flirttiä. Ja just siks se vessan ovi pysyyki meillä kiinni, vaikkei kehtaaminen olekaan esteenä.
[/quote]
Huoh, no jos kumpikin siinä suhteessa haluaa käydä ovi auki paskalla niin eikö se silloin ole sitä toisen huomiointia? :D hitto kun te otatte tän asian niin vakavasti. Antakaa muiden elää niinkuin parhaaksi näkevät kun ei ne kuitenkaan teille tuu ovi auki paskomaan.

Vierailija
145/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on opetettu lapsille jo pienestä saakka, että kaikilla on vessarauha. Eli kun siellä joku on (valo kajastaa oven alta) sinne EI mennä. Ja kukaan ei sinne tunkea ilman kysymättä lupaa, vaikka vessojen ovia ei meillä ikinä lukitakaan. Vessan ovi myös laitetaan kiiinni kun sieltä poistutaan.

Ihan sama onko iskä siellä paskalla, äiti vaihtamassa tamponia tai teini puristelemassa mustapäitään - ei toisilla ole sinne mitään asiaa.

Mulle ei tulisi mieleenikään käydä jatkuvasti paskalla vessan ovi auki tai vaihtaa tamponia miehen - tai lasten - edessä. Synnytykset ja sairastamiset ovat sitten eri asia. 

Vierailija
146/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:52"]Kerran olimme suihkussa ja minulla sattui olemaan menkat. No, tunsin kuinka verta tulvahti vaginastani ja otin veret (sisälsi klimppejä) käteeni ja sitten leikin kuolevaa ja örisin veret käsissäni.

[/quote]
Toivottavasti tämä on totta! Mr. Beanin ja Jessica Dayn risteytys, kenties?

Vierailija
147/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]Eiköhän se vähänkin pitemmässä suhteessa ole aika väistämätöntä, että on nähnyt. [/quote] 8 vuotta yhdessä ja en edelleenkään pasko ovi auki tai vaihtele siteitä miehen nenän edessä. Kerran reppureissatessa jouduin vaihtamaan siteen samassa tilassa miehen kanssa, mutta silloinkin komensin miehen kääntymään selin :D ei tässä suhteessa asioita hyssytellä, mutta romantiikka pysyy paremmin yllä kun vähän jaksaa miettiä mitä kaikkea toisen pakottaa katselemaan ja haistelemaan [/quote] Ei ole 11 vuoden aikana mies kertaakaan nähnyt meilläkään. Ei sitä varmaan hetkauttaisi mitenkään mutta mua ei kiinnosta jakaa vessa-asiointeja sen kanssa. Vessan ovessa on se lukko ihan syystä, ihan vaan ystävällisenä vinkkinä muillekin naisille että sitä saa ja kannattaa käyttää. Tuskin tuollaiset yhteiset vessakäynnit suhdetta mitenkään parantaakaan. [/quote] No sinähän sitä et voi tietää mikä toisten suhteita parantaa ja mikä ei. Ihan oikeasti on sellaisia miehiä jotka ei sun kanssa eläisi päivääkään.

[/quote]

En toki voikaan tietää, jos teidän suhdetta parantaa yhteiset vessakäynnit niin siitä vaan, jokainen tyylillään. Ihan kiva jos saatte siitä enemmän jotain irti kuin muista tekemisistänne. On varmasti miehiä jotka ei minun kanssani halua elää, on myös paljon miehiä ja naisia joiden kanssa minä en haluaisi elää;) Muun muassa sellaisten kanssa jotka haluavat käydä p*skalla ja siteitä vaihtamassa aina yhdessä toisiaan tuijottaen.

Ilmeisesti on epänormaalia että kumppaneilla on omat vessat ja että vessassa asioidaan yksin mieluummin, kuin yhdessä. Kaikkea sitä oppii kun vähän vanhemmaksi elää:D Käsitykset normaalista vaihtelevat aika paljon näköjään. Voisiko joku kertoa, että mitä ainutlaatuista hyvää siihen suhteeseen tuo yhdessä p*skalla käynti tai joku siteiden vaihtaminen, verrattuna siihen että sen tekisi yksin, mitä ei muulla tavalla saavuta? Tapansa kaikilla. :)
[/quote]
Pakko nyt kysyä että käytkö miehesi kanssa yhdessä saunassa/suihkussa? Entä silloin kun sulla on menkat? Käsketkö miehesi pois siksi aikaa kun otat siteen pois vai miten? Harrastatteko seksiä? Pimeässä kenties? Häpeätkö muita eritteitäsi? Esim kun kiihotut niin pyyhitkö limasi peittoon ettei miehesi vaan järkyty näkemästään? Entä onko teillä omat pyykkikorit? Pesettekö vain omat vaatteenne? Järkyttyisikö miehesi likaisista pikkuhousuistasi jos näkisi esim hieman valkovuotoa? Miten hoidatte nämä asiat? :)

Vierailija
148/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä miks hänen pitäis nähdä tamponin vaihtoa, eikä tarvitse kenenkään muunkaan.
En mäkään tahdo katsoa kun mies paskantaa tms...

Vierailija
149/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon etten ikinä löydä itseäni parisuhteesta naisen kanssa, joka haluaa kanssani paskalle. Romantiikka ei ehkä ole vahvuuteni, mutta tuossa menee jo raja.

Vierailija
150/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:06"]Kyllä meillä asioidaan vessassa aina ovi auki. Ei ole ollenkaan tavatonta, että tyhjennän kuppia lavuaariin samaan aikaan kun mies pesee siinä hampaitaan.
[/quote]

Miehes ei oo terve etkä siekään käy täysillä. Enkä meinaa sitä avointa ovea..

Vierailija
151/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun vaimo rupeaisi tamppoonia vaihtamaan silmieni edessä, niin sais lähtee lätkimään saman tien. Minä en ala sellasta huorintekijää katselemaan, joka tavaraansa julkisesti levittelisi. Kyllä ne hygieniajutut pitää hoitaa intiimisti vessassa, eikä toisten nähden. Kyllä on tämä maailma mennyt niin jumalattomaksi, että millään ei ole enää mitään väliä.

Vierailija
152/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:52"]Kerran olimme suihkussa ja minulla sattui olemaan menkat. No, tunsin kuinka verta tulvahti vaginastani ja otin veret (sisälsi klimppejä) käteeni ja sitten leikin kuolevaa ja örisin veret käsissäni.

[/quote]
[/quote]

On totta. Voisin ottaa tuon kohteliaisuutena. ^

Vierailija
153/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaihtanutkin tamppoonin mulle joskus ihan uteliaisuuttaan. Yleisesti kuitenkin mä hoodan menkkajutut itse yksinäni, mutta ei siis haittaa jos mies joskus jotakin näkee.

Vierailija
154/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan suhteemme (13 v) aikana reissattu tosi alkeellisissa oloissa 5 vuotta, joten kaikki mahdollinen on kyllä jouduttu tekeen toistemme edessä. Joskus esim jouduin tyhjentään kuppia viidakossa, tarvin valoo ja vesipulloo jne. eikä omat kädet riittäneet, joten mies oöi tietenkin apuna. Tai kun sairastuin pikku kylässä Sudanissa niin pahaan vatsatautiin etten pysynyt tajuissani ja menkat samaan aikaan, mies oli se joka vaihtoi siteet, piti mua pöntöllä pystyssä ja putsasi kun oksensin päälleni. Ei me niitä väkisin jaeta, eli en siis normaalisti kävis esim. kakalla ovi auki, mutta kumpikin ymmärtää miten ihmiskeho toimii, eikä kavahda sen toimintoja. Toisaalta meidän suhde on monin tavoin normaalia läheisempi.

Vierailija
155/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan siteen 90% ajasta mieheni edessä. Usein hän tuo minulle uuden siteen ja vie vanhan siteen jopa roskikseen, tämä on meille ihan normaalia ja luulin että muille on myös. Näkee siis kaikki ne veret ja klimpit. En käytä tampooneja kun en saa niitä sisälle, mieheni on yrittänyt kuukautisteni aikaan saada tampoonia minulle paikoilleen, ei hänkään kyllä onnistunut mutta pitkään yritti. Emme harrasta vaginaalista seksiä kuukautisten aikana ja yhdessä 7v, jos sillä merkitystä. Ihan siis kuuden vuoden ajan mies on ollut näkemässä kun siteitä vaihdan. N21

Vierailija
156/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:47"]Me ollaan suhteemme (13 v) aikana reissattu tosi alkeellisissa oloissa 5 vuotta, joten kaikki mahdollinen on kyllä jouduttu tekeen toistemme edessä. Joskus esim jouduin tyhjentään kuppia viidakossa, tarvin valoo ja vesipulloo jne. eikä omat kädet riittäneet, joten mies oöi tietenkin apuna. Tai kun sairastuin pikku kylässä Sudanissa niin pahaan vatsatautiin etten pysynyt tajuissani ja menkat samaan aikaan, mies oli se joka vaihtoi siteet, piti mua pöntöllä pystyssä ja putsasi kun oksensin päälleni. Ei me niitä väkisin jaeta, eli en siis normaalisti kävis esim. kakalla ovi auki, mutta kumpikin ymmärtää miten ihmiskeho toimii, eikä kavahda sen toimintoja. Toisaalta meidän suhde on monin tavoin normaalia läheisempi.
[/quote]

Vierailija
157/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 00:52"]Kerran olimme suihkussa ja minulla sattui olemaan menkat. No, tunsin kuinka verta tulvahti vaginastani ja otin veret (sisälsi klimppejä) käteeni ja sitten leikin kuolevaa ja örisin veret käsissäni.

[/quote]
[/quote]

On totta. Voisin ottaa tuon kohteliaisuutena. ^
[/quote]

Miksi alapeukku? Ai kun juttu on totta? Ei saa olla niin vakava, vertahan se vain on. ☺

Vierailija
158/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 01:47"]

Me ollaan suhteemme (13 v) aikana reissattu tosi alkeellisissa oloissa 5 vuotta, joten kaikki mahdollinen on kyllä jouduttu tekeen toistemme edessä. Joskus esim jouduin tyhjentään kuppia viidakossa, tarvin valoo ja vesipulloo jne. eikä omat kädet riittäneet, joten mies oöi tietenkin apuna. Tai kun sairastuin pikku kylässä Sudanissa niin pahaan vatsatautiin etten pysynyt tajuissani ja menkat samaan aikaan, mies oli se joka vaihtoi siteet, piti mua pöntöllä pystyssä ja putsasi kun oksensin päälleni. Ei me niitä väkisin jaeta, eli en siis normaalisti kävis esim. kakalla ovi auki, mutta kumpikin ymmärtää miten ihmiskeho toimii, eikä kavahda sen toimintoja. Toisaalta meidän suhde on monin tavoin normaalia läheisempi.

[/quote]

Niin, se on ehkä vähän eri asia auttaa toista hädässä/sairaana, kuin että huvikseen jokapäivä esitellään tuotoksiaan toisen nähtäväksi. Kyllä minäkin ja mies oltaisiin valmiit tekemään toisen puolesta mitä vain ei-niin-mukavaakin, mutta ei se tarkoita että päivittäin esiteltäisiin toisillemme tuotoksiamme huviksemme.

Vierailija
159/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nähnyt joskus. Asioin vessassa mieluiten yksin ja ovi lukossa, enkä kuukautissuojiakaan tarkoituksella esittele, mutta mies on itse joskus tullut koputtelemaan oveen ja kysynyt, saako tulla (vaikkapa etsimään vessan kaapista jotakin), niin enpä mä jaksa kainostella. Ihan oma valinta siis mieheltä "joutua" näkemään niitä menkkarättejä :D 

Vierailija
160/222 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju olisi loistavaa luettavaa joka ainoalle feministille ja ihmiselle joka väittää, että Suomessa on tasa-arvo asiat huonosti. Niin mutkatonta on ihmisten suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen, että löytyykö mistään maailmasta samanlaista kansakuntaa, hieman epäilen.