Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sellaista johon ei ole koskaan ihastuttu? Kerro mitä ajattelet syyksi

Vierailija
21.04.2026 |

Palstalla esiintyvistä kirjoituksista päätellen täällä on sellaisia ihmisiä. Kertokaa mistä luulette tämän johtuvan ja mitä siitä ajattelette.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon asiallista keskustelua

Vierailija
2/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep tai on yks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama. Ihon kunto.

Vierailija
4/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaksi en tietenkään voi tietää, mutta ainakaan sitä ei ole minulle kerrottu eikä edes kautta rantain vihjattu jos joku olisi ollut muhun ihastunut.

Enkä tiedä syytäkään vaan voin vain arvailla. En ole mitenkään valovoimainen enkä puoleensavetävä ihminen vaikka en varsinaisesti ole mitenkään syrjäänvetäytyvä. Näkymätön kuitenkin monesti ja sellainen joka ei vaan ole laskuissa mukana jos vaikka palaveriin on tilattu kahvia ja sämpylää. Läsnäoloni ja usein tuntuu, että koko olemassaoloni on yllätys eikä yleensä mitenkään positiivisessa mielessä. Näin oli jo lapsena ja sama on jatkunut koko aikuisiän.

Vierailija
5/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA OLEN KÖYHÄ

Vierailija
6/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen nainen. Olen pidempi kuin keskimittainen mies ja romuluinen: leveät hartiat, isot kämmenet ja jalkaterät jne . Minuun ei ole ikinä kukaan ihastunut, rakastunut tai edes tykästynyt. Itse voisin ihastua hintelään, pienikokoiseen mieheen, mutta luulen että sellaiset pelkäisi minua. Hassuinta on, että en persoonallisuudeltani vastaa ulkonäköäni lainkaan. Olen herkkis runotyttö, joka joskus lapsena lopetti koriksenkin pelaamisenkin siksi, että muut joukkueen tytöt tuntui niin koviksilta.

Vierailija
7/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ulkonäkö. (olen keski-ikäinen nainen johon ei ole ikinä ihastutti, edes nuorena ja laihana) 

Vierailija
8/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihmisiin varauksella, en päästä lähelleni.  Olin nuorempana seksikkäännäköinen, silloinkin minussa herätti vain ärtymystä  jos joku hakeutui kontaktiin.  Kaikki eivät ole sosiaalisia luonteita. 

Vierailija
9/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et sä pääse pilden päälle koskaan.

Niperrä edelleenkin sitä pikkunyppylää.

Vierailija
10/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun ihmisiin varauksella, en päästä lähelleni.  Olin nuorempana seksikkäännäköinen, silloinkin minussa herätti vain ärtymystä  jos joku hakeutui kontaktiin.  Kaikki eivät ole sosiaalisia luonteita. 

Luulisi, ettet viihtyisi tällä palstallakaan, jos et ole sosiaalinen ja halua keskustella muiden kanssa. 

Vierailija
11/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen liian hiljainen. Harvan ihmisen kanssa syntyy heti luontevaa keskustelua. 

Vierailija
12/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei uskalla osoittaa kiinnostustaan. koen sen ikävänä asiana.

Vierailija
13/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja aina reilu 3-kymppiseksi mulla oli ruma ihosairaus kasvoissa. Eipä ollut kiinnostuneita poikia, ei miehiä. Iho alkoi paranemaan pikku hiljaa, mutta silti ei ole ollut poika-, eikä miesystävää, ei edes kaveria. Olen näkymätön. 60+

Vierailija
14/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, nuorena oli  liian laiha, muodoton ja olen myös yksinkertainen, huono puhumaan, oikea virhekertymäpaketti.

Vierailija
15/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja aina reilu 3-kymppiseksi mulla oli ruma ihosairaus kasvoissa. Eipä ollut kiinnostuneita poikia, ei miehiä. Iho alkoi paranemaan pikku hiljaa, mutta silti ei ole ollut poika-, eikä miesystävää, ei edes kaveria. Olen näkymätön. 60+

Miehet ei välitä ihosta. Olen ihastunut monesti naiseen jolla paha akne. ei haittaa mitään.

Vierailija
16/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välitä ihosta. Olen ihastunut monesti naiseen jolla paha akne. ei haittaa mitään.

Ei välitä naisetkaan.

Vierailija
17/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin maskuliininen vaikken mitenkään isokokoinen olekaan. En ole pitkä mutta jotenkin skrode ja olemuksessani ei valitettavasti ole sellaista viehkeyttä tai naisellisuutta, eikä lapsena tyttömäisyyttäkään, vaikken koskaan ollut poikamainen tai mikään rämäpää. Pikemminkin olin ja olen sellainen herkkä ja ujo tyttö edelleen, joka tietenkin on melkoinen kontrasti ulkoisen olemuksen kanssa. Mieluiten pukeutuisin kaikkiin ihaniin, hempeisiin mekkoihin ja sellaisella romanttisella tyylillä mutta parhaimmillaankin olen sitten kuin joku pekkapuupään justiina tai ihan vaan setä jolla on mekko. Tätä tietenkin vielä korostaa se, että yksinäisenä (ja ikisinkkuna) sitä on aika pitkälti pitänyt oppia tekemään kaikki itse eli tavallaan olen vähän sellainen yleismies-jantunen joka osaa ja vaan tekee muiden apua odottamatta.

Vierailija
18/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut kuin vihaajia koko elämän. Syrjitty ja vihattu, halveksittu, ja mitään pahaa en ole koskaan kenellekään tehnyt. 

Vierailija
19/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole akne kyseessä. Joka tapauksessa, kyllä se oli kasvojeni iho joka vaikutti, ja vaikutti myös tyttöihin kun mulla oli vain yksi ystävä joka ilkesi liikkua kanssani. Nuoruuden seikkailut jäi kun minua ei huolittu mukaan, vaikka kyllä minä olin mukava, ystävällinen ja kaipasin seuraa. Nyt vanhemmiten olen oppinut olemaan ilman ystäviä, miehiä ja naisia. Matkustelen, käyn ravintolassa, mökkeilen jne. yksin, mutta en enää ole yksinäinen. Onneksi on pari koiraa kavereinani. 

Vierailija
20/21 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tullut suoraan sanomaan että olisi ihastunut mutta voi olla että heitä on ollut paljonkin. Jollekin olen just sellainen minkälainen naisen pitää olla ja toiselle olen maailman paras nainen, mutta että olisi joku ihastunut sitä en tiedä. Nyt olen eläkeikäinen mummeli ja jäänyt ypöyksin. Siinä myös syy miksi palstailen. Olen todella lyhyt joten normaalimittaiselle miehelle en ole kiinnostava, pitää olla ainakin 180 senttinen alfauros että uskaltaa lähestyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi