Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?
Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?
Kommentit (222)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:07"]On nähnyt monet tamponin vaihdot eikä tuo siitä säikähtänyt. Aina jos on joku alapäähän laitettava lääkekuuri niin mies hoitaa sen laiton.
[/quote]
Sama. Ja laittoipa tuo juuri synnytyksen jälkeen muutamat peräruiskeetkin mulle kun oli kamala ummetus.
Vetää hiljaiseksi.. tuli mieleen keskustelu kaverini kanssa.. Hän sanoi, että hänen mies on vaihtanut hänelle joskus tampoonin, jos hän on ollut liian humalassa vaihtaakseen itse..
Itse en tod, laittaisi omaa miestäni samaan. Enkä todellakaan ota vessaan mukaan, tein sielä sitten mitä tahaansa. Joku raja sentään tohon vessasakäyntiin ja omaan hygieniaan..
Hyi saa...tana..
En erityisesti esittele siteitä, mutta en niitä nolostelekaan. Kyllä mies niiden vaihdon on nähnyt monet kerrat. Tamponia käytän harvoin, kuukuppia en ole edes kokeillut. Seksiä harrastetaan kuukautisten aikana siinä missä muutoinkin. Seksi on hyvää ja sitä on paljon. Ei olla sängyssäkään estoisia, eikä tehdä ongelmia turhista asioista. Mies ei normieritteistä traumatisoidu.
Kyllä vaihdan miehen edessä jos on pakko, mutta mies ei oikein välittäisi katella :D
Aika monella tuntuu olevan tosi pervo mies.
Seksiä kylpyammeessa menkkojen aikaan - ihana katsoa, kun verinen klimppi lipuu arvokkaasti ohi. Meillä ihan luonnollista, en käytä mitään yösidettä menkkojen aikaan, koska miehestä on kiva katsoa sitä tulvivaa verivanaa, luonnollinen juttuhan se on
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:07"]On nähnyt monet tamponin vaihdot eikä tuo siitä säikähtänyt. Aina jos on joku alapäähän laitettava lääkekuuri niin mies hoitaa sen laiton.
[/quote]
Sama. Ja laittoipa tuo juuri synnytyksen jälkeen muutamat peräruiskeetkin mulle kun oli kamala ummetus.
[/quote]
Mitä alapeukutat siellä? Sillä alkoi jopa seisomaan kun laittoi niitä. :D
Mitä helvettiä! Olen mies ja vaimon kanssa oltu 24 vuotta yhdessä. Menkkojen aikana on aina pantu. Vaimo kertoo kunnon orkun helpottavan menkkakipuja, paitsi niitä ei ole nykyään, kun syö pillereitä taukoamatta. Mutta ennen oli. Pillu on erityisen kuuman oloinen kuukautisten aikana. Kulli tulee veriseksi, so what? Peseydäänhän muutenkin seksin jälkeen. Täällä joku totesi, että tosi mies ajaa kelillä kuin kelillä.
Mies kyllä ostaa kaupasta oikeat siteet ja tampoonit, itse vaihdan ne ihan omassa rauhassa. Mulla on niin runsaat kuukautiset, etten tosiaankaan halua esitellä niitä muille. Vähävuotoisina päivinä jopa saatetaan harrastaa seksiä, joten ei se mikään hys hys asia kuitenkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:06"]
Kyllä meillä asioidaan vessassa aina ovi auki. Ei ole ollenkaan tavatonta, että tyhjennän kuppia lavuaariin samaan aikaan kun mies pesee siinä hampaitaan.
[/quote]
Meillä on ihan sama meininki :)
[/quote]
meilläkään ei kukaan laita vessan ovea kiinni. ihan rauhassa saa yleensä olla, ei nyt toistemme vessahommia vahdita. mutta jos on tarvetta tulla, niin saa.
En käy edes kakalla sillon, kun miesystäväni on täällä :D en vaan kykene. Mulla on pieni asunto ja maha usein sekaisin. Kaikki äänet kuuluu vessasta muualle asuntoon. Ja jotkut ilmeisesti paskoo ovi auki/miehen läsnäollessa. Seksikästä.
hehheh.. tänään just kävin vessassa ja olin siinä että side pitää vaihtaa...kun siihen pölhälsi 11kk vauva ja perässä isi joka kuvaa vauvaa........jäi siihen kuvaamaan kun napero tuli huojumaan eteeni. piti ihan sanoa että jos vaikka menisitte muualle kuvaamaan :) " ai joo"
Kerran halusi uteliaisuuttaan kurkata. Ei ole sen jälkeen tullut vessaan höpisemään niitä näitä, kun minulla on kuukautiset :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 21:13"]En käy edes kakalla sillon, kun miesystäväni on täällä :D en vaan kykene. Mulla on pieni asunto ja maha usein sekaisin. Kaikki äänet kuuluu vessasta muualle asuntoon. Ja jotkut ilmeisesti paskoo ovi auki/miehen läsnäollessa. Seksikästä.
[/quote]
Ei oo totta? Miten sä pystyt pidätellä jos sulla on maha sekaisin? Millasia parisuhteita ihmisillä oikein on kun ei voi jumalauta käydä paskalla silloi ku on tarve!
Kupin tyhjennyksen peseytymisen yhteydessä saa nähdä, mutta yleensä tuo hoituu kuitenkin vessassa ja vessa-asiat hoidan yksin.
Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs?
Ihania nää av-mammojen esileikit.. "Hani, tuutko kattoo mun karvasta ja veristä römpsää. Saat vetää mun tamponin naurusta.. ;))"
Jos olisin mies, ja suhde olisi vasta alussa.. Niin juoksisin ja kovaa karkuun.. Huh.. Muistakaa naiset, vaikka tykkäätte näistä veri-pissa-erite jutuista jutella täällä.. Niin älkää ensitreffeillä silti näitä ehdotelko.. :D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs?
[/quote
Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:02"]Miksi naisen pitäisi aina olla niin helvetin seksikäs? [/quote Saatan olla herkkä, mutta minulla menisi kyllä seksihalut, jos mieheni paskoisi nähteni tai ajaisi paskaa. Ja tuntuisi, että nyt on kyllä kaikki romantiikka suhteesta kadonnut.
[/quote]
Häh?
Itseänikin jotenkin ällöttää tamppoonin vaihtaminen (huomaan välillä tekeväni sellaista "hyi helvetti"-ilmettä toimenpiteen aikana :DD), saati sitten että mies näkisi.