Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?
Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?
Kommentit (222)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:18"]Siis oikeesti, hävettääkö teitä tamponin asettaminen miehen nähden?? XD
[/quote]
No kuule enemmänkin sen verisen löllön vetäminen pois pillusta miehen nähden :DD en mäkään haluais nähdä jonkun toisen naisen veristä tamponia
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:45"]No nyt minä ymmärrän, miksi miniäkokelas halusi pojan mukaan vessaan joka kerta siellä käydessään. Oven ne kyllä jätti auki, mutta poika oli tamponia vaihtamassa! Nykynaiset ei osaa itse mitään teknistä, mitä ei voi ohjelmoida. Tarvitaan mies avuksi käytännön töihin.
[/quote]
Juuri näin, isäksi ne joutuu niille reppanoille. Harmittaa jo valmiiksi omien poikien puolesta. Venäläinenkin olis mielekkäämpi miniä kuin onneton pikku suomiprinsessa joka ei pysty/kykene/jaksa!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]
Kai se joskus on nähnyt, kun sidettä vaihdan. Ostaa mulle kauppareissuilla siteitä, jos tarvitsen ja on itse menossa kauppaan. Myös menkkasuklaan tuo pyytämättä, 30v. Kokemuksella. On muutenkin ihminen, joka ei oikein hätkähdä mistään, saati olisi mitenkään paheksuva.
[/quote]
Vai ihan menkkasuklaan? Voi apua. En ole tähän ikään mennessä mitään menkkasuklaita tarvinnut.
[/quote]
Voi apua :)
Mua ei haittais mutta miestä ujostuttais. Saa mun puolesta olla rauhassa ujo, ei sen tarvi nähdä verisiä tamponeja.
Meillä on tapana pyyhkiä toistemme alapäät vessassa. Mekin käydään aina yhdessä vessassa. Toinen odottaa vieressä ja vasta kun kumpikin on asioinut, vedetään pytty. Mies tykkää laittaa mulle tamponin. Se on meillä semmonen "juttu" joka yhdistää. Kiva kuulla että on muitakin samanlaisia. Yks kaveri oli ihan järkyttynyt kun kuuli. :O
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]
Kai se joskus on nähnyt, kun sidettä vaihdan. Ostaa mulle kauppareissuilla siteitä, jos tarvitsen ja on itse menossa kauppaan. Myös menkkasuklaan tuo pyytämättä, 30v. Kokemuksella. On muutenkin ihminen, joka ei oikein hätkähdä mistään, saati olisi mitenkään paheksuva.
[/quote]
Vai ihan menkkasuklaan? Voi apua. En ole tähän ikään mennessä mitään menkkasuklaita tarvinnut.
[/quote]
Miksi pitää lytätä? Joillakin on vaikeat menkat, ihanaa että mies huomio.
[/quote]
Ja suklaako auttaa? Vain tekosyy mässätä.
[/quote]
Löysää nutturaa, mummo:)
Hoidan kaikki vessa-asiat ihan itse yksin ilman miestä tai muuta yleisöä.
Synnytyksessä mies oli molemmilla kerroilla mukana ja onhan se vauvan syntymä nyt vähän eri juttu kuin siteen vaihtaminen tai paskan vääntäminen.
Mun mies on aina tukena kun mulla on ummetus. Hakee mulle luumuja kaupasta ja levolacia apteekista ja pitää vessassa kädestä. Sanoo mua omaksi pikku ummikokseen. <3
Mun gyne-mies on nähnyt jo työssään jos jonkinmoista lettua ja eritettä, joten kynnys esim. kuukupin vaihtoon samaan aikaan kun mies on vessassa ei ole kovin suuri. Vessa-asiat meillä nyt kuitenkin pääsääntöisesti hoidetaan ihan yksityisesti, eli kovin usein ei ole moista näkyä päässyt todistamaan.
Meillä ollaan avoimia eikä kumpikaan häpeile luonnollisia juttuja. Ainoastaan p*skalla käydään ovi kiinni. Pissalla ollaan käyty ovi auki suunnilleen 2 kuukautta tapailun alusta lähtien... Naimisissa ollaan nykyään. Vaihdan aina tamponin ovi auki ja usein mies suorastaan HALUAA tulla katsomaan, paljonko tamponissa oli verta... Varmaan miettii, onko jo sopiva aika puuhailla ilman kumia. :) Ja meidän seksielämä on upeaa, ei tälläiset jutut seksielämää tapa, yhdistävät vain :)
Meillä myös mies on hanakkana vaihtamaan mulle tamponia. Mikä ihmeen fetissi se miehillä on??
Hyi helkutti titä ja teijän miehiä. Mulle ei tulis mieleenkään alkaa jotain suojia vaihtamaan nenän edessä
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:06"]
Kyllä meillä asioidaan vessassa aina ovi auki. Ei ole ollenkaan tavatonta, että tyhjennän kuppia lavuaariin samaan aikaan kun mies pesee siinä hampaitaan.
[/quote]
Hyi..... Mä lukitsen vessanoven jos olen kuppia tyhjentämässä ja pesemässä. On se sen verran inhottava näky, etten todellakaan halua veriäni esitellä miehelle tai lapselle. Samoin jos olen asentamassa kuppia sisääni, varmistan, että olen varmasti lukkojen takana. Ei mua haittaa että mies tietää mitä siellä teen kunhan ei näe.
Synnytyksessä mies oli mukana, näki kaiken ja kesti sen hienosti, ei jäänyt traumoja. Oman lapsen syntymän todistaminen on musta aivan eri asia kuin katsella vaimonsa kuukautistouhuja.
[/quote]
Olet kyllä vähän estynyt. Meillä asioidaan ovi auki, koska mukulat aina haluavat kysellä jotakin. Ihan jatkuvaa räpätystä, turha sulkea ovia. Meidän viisi vuotiaat pojat tietävät kyllä hyvin tarkkaan mitä on kuukautiset. Pistivät jopa merkille, että äiti ei käytä enää "vaippaa" kun odotin pikkuveljeä. On meillä opetettu kodin ulkopuolella ovi sulkemaan, mutta kotona ihan ok olla ovi auki.
Ei ole sattunut näkemään, muttei se minua pätkääkään häiritsisi. Mies minulta riisuu pikkarit siteineen ja sormettaa kuukautisten aikaan ennen seksiäkin.
Alapeukkujen määrästä päätellen av-mamman piireissä nainen on siihen aikaan kuusta varmaan muutenkin niin saastainen ja ällöttävä, ettei saa istua samoilla tuoleilla muun perheen kanssa tai olla läsnä muiden ruokaillessa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]
[/quote]
[/quote]
Miksi pitää lytätä? Joillakin on vaikeat menkat, ihanaa että mies huomio.
[/quote]
Ja suklaako auttaa? Vain tekosyy mässätä.