Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi nähnyt, kun vaihdat sidettä/tamponia/kk-kuppia?

Vierailija
18.11.2014 |

Tuli tuosta synnytysketjusta mieleen, jossa moni sanoi, että mies on kyllä sen alapään niin monta kertaa läheltä nähnyt, että turhaan sitä häpeilemään synnytyksessäkään. Miellän synnytyksessä tapahtuvat lääketieteelliset toimenpiteet pikemminkin kuukautissuojan tms. vaihtamiseen kuin seksiin, jossa toki alapään näkeminen on miehelle normaalia. Mites te muut, haittaisko teitä vaihtaa tamponi miehesi silmien edessä?

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla on nähnyt sekä lapset että mies, kun olen saunailtana tyhjäillyt kuppia. Kukaan ei ole pyörtynyt.

Vierailija
22/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:23"]Mun mies halus kerran kokeilla ottaa multa tamponin pois. :D myös lääkekuurin on ruikkinut kun sellainen oli.
Mitä tuollaista häpeämään.
[/quote]
Sama täällä, t.7 Mikä siinä on ihmeellistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, eiköhän normaalit ihmiset käy vessassakin ihan itsekseen. Mulle ei tule mieleen muuta tilannetta kuin se ett oisin neliraajahalvaantunut - ja silloinkin noi jutut hoitais ihan joku muu kuin mun mies. Ihan sairas ajatus että mies ois ylipäänsä samaan aikaan vessassa, en ole kyll ikinä ymmärtänyt sitäkään että naiset/tytöt käy keskenään vessassa. Ehkä mä sitten olen tosi rajoittunut?

Vierailija
24/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ällötä yhtään mutta en halua että näkee eikä ole nähnytkään :D joskus on kyllä pitänyt samassa tilassa vaihtaa mutta olen käskenyt sulkemaan silmät

Vierailija
25/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa terveyssiteen vaihtaminen silmieni edessä. t. mies

Vierailija
26/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähnyt muutaman kerran kun olen laittanut uuden siteen, jos ollut kiire. Tampoonia en laittaisi hänen edesään, kuppia en ole koskaan käyttänyt. En halua että mies näkee ällöttäväviä haisevia siteitä.. Synnytyksessä ollut mukana ja vieressä kun ommeltu (siis yläpäässä

Vierailija
27/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:18"]

Siis oikeesti, hävettääkö teitä tamponin asettaminen miehen nähden?? XD

[/quote]

Siis oikeesti, käytkö sä esim. työpaikallakin vessassa ovi auki? Kun se kaikki niin luonnollista on...

No, mä en ymmärrä näitä jaettuja vessakokemuksia.

Vierailija
28/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan edes pieraissut mieheni kuullen. 11 vuotta ollaan yhdessä oltu. En aja säärikarvoja tai leikkaa kynsiä miehen nähden. Joku yksityisyys saa parisuhteessakin olla.

Vierailija
29/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen lapsetkin opettanut että wc- käynnit on yksityisasia, ei hävettävä asia vaan annetaan vessarauha.

En tahdo nähdä esim. mieheni pyyhkivän takamustaan, onhan se hajukin melkoinen. Samoin en tahdo mieheni olevan haistelemassa mun menkkaräteistä hautunutta alapäätä meidän 1 x 2 vessakopin ahtaudessa.

Vierailija
30/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun jos seisoo vessan oven takana kun olen asioimassa!! Tietää kyllä eikä tule lähellekään!! 29 edelleen

Vierailija
31/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillon ovet auki vaikkois vieraitakin. Ainakin lähisuku miehen lisäks kattelee noi mun veski hommatki. Ihan normaalii tää avoimuus, musta.

Vierailija
32/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]

Kai se joskus on nähnyt, kun sidettä vaihdan. Ostaa mulle kauppareissuilla siteitä, jos tarvitsen ja on itse menossa kauppaan. Myös menkkasuklaan tuo pyytämättä, 30v. Kokemuksella. On muutenkin ihminen, joka ei oikein hätkähdä mistään, saati olisi mitenkään paheksuva.

[/quote]

Vai ihan menkkasuklaan? Voi apua. En ole tähän ikään mennessä mitään menkkasuklaita tarvinnut.

Vierailija
33/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:07"]

On nähnyt monet tamponin vaihdot eikä tuo siitä säikähtänyt. Aina jos on joku alapäähän laitettava lääkekuuri niin mies hoitaa sen laiton.

[/quote]

Meillä sama :) Mies annostelee lääkkeen. On hauskaa kun mies on "lääkintämiehenä" :D

Vierailija
34/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate, että vessassa haluan olla rauhassa ja pistän oven kiinni jos mies yrittää itse jättää oven auki kun käy asioilla. Poikanikin on ruvennut sanomaan, että antakaa mun olla rauhassa kun haluaa vessarauhan. 

Vierailija
35/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai tämä ketju on vitsi? En yhtään ihmettele av-mammojen kuollutta seksielämää...

Vierailija
36/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika avoin ihminen noissa asioissa. Voin tehdä mieheni edessä vaikka ja mitä. Mieskin tottunut avoimuuteen. Ja on avoin mun kanssa. Ihan normaalia että tamponit vaihdetaan silmien edessä ja pisulla käydään ovet auki. Ehkä kakkahommat molemmat tykkää hoitaa ovet suljettuina, mut jos sattuu jäämää ovi auki niin ei siitä numeroa tehdä. Mieheni tietää musta kaiken ja en häpeile mitään. 

Vierailija
37/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 19:20"]

Kai se joskus on nähnyt, kun sidettä vaihdan. Ostaa mulle kauppareissuilla siteitä, jos tarvitsen ja on itse menossa kauppaan. Myös menkkasuklaan tuo pyytämättä, 30v. Kokemuksella. On muutenkin ihminen, joka ei oikein hätkähdä mistään, saati olisi mitenkään paheksuva.

[/quote]

Vai ihan menkkasuklaan? Voi apua. En ole tähän ikään mennessä mitään menkkasuklaita tarvinnut.

[/quote]

Miksi pitää lytätä? Joillakin on vaikeat menkat, ihanaa että mies huomio.

Vierailija
38/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt minä ymmärrän, miksi miniäkokelas halusi pojan mukaan vessaan joka kerta siellä käydessään. Oven ne kyllä jätti auki, mutta poika oli tamponia vaihtamassa! Nykynaiset ei osaa itse mitään teknistä, mitä ei voi ohjelmoida. Tarvitaan mies avuksi käytännön töihin.

Vierailija
39/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/222 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi