Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen muutto pilasi koko elämäni!!!!

Vierailija
28.09.2021 |

- kaverit täällä ovat joko kateellisia elämänsä pilanneita juoppoja, narkkeja ja/tai peräkammarin poikia, tai sitten niitä paska tai semipaska duuneja tekeviä joita ei kiinnosta tehdä mitään duunin jälkeen.

- naiset ovat kauhean epäsosiaalisia, nirppanokkia, eivät läheskään yhtä kauniita.

- paskat naapurit jotka vaan tuijottaa kun moikkaa.

- palkka noin kolmannes entisestä (it-ala), huonot mahdollisuudet edetä uralla.

- kaikki on kallista ja huono palvelu.

Täällä ei oo vitttu mitään. Hyppään kohta sillalta!!!!!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!!!

Vierailija
82/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te jotkut olette niin katkeria siitä jos joku sanoo viihtyvänsä paremmin muualla? Mitä se on teiltä pois?

Se on perimmiltään kateutta.

Mitä kateutta siinä on, jos joku tulee takki auki paukkuen ja haukkuu tämän maan, joka on meille suurimmalle osalle kotimaa? Miksei mene vaikka Afganistaniin tekemään samaa?

Jep, naulan kantaan. Itse olen asunut parissakin maassa ulkomailla, asun edelleenkin, ja sanoisin pitkällä kokemuksella, että missään ei tykätä siitä, jos alut haukkumaan heidän kotimaataan, varsinkaan asenteella että olet itse jotenkin muka fiksumpi tai parempi kuin ko. maan asukkaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No painu sitten takaisin sinne mistä tulitkin ja lopeta se valittaminen.

Vakiovastaus suomalaisilta jos yhtaan kritisoi.

Vierailija
84/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mihin tahansa maahan kokeilemaan samaa. Saatat yllättyä.

Vierailija
85/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ei kukaan muuta takaisin kuin pakosta. 

Vierailija
86/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon ja ymmärrän sua. Mun elämä on mennyt hukkaan Suomessa. Ne yritykset vähäiset, joita unelmieni eteen tein veivät ne suulaimmat. Ja kyllä, sanottu suoraan päin naamaa ihan tylysti vaikka olisi voinut olla hyvä että eipä monesti viiri yrittää. Olinko minä se typerä seinäruusu jossa ei ollut potentiaalia, vai oliko vastapuoli vaan tyhmä?

Haaveilen itsekin briteistä nuorena. Ei vaan ollut Back uppoa, jolla lähteä. Ei siinä mitään ilmaiset korkeakoulututkinnon hankittu Suomesta. Mitä he**ttiä keksisi ettei elämä tuntuisi just tuolta miltä kuvaat. Vieläkö ehtii viimeiseen junaan...mutta minne suuntaan?

Vierailija
87/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Naiset eivät ole yhtä kauniita.”

Ei paljon kerro tuollainen toteamus. Keihin nyt vertaat suomalaisia naisia?

Vierailija
88/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhjentävä vastaus, josta ilmenee, mitä naukujista ajattelemme.

Vierailija
89/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen ei kukaan muuta takaisin kuin pakosta. 

Sitten näitä "rinta rottingilla maailmalle kultaa vuolemaan"-tyyppejä, jotka palaavat maitojunalla, tuntuu olevan suhteellisesti aika paljon.

Itse asiassa tiedän jopa ulkomaalaisia, jotka ovat olleet Suomessa hommissa ja palanneet tänne töihin. Yksi katui jopa niin aikaisin, että ei ehtinyt edes muuttaa ulkomaille, vaan pyysi saada työnsä takaisin.

Vierailija
90/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta töissä ei kukaan katso kieroon, jos et tee 60h töitä viikossa. Lomaa on enemmän kuin kaksi viikkoa, sairastelu ei kuluta lomapäiviä, sairastuessa ei tartte pohtia kattaako vakuutus kaikki hoidot vai tuleeko hirmuiset velat ja siellä ulkona syödessä voi luottaa siihen, että tarjoilija saa ihan oikeaa palkkaa, eikä 2$/tunti. Noin muutamia asioita mainitakseni. 

Joo mutta kukaan ei tee tuolla kaikella vapaa-ajalla mitään. Moni vaan istuu apaattisena kotisohvalla koko talven. Kesällä sitten on tapahtumia ja ihmiset piristyvät. Ehkä se on tuo sää mikä vaikuttaa. 

Tämä. Täällä KUKAAN EI TEE MITÄÄN ja se jotenkin syö mun sielun. Olen tottunut siihen, että jokainen puuhaa jotain, muiden puuhista ollaan kiinnostuneita ja kutsuja tulee vaikka mihin. Täällä kaikki vaan möllöttää ja jos kysyy mitä olet tehnyt, niin vastaus lähes varmasti "en mitään".

Kannattaa vaihtaa piirejä. Puuhaa itse jotain missä ollaan toisten parissa. En kai minäkään jaksaisi sellaisia ihmisiä jotka eivät tee mitään. Minulla on harrastuksia joiden puitteissa näiden mahtavia ihmisiä lähes joka päivä, en vietä aikaani ankeilijoiden seurassa, en edes ehtisi!!

Hommaa siis sellaiset ympyrät joissa viihdyt.

91/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä ei täsmää. Ap on it-alalla ja valittaa naisista. Eihän it-miehet edes ole tekemisissä naisten kanssa. 

Vierailija
92/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Jokin tässä ei täsmää. Ap on it-alalla ja valittaa naisista. Eihän it-miehet edes ole tekemisissä naisten kanssa. 

Tuota noin. Nykyään on sekä armeijassa, että tietoteknisillä aloilla naisia. Esimerkiksi oma diplomityöni ohjaajani vuosituhannen taitteessa, oli nainen.

Vierailija
93/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Tuota noin. Nykyään on sekä armeijassa, että tietoteknisillä aloilla naisia. Esimerkiksi oma diplomityöni ohjaajani vuosituhannen taitteessa, oli nainen.

No tulipas siinä nyt ylimääräisiä possessiivisuffikseja.

Ohjaaja on muuten edelleenkin nainen. Ei siis ollut vain vuosituhannen vaihteessa.

Vierailija
94/95 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vain siitä mihin kaupunkiin on muuttanut. Suomi on niin "monikultuurinen" (ihmisluonteet poikkeavat huomattavasti toisistaan). Johtunee ilmeisesti siitä että tämä on suuri ja laaja maa ja eri puolilla voi kehittyä omanlaisensa tapa elää ja olla. Sen lisäksi täällä kunnioitetaan ykilöllisyyttä eikä sitä pidetä pahana tai outona jos ei "hypi kenenkään varpaille".  Jos asuu suomen eri kolkissa niin aina saa olla oma itsensä eikä tarvitse ns. sopeutua joukkoon. Paikkakunta kanattaa hakea sieltä missä on "henkinen koti"

Voi olla työlästä mutta palkitsevaa  muuttaa pois ruumista ja henkeä tuhoavasta paikasta. Pahimmillaan  se tuhoaa koko persoonan ja tuhoaa myös ruumiin. Ihmiselämän pituudella on rajansa, siksi ei kannata tuhlata elämänä väärin valitun asuinpaikan vuoksi. Vastapainona voi  itselleen sopivassa paikassa  saavuttaa  korkeimman tason älyllisesti, henkisesti ja ruumiillisesti. Asuonpaikalla on enemmän väliä kuin uskomekaan. Voimaa ja terveyttää uuden etsimiseen! Ps. Jos kaikki on nyt hyvin älä haikaile vaan nauti elämästä.

Vierailija
95/95 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen oma kaksnaamanen valtio on pilannut

Suomen!

Puhuu hienoja mutta totuus toinen.

Suomen oma syy miksi monet asiat ovat huonontuneet paljon!

Yksi syy monien joukossa on

yksi koko maailman surkeimmista siirtolais

kokonaisuuksista, surkea ja kallis,

jopa ei turvallinen tavallisille

Suomalaisille kaiken sen maksajille!

Heikko valtio joka on olevinaan jotain,

mutta ei muualta katsottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi