Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yliopiston kirjallisuustenteistä tai esseistä saada hyviä numeroita

Vierailija
18.11.2014 |

pohdinnoillaan, vaikka ne eivät olisi kovin järkeviä?

Itse nimittäin saan, mutta av-palstan perusteella pohdintani eivät ole kovin järkeviä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 20:23"]

Kertokaa nyt mitä alaa opiskelitte? 

[/quote]

Yhteiskuntatieteitä.

Vierailija
22/26 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, taitaa olla 100 % nuo numerot naisten antamia, että se siitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geografiaa, filosofiaa ja logopediaa..

Vierailija
24/26 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nimittäin saan, mutta av-palstan perusteella pohdintani eivät ole kovin järkeviä.

Joo itsekin ihmettelen samaa, saan yliopistossa vitosta, nelosta, täällä ajatukseni lytätään usein.

Vierailija
25/26 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä sinun ongelmasi nyt sitten oikein on? Liian hyvät arvosanat? Av-palstan taso?

Vierailija
26/26 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yliopsistossa tentaattorina. Vastauksien pohdintojen " järkevyyttä" en oikeastaan arvioi ollenkaan. Sen sijaan arvioin seuraavia kolmea asiaa:

1 tietääkö vastaaja perusfaktat, jotka kurssimateriaalissa on opetettu (eli onko ns "premissit" kunnossa). Tällä saa arvosanoja 1-2

2 osaako vastaaja yhdistää nämä johonkin muuhun, aikaisempaan tai muualta hankkimaansa tietoon, mieluusti sellaiseen, jota kaikki eivät tiedä vääräksi, ja sujuuko tämä pohdinta logiikan päättlysääntöjen mukaan. Tähän asti päästessään saa arvosaanoja 3-4

3 syntyykö tällä keinoin uutta tietoa tai edellytyksiä tuottaa uutta tietoa osoittamalla, mitä faktatietoa pitää hankkia lisää. Nyt jos premisssit ovat kunnossa tässä vaiheessa tulee oikeita johtopäätöksiä. Täällä saa arvosanan 5.

Tässäkpstaa tieteenala on historia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän