Verenpaine ja orgasmi
Nyt on mitattu. (RR=verenpaine, yläpaine/alapaine)
5 min ennen: RR 120/70, pulssi 57
1. orgasmin aikana: RR 187/90, pulssi 90
2. orgasmin aikana: RR 192/87, pulssi 90
5 min orgasmien jälkeen: RR 125/65, pulssi 58
Mittaustulokset on saatu selinmakuulla "lahnana" Omronin digitaalisella verenpainemittarilla, mittari sekä mansetti sydämen kanssa samalla korkeudella.
Olen 47 v, perusterve, normaalipainoinen ja minulla ei ole lääkityksiä. Mittausten ajoittaminen voi olla vaikeaa, mutta minulla onnistui melko hyvin käynnistää mittari oikeaan aikaan.
Tulosten perusteella orgasmit ovat hyvää liikuntaa, vaikka tällä kertaa ei tullut hiki eikä syke tuntunut aistinvaraisesti arvioituna korkealta. En kokenut, että olisin harrastanut rankkaa liikuntaa. Peruskuntoni on tosin hyvällä tasolla. Vaihtelevammassa seksissä olisi ollut vaikeuksia saada mittaustuloksia, mutta otaksun, että RR ja pulssi voivat käydä seksissä tätäkin korkeammalla.
Ketjuun voisi laittaa lisää tuloksia, jos saatte niitä mitattua. Kiitos!
Terveisin, n47
Kommentit (4)
Kommenttinne kertonee väljähtyneestä seksielämästä.
Surullista, mutta jatkakaa toki mittailujanne ja perus Suomineito lahnana makaamistanne.
Samalla voitte suunnitella vaikka makkarin remonttia.
Pidänbhuolen ettei rva kerkeä orgasmeiltaan verenpaineita mittailla.
Mittailkoon sitten jälkeenpäin jos vielä hikisenä jaksaa.
Katson velvollisuudekseni antaa sellaista kyytiä, että hän makaa onnesta raukeana rakastelusession jälkeen.
Kerro vielä mitä mies sinulle teki seksin aikana, kun kaksikin sait? Olen joskus laittanut sykemittarin ranteeseen seksin ajaksi, mutta en tarkkaan muista miten korkealle syke nousi yhden orgasmini aikana? Taisi olla jotakin 160 paikkeilla jonkin aikaa ja laski aika nopeasti, kun sydän on hyväkuntoinen.
Nousukäyrä oli aika loiva ennen jyrkkää nousua orgasmiini. Olimme peruslähärissä.Olen sinua kymmenkunta vuotta vanhempi hyväkuntoinen mies