Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä soittelee kokoajan

Vierailija
18.11.2014 |

Viimeviikolla pyysi miestä vaihtamaan talvirenkaat. Perjantaina soitti uudestaan että korjaatko autoa kun ei mennyt katsastuksesta läpi. Eilen oli sitten taas laittanut viestiä että mikä lamppu hänen autoon menee ja saako niitä tarjoustalosta.. Joko se nainen on ihan älyttömän avuton tai sitten keksii syitä ottaa mieheen yhteyttä. Mulla alkaa mennä hermot kun se kokoajan soittelee ja ihan oikeesti "saako niitä tarjoustalosta?" Mene katsomaan!!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Yks yh naapuri tuommonen. Mies kerran erehty auttaan häntä,niin nyt viikoittain pyytää apua johonkin. Esim. Pitäs asentaa hänen vauvalleen vauva kiikku. Sitte uunin luukku oli rikki.. Jne.. Mulla meni hermot laitoin viestin sille haaskalle että talkkarit on jotka hoitaa uunin luukut. Sitte oli wc lukko rikki ja mitähän vielä....

Vierailija
2/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia.
[/quote]

Aika avuton ämmä jos ei osaaite mennä kauppaan kattomaan lamppuja saatika kattoo huoltokirjasta/netistä mikä lamppu autoon menee.. Ja on multa pois kun mies jää töiden jälkeen työpaikalleen vielä korjailemaan sen autoa kun se muija ei voi varata aikaa sinne korjaamolle

Vierailija
4/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meillä oli sama sillon kun miehen kanssa aloitettiin seurustelu. Mies ei edes vastaillut naiselle mutta se kyseli silti kaikkea, hoitiko mies esim naisen vakuutusasiat kuntoon erotessa. Samaa hämmästelin silloin että miten avuton voi aikuinen olla?! Se loppui siihen kun mies tylysti tokaisi exälleen että ei halua olla naisen kanssa enää missään tekemisissä jne, rikkoi välit.

Vierailija
5/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia.
[/quote]

Niin ja ei todellakaan ole etukäteen mitään lupaillut. Sen renkaiden vaihdon jälkeen mies sanoi että no nyt päästään siitä eroon mutta ei näköjään

Vierailija
6/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia. [/quote] Aika avuton ämmä jos ei osaaite mennä kauppaan kattomaan lamppuja saatika kattoo huoltokirjasta/netistä mikä lamppu autoon menee.. Ja on multa pois kun mies jää töiden jälkeen työpaikalleen vielä korjailemaan sen autoa kun se muija ei voi varata aikaa sinne korjaamolle

[/quote]

Jos olet niin pirttihirmu, että miehesi tekee mitä tahansa, ettei tarvitse tulla kotiin.

Edelleen, se on heidän välisensä asia. Et voi määräillä miestäsi.

Vierailija
7/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia. [/quote] Aika avuton ämmä jos ei osaaite mennä kauppaan kattomaan lamppuja saatika kattoo huoltokirjasta/netistä mikä lamppu autoon menee.. Ja on multa pois kun mies jää töiden jälkeen työpaikalleen vielä korjailemaan sen autoa kun se muija ei voi varata aikaa sinne korjaamolle

[/quote]

Jos olet niin pirttihirmu, että miehesi tekee mitä tahansa, ettei tarvitse tulla kotiin.

Edelleen, se on heidän välisensä asia. Et voi määräillä miestäsi.
[/quote]

En todellakaan ole :D en valita miehelleni mistään. Noista eksä jutuista olen sanonut mitä mieltä olen. Mies on itsekkin sanonut minulle että kaikki muut muijat yleensä valittaa kokoajan jostain mutta onneksi minä en.

Vierailija
8/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano hänelle, että lakkaa soittelemasta?

Vierailija
9/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan erosta on?

Vierailija
10/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:38"]Kuinka kauan erosta on?
[/quote]

6kuukautta

Vierailija
11/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:37"]Mikset sano hänelle, että lakkaa soittelemasta?
[/quote]

En viitsi mennä tälle naiselle raivoamaan vaikka välillä tekisi mieli sanoa että menkööt sinne kauppaan kattomaan saako niitä lamppuja ja varatkoon korjaamolle ajan. Mies ja tämä eksä erosivat kuitenkin suht sovussa.. Mitä nyt tämä eksä soitti suuttuneena miehelle että et sitte kertonu että seurustelet.

Vierailija
12/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran tämä nainen soitti miehelle että on asiaa jota ei voi puhelimessa sanoa ja todellisuudessa ei ollutkaan mitään erikoista. Ap.. unohtu laittaa aikaisempiin viesteihin

Vierailija
13/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on vielä siis tosi vähän aikaa. Miten miehellä on jo uus puoliso? Aika nopeaa toimintaa. Mies vois käyttää viivyttelytekniikkaa, sanoo vaan että joo joo, katotaan sitte joskus. Jos naisella oikeasti on tarve, niin hommaa avun muualta. En kyllä raaskis kovin ilkeästi kohdella kun ero on noin tuore..

Vierailija
14/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään he ehtivät olla yhdessä? Voihan se olla niin ettei naisella ole muita joilta pyytää apua. Jos on pitkä liitto takana niin menee varmaan aikaa myös totutella olemaan yksin. Varsinkin jos hän on yksin. Miehellä on sut tukena.

Vierailija
15/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole miehen asia vetää tuolle hyppyytykselle rajat. Ole miehelle vihainen. Exä toki kuulostaa avuttomalle. Ehkä ei tajua että ero on todellisuutta. Pistä mies hoitamaan asia. Taitaa olla miehelläkin vielä eroprosessissa tekemistä.

Terv 7kk sitten eronnut itse lamppunsa vaihtava nainen (joka hyvissä väleissä exään)

Vierailija
16/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkään oltu yhdessä ja totuttu hoitamaan asioita yhdessä, ja sitten erottu hyvissä väleissä, niin miksi ei voisi kysellä? Kyllä minun exäni on soitellut minulle ja kysynyt esimerkiksi mitä shampoota hänellä on ollut - minä ostin hänelle sopivaa kun ei hän jaksanut perehtyä eri vaihtoehtoihin ja ei sitten osannut ostaa oikeaa :) Vastaavasti lisäksi puolin ja toisin jotain muita juttuja, samalla tavalla kuin kaveriltakin voi kysellä. Olemme myös molemmat ihan uusissa suhteissa, mikä on ihan normaali jatkumo elämässä, ei mikään draaman aihe.

Jos mies on huomannut, että ap tästä hermostuu, niin varmaan on suurempaa räjähdystä välttääkseen heittänyt juuri sellaista kommenttia, että jättäisi nyt rauhaan, mutta ei kai se exäkään soittelisi, jos se jotenkin heille epäluontevaa olisi.

Vierailija
17/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan sama. Eksäni oli eronnut melkein vuotta aiemmin vuosien aikaisesta tyttöystävästään tämän eksän aloitteesta. Olivat olleet "ystäviä" sen jälkeen ja sen näki heti, että ystävyys on sitä, että toinen haluaa edelleen enemmän. Miehet ei huomaa mitään... Alussa tämä nainen esitti mullekin mukavaa, koska ystävyyteen kuuluu tietysti kaveerata toisen uusien seurustelukumppaneiden kanssa. Tilanne kriisiytyi 2-3kk:ssa ja miehen oli pakko valita. Ei tarvi miettiä, kumman valitsi. Entinen tyttöystävän ystävyyden vai uuden tyttöystävän kanssa suhteen. Ymmärtääkseni oli pitkään katkera vielä sen jälkeen. Tähän ystävyyteen kuului mm. viikonloput miehen luona (asui maaseudulla, kaukana tästä kaupungista) ja mun piti tietysti olla silloin yksin. Soitti joka ilta 1-2 tunnin puhelun ja jossain vaiheessa sanoi, että on vaikea puhua, kun mä olen siellä taustalla koko ajan, joten voisko tää mies hoitaa asian niin, että on yksin. Aika vaikeaa, kun tiiviisti seurusteltiin ja joka ilta olisi siinä 19-21 pitänyt mun lähteä kotiin, jotta tämä saa puhua ummet ja lammet puhelimessa. Tämäkään ei riittänyt. Sitten alkoi suorat hyökkäykset. Huorittelua ja sen semmoista. Kaikki huipentui siihen, että tuli baarin jälkeen klo 4 aamuyöllä huutamaan ja itkemään oven taakse. Mä olisin jo halunnut avata oven, mutta eksä sanoi, että ei avata ja huutakoon. Huusi siellä aikansa, kunnes naapurit sai sen lähtemään.

Vierailija
18/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:48"]Erosta on vielä siis tosi vähän aikaa. Miten miehellä on jo uus puoliso? Aika nopeaa toimintaa. Mies vois käyttää viivyttelytekniikkaa, sanoo vaan että joo joo, katotaan sitte joskus. Jos naisella oikeasti on tarve, niin hommaa avun muualta. En kyllä raaskis kovin ilkeästi kohdella kun ero on noin tuore..
[/quote]

Niin on. Mutta heillä oli mennyt pidempään huonommin samoin kun minulla omassa suhteessa. Itse olin jo pidempää miettinyt eroa koska suhde eksän kanssa oli sellainen että jopa tämän kosketus ahdisti tietyistä tapahtumista johtuen. Olemme tunteneet tämän miehen kanssa noin 13vuotiaista asti kuitenkin. Ja sanoin miehelle heti alkuun kun tämä nainen soitteli että "mikset kertonut että seurustelet, haluun olla kaveri ja meillä pitää olla luottamusta", että ei tuossa vaiheessa voi olla kavereita, koska nainen ei selvästikkään ole päässyt yli

Vierailija
19/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ex on edelleen läheinen, erosta on 10 vuotta. Soitellaan viikoittain. Toki meillä on 2 yhteistä lasta. En oo kuullut että ex:n naisystävä valittais. En mä  exää takas halua mutta se on mulle kuin veli, oltiin kuitenkin 10 vuotta yhdessä. Olis ihan älytöntä jos joku nainen alkais valittaa että ei saatais soitella. Jos ottaa käytetyn miehen niin pitää kestää että sillä on menneisyys.

Vierailija
20/48 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:50"]Miten pitkään he ehtivät olla yhdessä? Voihan se olla niin ettei naisella ole muita joilta pyytää apua. Jos on pitkä liitto takana niin menee varmaan aikaa myös totutella olemaan yksin. Varsinkin jos hän on yksin. Miehellä on sut tukena.
[/quote]

Seurustelivat 2vuotta.. Naisella on kyllä paljon miespuolisia kavereita ja miksei hän korjaamolle voisi autoaan viedä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan