Miehen exä soittelee kokoajan
Viimeviikolla pyysi miestä vaihtamaan talvirenkaat. Perjantaina soitti uudestaan että korjaatko autoa kun ei mennyt katsastuksesta läpi. Eilen oli sitten taas laittanut viestiä että mikä lamppu hänen autoon menee ja saako niitä tarjoustalosta.. Joko se nainen on ihan älyttömän avuton tai sitten keksii syitä ottaa mieheen yhteyttä. Mulla alkaa mennä hermot kun se kokoajan soittelee ja ihan oikeesti "saako niitä tarjoustalosta?" Mene katsomaan!!!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:58"]
Mulle ex on edelleen läheinen, erosta on 10 vuotta. Soitellaan viikoittain. Toki meillä on 2 yhteistä lasta. En oo kuullut että ex:n naisystävä valittais. En mä exää takas halua mutta se on mulle kuin veli, oltiin kuitenkin 10 vuotta yhdessä. Olis ihan älytöntä jos joku nainen alkais valittaa että ei saatais soitella. Jos ottaa käytetyn miehen niin pitää kestää että sillä on menneisyys.
[/quote]
Ymmärrän soittelun täysin, jos on yhteisiä lapsia. Ap:n tapauksessa ei ole selvyyttä, että onko niitä. Lapsetonta sinkkumiestä en taas osaa pitää "käytettynä", vaikka sillä olisikin takertuva eksä.
[/quote]
Ei ole lapsia eikä mitään muutakaan yhteistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:11"]Miehesi on kokoaja?
[/quote]
? Ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 09:11"]Miehesi on kokoaja?
[/quote]
? Ap
[/quote]
Miehen exä soittelee kokoajan vs. Miehen exä soittelee koko ajan.
Olen pahoillani, en voinut vastustaa.
Mutta ikävä ja vaikea tilanne.
23
Ah, nää saamasi vastaukset on taas ihan parasta av-mamman tasoa. Sun olis pitäny kirjottaa aloitus miehen exän kannalta esim.
"pyydän exältä usein apua auton ym kanssa ja tuntuu et sen uus huoratyttis ottaa nokkiinsa siitä. Kuka idiootti nyt muka osaa itse jotain auton lamppuja ostaa. Meijän erosta on VASTA puolivuotta ja eikö exän kuuluis parkuu verisiä kyyneleitä vielä mun perään"
Näin olisit saanut av-raadin puolellesi :)
Täällä toimii käänteinen psykologia paremmin kuin missään muualla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 18:27"]Hmmm...siis AP:n mies on eronnut puoli vuotta sitten ja nyt jo uudessa suhteessa, joka on ilmeisesti edennyt jo tapailuvaiheen yli. Ei ole myöskään halunnut sanoa exälleen, että seurustelee, vaan ex on saanut sen tietoonsa muuta kautta.
Johtopäätökset:
1) Mies on mulkku, joka pitäisi mieluiten sekä ap:n että exän ja todennäköisesti puhuu ap:lle sen exän karmeudesta ja exälle taas tilittää ongelmista ap:n kanssa.
2) AP on miehelle vain laastari, joku jonka avulla yrittää irrottautua exästä. Eikä edes toimi kun mies edelleen on exänsä komennon alla. Eikä tosiaan uskaltanut edes kertoa että on suhteessa.
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta hyvältä. Itse en kyllä edes harkitsisi seurustelua miehen kanssa, jonka erosta on vasta muutama hassu kuukausi. Olen sen virheen kerran tehnyt ja muutamassa vuodessa hajosi se suhde. Koska mies halusi viimein oppia olemaan ja elämään yksin, halusi oppia tuntemaan itsensä eikä vain hyppiä sätkynukkena suhteesta toiseen. Mistä muuten ap tietää ettei mies ole itse sanonut voivansa autella jne? Tuskin se mies uskaltaisi siitä ap:lle mainita kun ei exälleenkään maininnut ap:n olemassaolosta halaistua sanaa.
[/quote]
Mies ei IKINÄ ole haukkunut eksäänsä mulle. Ja on sanonut että jos se eksä olis parempi ku minä, niin miks hän olis mun kanssa. Ollaan molemmat oltu kiinnostuneita toisistamme siitä asti kun tavattiin, joten siksi oli helppo lähteä viime suhteista suoraan tähän. Ap
Ainiin, mies itse jätti eksänsä joten en ole siitäkään syystä mikään korvike :) ap
Sen siitä saa kun suostuu jonkun laastariksi...
Voi, näitä sekopäitä exiä valitettavasti on. Pidä puolesi vaan. Kyllä miehesi valitsee sinut jos niin on tarkoitettu.
Itse en pitänyt aikoinani puoliani ja exän sabotointi lähes tuhosi suhteeni. Olin liian kilyyi, kuten miehenikin. Mutta pidemmän korren vedin kuin ex ja onneksi niin. Minulla on elämäni rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 11:34"]Kauanko te olette seurustelleet?
[/quote]
No pian juuri tuon 6kk. Ap
Itse kasvoin erilleen eksästäni jo suhteen aikana. Vuosi pelkkää riitelyä ja pikkuhiljaa toisen kosketus alkoi ahdistaa. Vikan kerran muistan; mies käski että menisin selälleen ja yritti nuolla minua ja käski rentoutua mutta en pystynyt. Pakenin keittiöön laittamaan kaverilleni viestiä ja olin itku kurkussa. Lopulta sanoin että haluan erota ja ensin mies itki että ihansama jos ei ole seksiä, pelataan vaikka lautapelejä kunhan saa olla mun kanssa. Sen jälkeen tulikin raivo ja edelleen olen hänen silmissään täys paska valehtelija, vaikka itse valehteli isoista asioista tuon viimeisen vuoden. Nykyisen mieheni ja tämän eksän ongelmista en tiedä sen enempää kuin että nainen ei ikinä ollut kotona kun taas mies oli aina yksin kotona.
Meillä oli sama juttu seurustelun alussa, että miehen ex kun sai tietää mieheni löytäneen uuden, alkoi se avuton soittelu ja häirintä. Sitten kun mies heitti kaikki tavarat pihalle ja roskiin, jotka liittyivät mitenkään exään (esimerkiksi ei ollut hakenut vielä kaikkia tavaroitaan varastosta) ja mä sanoin, että jos se puhelin ei pysy poissa käsistä niin katkon siltä ne kädet, niin soittelu loppui kun seinään. Lopulta mies vielä vaihtoi varmuudeksi puhelinnumeroa, koska ei vaan voinut sietää enää sitä kotkaa. Myöhemmin ollaan saatu hyvät naurut sen naisen kustannuksella, kun se soitteli ja kyseli apua autonsa kanssa yms. Miten säälittäviä jotkut naiset osaavatkaan olla.. itellä ei tulis mieleenkään soitella omille entisille, ne vois vielä luulla, että olen edelleen kiinnostunut!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:20"]Meillä oli sama juttu seurustelun alussa, että miehen ex kun sai tietää mieheni löytäneen uuden, alkoi se avuton soittelu ja häirintä. Sitten kun mies heitti kaikki tavarat pihalle ja roskiin, jotka liittyivät mitenkään exään (esimerkiksi ei ollut hakenut vielä kaikkia tavaroitaan varastosta) ja mä sanoin, että jos se puhelin ei pysy poissa käsistä niin katkon siltä ne kädet, niin soittelu loppui kun seinään. Lopulta mies vielä vaihtoi varmuudeksi puhelinnumeroa, koska ei vaan voinut sietää enää sitä kotkaa. Myöhemmin ollaan saatu hyvät naurut sen naisen kustannuksella, kun se soitteli ja kyseli apua autonsa kanssa yms. Miten säälittäviä jotkut naiset osaavatkaan olla.. itellä ei tulis mieleenkään soitella omille entisille, ne vois vielä luulla, että olen edelleen kiinnostunut!
[/quote]
Joo siis tuokin soitteli että millon tuut hakemaan nää vikat tavarat ettei tarvii itkeskellä aina ku näkee ne" ja sitten kun mies meni niin nainen väittikin ettei enää itke perään :D ja joo ei mullakaan. Kuulumisia voi kysellä KUNHAN ON PÄÄSSYT YLI EROSTA, mutta tuollainen jatkuva soittelu ei ole ok. Mielipiteitä toki monia, toisia haittaa ja toisia ei. Ap
Kyllä se mieskin on nössö, kun toimii edelleen exän juoksupoikana. Seurustelin kerran miehen kanssa, jolla exä oli kuin kuningatar. Tikusta tehtiin asiaa harva se päivä ja aina oli jotain uutta ongelmaa, mitä "ritari ässän" piti käydä ratkomassa. Todellisuudessa mies vehtasi edelleen myös sillä suunnalla. Piti vain pitää kaikki "optiot" koko ajan auki.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:58"]
Mulle ex on edelleen läheinen, erosta on 10 vuotta. Soitellaan viikoittain. Toki meillä on 2 yhteistä lasta. En oo kuullut että ex:n naisystävä valittais. En mä exää takas halua mutta se on mulle kuin veli, oltiin kuitenkin 10 vuotta yhdessä. Olis ihan älytöntä jos joku nainen alkais valittaa että ei saatais soitella. Jos ottaa käytetyn miehen niin pitää kestää että sillä on menneisyys.
[/quote]
Ymmärrän soittelun täysin, jos on yhteisiä lapsia. Ap:n tapauksessa ei ole selvyyttä, että onko niitä. Lapsetonta sinkkumiestä en taas osaa pitää "käytettynä", vaikka sillä olisikin takertuva eksä.