Miehen exä soittelee kokoajan
Viimeviikolla pyysi miestä vaihtamaan talvirenkaat. Perjantaina soitti uudestaan että korjaatko autoa kun ei mennyt katsastuksesta läpi. Eilen oli sitten taas laittanut viestiä että mikä lamppu hänen autoon menee ja saako niitä tarjoustalosta.. Joko se nainen on ihan älyttömän avuton tai sitten keksii syitä ottaa mieheen yhteyttä. Mulla alkaa mennä hermot kun se kokoajan soittelee ja ihan oikeesti "saako niitä tarjoustalosta?" Mene katsomaan!!!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia. [/quote] Aika avuton ämmä jos ei osaaite mennä kauppaan kattomaan lamppuja saatika kattoo huoltokirjasta/netistä mikä lamppu autoon menee.. Ja on multa pois kun mies jää töiden jälkeen työpaikalleen vielä korjailemaan sen autoa kun se muija ei voi varata aikaa sinne korjaamolle
[/quote]
Jos olet niin pirttihirmu, että miehesi tekee mitä tahansa, ettei tarvitse tulla kotiin.
Edelleen, se on heidän välisensä asia. Et voi määräillä miestäsi.
[/quote]
En todellakaan ole :D en valita miehelleni mistään. Noista eksä jutuista olen sanonut mitä mieltä olen. Mies on itsekkin sanonut minulle että kaikki muut muijat yleensä valittaa kokoajan jostain mutta onneksi minä en.
[/quote]
Juu juu :-D Ja nyt et voi sitten tästäkään asiasta miehelle sanoa, kun olisit valittaja :-D
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:28"]Jos miehesi on luvannut exäänsä auttaa. Onko se sinulta pois. Se on ihan heidän välisensä asia. [/quote] Aika avuton ämmä jos ei osaaite mennä kauppaan kattomaan lamppuja saatika kattoo huoltokirjasta/netistä mikä lamppu autoon menee.. Ja on multa pois kun mies jää töiden jälkeen työpaikalleen vielä korjailemaan sen autoa kun se muija ei voi varata aikaa sinne korjaamolle
[/quote]
Jos olet niin pirttihirmu, että miehesi tekee mitä tahansa, ettei tarvitse tulla kotiin.
[/quote]
En todellakaan ole :D en valita miehelleni mistään. Noista eksä jutuista olen sanonut mitä mieltä olen. Mies on itsekkin sanonut minulle että kaikki muut muijat yleensä valittaa kokoajan jostain mutta onneksi minä en.
[/quote]
Juu juu :-D Ja nyt et voi sitten tästäkään asiasta miehelle sanoa, kun olisit valittaja :-D
[/quote]
Tuossa viestissä lukee että olen sanonut mitä mieltä olen asiasta ?:D Kyllä mä eilenkin aloin nauraa kun mies näistä lamppuviesteistä kertoi ja kysyin että eikö se osaa netistä kattoa mikä lamppu sen autoon käy ja käydä kaupasta sellasta ettimässä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 08:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko katkera kun olet itse niin tiukkapipo että valitat omalle miehellesi kaikesta?
Minunkin mieheni ex on tuollainen perkeleen ikuinen uusavuton. Ei ole edes kiinnostunut miehestä, pelkästään tyhmä. Kun mieheltä menee hermot, niin exä soittaa minulle ja ryhtyy tiedustelemaan tietokoneen ajureista tai telkkarin asetuksista!
Ei todellakaan kiinnosta pätkääkään, mutta jos exälle sanoo suoraan tai jättää huomiotta, niin alkaa vitunmoinen draama. Syytetään raiskauksesta ja uhataan ilkivallalla ja itsemurhalla ja ties mitä.
On pari kertaa tehnyt mieli jättää mies tuon exän takia, mutta kun miehessä ei ole muuta vikaa kuin tuo ex.
Hmmm...siis AP:n mies on eronnut puoli vuotta sitten ja nyt jo uudessa suhteessa, joka on ilmeisesti edennyt jo tapailuvaiheen yli. Ei ole myöskään halunnut sanoa exälleen, että seurustelee, vaan ex on saanut sen tietoonsa muuta kautta.
Johtopäätökset:
1) Mies on mulkku, joka pitäisi mieluiten sekä ap:n että exän ja todennäköisesti puhuu ap:lle sen exän karmeudesta ja exälle taas tilittää ongelmista ap:n kanssa.
2) AP on miehelle vain laastari, joku jonka avulla yrittää irrottautua exästä. Eikä edes toimi kun mies edelleen on exänsä komennon alla. Eikä tosiaan uskaltanut edes kertoa että on suhteessa.
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta hyvältä. Itse en kyllä edes harkitsisi seurustelua miehen kanssa, jonka erosta on vasta muutama hassu kuukausi. Olen sen virheen kerran tehnyt ja muutamassa vuodessa hajosi se suhde. Koska mies halusi viimein oppia olemaan ja elämään yksin, halusi oppia tuntemaan itsensä eikä vain hyppiä sätkynukkena suhteesta toiseen. Mistä muuten ap tietää ettei mies ole itse sanonut voivansa autella jne? Tuskin se mies uskaltaisi siitä ap:lle mainita kun ei exälleenkään maininnut ap:n olemassaolosta halaistua sanaa.
Onneks ei sentään siitä tarvi huolehtia että mies haluisi eksän takaisin :D ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 12:31"]Kyllä se mieskin on nössö, kun toimii edelleen exän juoksupoikana. Seurustelin kerran miehen kanssa, jolla exä oli kuin kuningatar. Tikusta tehtiin asiaa harva se päivä ja aina oli jotain uutta ongelmaa, mitä "ritari ässän" piti käydä ratkomassa. Todellisuudessa mies vehtasi edelleen myös sillä suunnalla. Piti vain pitää kaikki "optiot" koko ajan auki.
[/quote]
No mua ei huoleta se että mies tämän eksän haluisi takaisin. Ap