Tapailu alussa ja mies haluaa tietää
Onko minulla kesken etäisiä juttuja ettei ole mitään kesken. Olemme nähneet muutamia kertoja🧐😅😅😅😅 ei siinä mitään tykkään hänestä mutta eikös tapailussa ole normaalia ettei heti varmistella ettei muiden kaa tehdä mitään tai tapailla. Jos tääkään juttu viel kovin varmaa ole sen puolesta että ei ole viel edennyt kovin. Ei olla kuin muutaman kerran tosiaan nähty, harvakseltaan ja halailtu ym eli ei sen kummempaa
Kommentit (50)
Kuulostaa riskiltä. Jos jo ihan tutustumisvaiheessa alkaa udella toisen muista jutuista, erittäin todennäköisesti on jotain kontrollinhalua myöhemmin ja/tai suurta epävarmuutta omasta itsestä.
Eikö se ole hyvä vain, jos ottaa asian suoraa esille, jos se ei ole hänelle ok, että säädät vielä muiden kanssa?
Sulle se voi olla ok, se ei tarkoita, että hänelle pitäisi olla. Jos tuo taas on sulle ongelma niin tiedät mitä tehdä.
No monenko kanssa sulla sitten on vielä seksiä tällä hetkellä? Eikö yksi kerrallaan riittäisi?
Jaa. Mun mielestä taas nykyään on kummallista että ollaan jo halailu ja aika pian seksiasteellakin, ja silti toisella voi olla muita juttuja ja keskeneräisiä säätöjä. Siks itse kysyn aika pian, eli vaikka toisilla tai kolmansilla treffeillä, koska en halua hypätä sänkyyn sellaisen kanssa joka säätää myös muualle. Mulla on tavoitteena parisuhde ja tosi monella muulla ei, joten ne asiat on hyvä keskustella heti siihen alkuun. N32
Ehkä haluaa tietää missä mennään, ja mikä on pelin henki, koska ei halua olla yksi monista, jota testailet samanaikaisesti ... ? ...
Tiedän, että rotan💩 kokoisille aivoillesi asia on haastellista ymmärtää ...
Jos sinä et kykene rehellisyyteen nyt, on hyvin suuri todennäköisyys, ettet kykene siihen myöhemmässäkään vaiheessa, kuten parisuhteessa.
Ei ole normaalia tuossa vaiheessa kysellä. Itse tykkään paneskella ympäriinsä vielä ennen "virallista" suhdetta ja joskus sen jälkeenkin jollei kemiat ns. natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä vain, jos ottaa asian suoraa esille, jos se ei ole hänelle ok, että säädät vielä muiden kanssa?
Sulle se voi olla ok, se ei tarkoita, että hänelle pitäisi olla. Jos tuo taas on sulle ongelma niin tiedät mitä tehdä.
Ei ole onglema mutta olen ollut ennen suhteessa jossa mies halusi omistaa minut ”omistushaluinen” ja rajoitti tekemisiäni niin alkoi vaan ahdistamaan ehkä tämä että HETI varmistellaan ei ole vain muita vaikka tämäkin vähän vielä epämääräistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa tietää missä mennään, ja mikä on pelin henki, koska ei halua olla yksi monista, jota testailet samanaikaisesti ... ? ...
Tiedän, että rotan💩 kokoisille aivoillesi asia on haastellista ymmärtää ...
Jos sinä et kykene rehellisyyteen nyt, on hyvin suuri todennäköisyys, ettet kykene siihen myöhemmässäkään vaiheessa, kuten parisuhteessa.
Pystyn rehellisyyteen ihan tiedoksesi😁 nimenomaan kokemusta itsellä on exästä omistushaluisesta ja se että mua ollaan myös pidetty varalla eli pidetään oma ovet avoinna jos sattuisi tuleen vastaa joku muu ja että varmistellaan kuitenkin itse en nää muita- eli ei arvosteta toista ja käytetää hyväksi vaikka ei olla ees varmoja omasta kiinnostuksestaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, ei halua tuhlata aikaansa hu O raan.
?
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, ei halua tuhlata aikaansa hu O raan.
Luuletko tosiaan et ap ei tapailisi muita jos ei edes seurustele miehen kanssa😂
Eihän sitä tollasia kysymyksiä saa kysyä nykypäivänä ja kuinka moni puhuu edes totta. Kaikkihan sanoo, että "olet ainoa", vaikka monta säätöä menossa. Itsekin sinkkuuden alussa naiivina olin tavannut pari kertaa erään miehen, kun kerroin hänelle hassusta jutusta, minkä olin kuullut tutultani mesen kautta. Miehen kasvot valahti "sulla on toinen mies". Siihen aikaan olin otettu, kun vähän mustis oli. Tapailua jatkui noin pari kuukautta, kunnes mies kävi kimppuuni. Syy hyökkäykseen oli hänen omat valheensa, koska leperteli vieläkin muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No monenko kanssa sulla sitten on vielä seksiä tällä hetkellä? Eikö yksi kerrallaan riittäisi?
Ei kenenkään. Eikä tarvetta ole muille. Mutta pointti on se siittä huolimatta mua alkoi nimenomaan karmimaan tuo kun että heti varmistellaan tai halutaan ei tapailla muita.. Ihan ajatuksena
Ap
Ihmettelen miesten kontrollin halua naiseen, ei se siitä käytöstä mihinkään kuitenkaan kulu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onglema mutta olen ollut ennen suhteessa jossa mies halusi omistaa minut ”omistushaluinen” ja rajoitti tekemisiäni niin alkoi vaan ahdistamaan ehkä tämä että HETI varmistellaan ei ole vain muita vaikka tämäkin vähän vielä epämääräistä.
Ap
Kuten itsekin totesit, ongelma on sinun omassa henkilöhistoriassasi, ei tapailemassasi miehessä. Hän ei voi mitenkään tietää että sinä ahdistut ihan normaalista kysymyksestä. Ehkäpä vain avaisit suusi ja kertoisit miehelle että sinulla on ollut tällainen kokemus ja siksi ehkä koet hänen kysymyksensä eri lailla kuin hän tarkoitti?
Eipä itseäkään kiinnosta naiset, jotka tapailevat useaa yhtä aikaa. Ei siinä pääse edes lempi oikein leiskahtamaan.
Nettiä en käytä enää pariutumiseen ja muutenkin suosin kevyitä suhteita, koska naiset ovat pilanneet maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään. Eikä tarvetta ole muille. Mutta pointti on se siittä huolimatta mua alkoi nimenomaan karmimaan tuo kun että heti varmistellaan tai halutaan ei tapailla muita.. Ihan ajatuksena
Ap
Aika moni ihminen vain haluaa pitää suhteensä yksinkertaisina ja selvinä. Se taas onnistuu helpoiten kun ollaan aina vain yhden kanssa kerrallaan. Ei se siis ole mitään toisen kontrollointia vaan sitä että pelataan avoimilla korteilla.
Kesken eräisiä*
-ap