Tapailu alussa ja mies haluaa tietää
Onko minulla kesken etäisiä juttuja ettei ole mitään kesken. Olemme nähneet muutamia kertoja🧐😅😅😅😅 ei siinä mitään tykkään hänestä mutta eikös tapailussa ole normaalia ettei heti varmistella ettei muiden kaa tehdä mitään tai tapailla. Jos tääkään juttu viel kovin varmaa ole sen puolesta että ei ole viel edennyt kovin. Ei olla kuin muutaman kerran tosiaan nähty, harvakseltaan ja halailtu ym eli ei sen kummempaa
Kommentit (50)
Pidä vaan säädöt voimassa. Voit saada ilmaisia lounaita. Miehelle pitää valehdella.
No nyt olisi varmaan oikea hetki kertoa ajatuksistanne ja toiveistanne. Ei mies välttämättä halua sinua kontrolloida, mutta hän saattaa haluta kontrolloida sitä, ettei lähde tunnetasolla syvälle sellaisiin kuvioihin, joissa on suuri todennäköisyys tulla haavoitetuksi. Kyse ei siis ole siitä, että hän haluaisi omistaa sinut, vaan päin vastoin, päästää vapaaksi jatkamaan säätämistä, jos olet monisuhteilija.
Täytyy muistaa, että ihmisiä on niin kaikenlaisia, eikä nykyaikana ole olemassa mitään universaalia moraalikoodistoa, jonka mukaan mennään.
Itse haluan ainakin tietää heti alussa, että ihminen johon olen rakastumassa ei pane samaan aikaan muita. Ei kontrollintarpeesta, vaan siksi että ei ole oikea minulle.
Et ole valmis kommunikoimaan suhteessa avoimesti, joten miehen kannattaa lopettaa ja etsiä muualta.
Mitä, onko se mies joku assi kun ei osaa lukea sun ajatuksia!!!
Itse en tuollaisia asioita kyselisi noin alkuvaiheessa. Tapailen itse kuitenkin tyypillisesti useita naisia samaan aikaan.
Mutta enpä nyt tuota kuitenkaan minään isona vaaran merkkinäkään osaa nähdä, ymmärrän kyllä jos joku haluaa jo heti alkuvaiheessa tietää onko toisella muita tapailukumppaneita mukana kuvioissa.
Mä olen sitten varmaan jotenkin kummallinen nykypäivän tapailukulttuuria ajatellen koska mä haluan alusta asti ihan seurustella ja muita ei tapailla. En tajua tätä nykyajan tapailukulttuuria. Voidaan tapailla useita kuukausia jopa vuosia. Itse muutin nykyisen miehen kanssa yhteen 10kk seurustelun jälkeen ja meille oli alusta asti selvää, että olemme vain toistemme kanssa. En mäkään ihan alussa varma ollut onko tässä nyt tiedossa pitkä parisuhde vai ei, mutta silti halusin olla vain tämän yhden miehen kanssa. En mä siinä kaipaa mitään säätöjä muiden kanssa ja kun tosiaan se oli alusta asti seurustelua. Olemme olleet nyt yhdessä melkein 10 vuotta.
Itse en ole kontrolloiva tai mustasukkainen, mutta minulle on tärkeää tietää missä mennään. Haluan tietää pitääkö toinen minua varalla tai olenko yksi monista, vai ollaanko ns. yksiavioisessa suhteessa. Se kuitenkin vaikuttaa aika paljon siihen miten suhtaudun tapailuun ja minkä verran siihen investoin omaa aikaani ja panostustani. En halua olla siinä tilanteessa että kuvittelen kyseessä olevan jokin vakava parisuhde, ja toinen suhaa samaan aikaan muiden kanssa.
Minä olen sillä tavalla perinteinen ja vanhanaikainen, etten ymmärrä sitä että testaillaan ihmisiä ja ollaan useamman kanssa yhtä aikaa. En halua tuhlata aikaani semmoiseen ihmiseen jolla on erilaiset arvot ja asenteet tässä asiassa. Siksi haluaisin tietää heti jos meillä ei tavoitteet ole samassa linjassa.
Ei tuossa minusta ole mitään kontrollinhalua, vaan normaalia yhteisten pelisääntöjen selvittämistä. Joko tapaillaan vain toisiamme tai kummallakin avoin peli muiden kanssa. Ihan sama kumpi malli käytössä, kunhan molemmat tietoisia millä mallilla toimitaan.