Tapailu alussa ja mies haluaa tietää
Onko minulla kesken etäisiä juttuja ettei ole mitään kesken. Olemme nähneet muutamia kertoja🧐😅😅😅😅 ei siinä mitään tykkään hänestä mutta eikös tapailussa ole normaalia ettei heti varmistella ettei muiden kaa tehdä mitään tai tapailla. Jos tääkään juttu viel kovin varmaa ole sen puolesta että ei ole viel edennyt kovin. Ei olla kuin muutaman kerran tosiaan nähty, harvakseltaan ja halailtu ym eli ei sen kummempaa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä vain, jos ottaa asian suoraa esille, jos se ei ole hänelle ok, että säädät vielä muiden kanssa?
Sulle se voi olla ok, se ei tarkoita, että hänelle pitäisi olla. Jos tuo taas on sulle ongelma niin tiedät mitä tehdä.
Ei ole onglema mutta olen ollut ennen suhteessa jossa mies halusi omistaa minut ”omistushaluinen” ja rajoitti tekemisiäni niin alkoi vaan ahdistamaan ehkä tämä että HETI varmistellaan ei ole vain muita vaikka tämäkin vähän vielä epämääräistä.
Ap
Ylireagoit.
Joka ikinen kerta kun joku mies aiheuttanut mussa epämukavia tunteita tai ahdistusta - ja sitten olen syyttänyt itseäni "ylireagoinnista" ja antanut miehille mahdollisuuden - ongelmia on tullut.
Luottaisin intuitioon.
Saattaa mennä pitkäkin aika ennen kuin uusi mies osaa ns. asiansa kamarin puolella, enkä todellakaan aio olla sitä aikaa huonolla pidolla. Ei ole suhteesta mitenkään pois jos pidän itseni tyytyväisenä?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa mennä pitkäkin aika ennen kuin uusi mies osaa ns. asiansa kamarin puolella, enkä todellakaan aio olla sitä aikaa huonolla pidolla. Ei ole suhteesta mitenkään pois jos pidän itseni tyytyväisenä?
Minä, minä, minä. Etkö ajattele muuta kuin itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luulee olevansa hyvä kun uusi tyttöystävä aina hymyilee. Eikö tässä juuri ajatella toisen parasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia tuossa vaiheessa kysellä. Itse tykkään paneskella ympäriinsä vielä ennen "virallista" suhdetta ja joskus sen jälkeenkin jollei kemiat ns. natsaa.
Kuulostat vaimomatskulta.
Jos on parisuhde toiveissa niin luulisin, että suuremmat mahdollisuudet sen onnistumiselle on, kun keskittyy yhteen ihmiseen kerrallaan. En tiedä, mistä ihmiset löytävät ja jaksavat ylläpitää näitä kevyitä suhteita ja miten energiaa löytyy vielä sen parisuhteen etsimiseen.
Seksiä yhden kanssa kerrallaan. Siinä sääntö, jonka noudattaminen vähentää elämästänne turhaa draamaa n. 60-70:llä prosentilla. Olkaa hyvä vaan.
Toki jos nimenomaan haluatte draamaa elämäänne niin teette toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä itseäkään kiinnosta naiset, jotka tapailevat useaa yhtä aikaa. Ei siinä pääse edes lempi oikein leiskahtamaan.
Nettiä en käytä enää pariutumiseen ja muutenkin suosin kevyitä suhteita, koska naiset ovat pilanneet maailman.
Kyse on siittä et monet miehet (lipevät pelimiehet) omivat ja antavat naisen olettaa kaikenlaista puhuen mitä nainen haluaa kuulla. Haluavat omia vaikka ei sen enempää edes haluaisi naista kun pitävät varalla ja ”siinä” naisen edes tajuamatta olevan varalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies, ei halua tuhlata aikaansa hu O raan.
Luuletko tosiaan et ap ei tapailisi muita jos ei edes seurustele miehen kanssa😂
No jos tapailun tavoitteena on parisuhde niin ei ole tervettä panna muita ja sanoa että tää on ihan ok. Toisella saattaa olla mielessä vakava parisuhde, tai ainakin toive siitä. Jos et jaa toivetta vaan haluat panna muita niin kerro se rehellisesti. Ei siinä tarvitse olla mitään omistuspsykoosia takana.
Mitä jos mies haluaa lähinnä vain panna eikä muuta, ja näkemiset painottuu jopa vain tähän fyysisen kiinnostuksen takia ja ei silti halua että muiden kaa tehdään mitään
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen kerta kun joku mies aiheuttanut mussa epämukavia tunteita tai ahdistusta - ja sitten olen syyttänyt itseäni "ylireagoinnista" ja antanut miehille mahdollisuuden - ongelmia on tullut.
Luottaisin intuitioon.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla toinen saa tehdä muiden kaa mitä vaan jos haluaa. Jos suhde vakavoituu ja olen varma niin sitte ei tehdä muiden kaa mitään
Vierailija kirjoitti:
No monenko kanssa sulla sitten on vielä seksiä tällä hetkellä? Eikö yksi kerrallaan riittäisi?
En ymmärrä mistä vedit käsityksen että ap:lla olis seksiä yleensä kenenkään kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa tietää missä mennään, ja mikä on pelin henki, koska ei halua olla yksi monista, jota testailet samanaikaisesti ... ? ...
Tiedän, että rotan💩 kokoisille aivoillesi asia on haastellista ymmärtää ...
Jos sinä et kykene rehellisyyteen nyt, on hyvin suuri todennäköisyys, ettet kykene siihen myöhemmässäkään vaiheessa, kuten parisuhteessa.
Olipa törkeä viesti, tahallasiko käsitit väärin? Miksi luulet että ap testailee? Tai ei tajua??
Itse olen ollut 15 v selibaatissa mutten tykkäisi liiasta utelusta.
Nykyään on valitettavasti syytä kysellä jo tuossa vaiheessa, että onko toinen menossa kenties treffien jälkeen jonnekin nussimaan tai muuta vastaavaa. Jokapaikan höyliin ei kannata sekaantua, viisas mies.
Normaalia on varmistella. Suurin osa, kun ei nykyaikana tyydy/keskity vain yhteen vaan monen kanssa tapaillaan ja pannaan samaan aikaan. Ei itseäni ainakaan kiinnostaisi panostaa yhtään, jos toinen ei katso mun olevan sen arvoinen, että voisi siksi ajaksi lopettaa muut suhteet, että katsoisi tuleeko meidän jutusta mitään vai ei.
Juokse
Minulla soi tuollaisesta hälytyskellot tosi lujaa.
Mun mielestä on ihan normaalia kysyä, miten kumpikin ton asian näkee. Jos on sinkkuna vähän haku päällä, eihän sitä koskaan tiedä, milloin sattuu joku ehkä kiinnostava ihminen vastaan. Voi olla puoli vuotta ilman yhtään kiinnostavaa missään ja sitten sattuukin samoihin aikoihin kolme vallan potentiaalisen kuuloista. Mä tykkään siitä, että puhutaan suoraan. Jotkut haluavat jo siinä vaiheessa, kun on kerran tavattu, rauhoittaa homman niin, että nyt katsotaan, onko tästä mihinkään eikä samaan aikaan tsekkailla muita mahdollisuuksia. Mä en osaa suhtautua niin hirveän määrätietoisesti tapailuun, että olisi vain nopeasti selvitettävä, onko siinä parisuhteen ainekset koossa. Koska on kiva tutustua kiinnostavaan ihmiseen, vaikkei siitä parisuhdetta tulisikaan, tehdä kivoja juttuja yhdessä. Mulla on vähän huonoja kokemuksia niistä, jotka vain arvioivat, täyttääkö kriteerejä puolisolle. Ne, jotka eivät ole avoimia sille, että voikin saada jotain muuta elämäänsä kuin puolison, eivät usein tunnu olevan kovin avoimia sillekään, että puolisoksi voisikin sopia erilainen ihminen kuin mitä he ovat ajatelleet.
Minäkin haluan tietää. Kerro nyt, millaisia juttuja sinulla on nyt meneillään? Etkö muka voi kertoa? Siinäpä syy miehelle jättää seurustelu heti alussa sikseen.
No jos tapailun tavoitteena on parisuhde niin ei ole tervettä panna muita ja sanoa että tää on ihan ok. Toisella saattaa olla mielessä vakava parisuhde, tai ainakin toive siitä. Jos et jaa toivetta vaan haluat panna muita niin kerro se rehellisesti. Ei siinä tarvitse olla mitään omistuspsykoosia takana.