Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies syyttää yksinäisyydestään naisia

Vierailija
17.11.2014 |

...kun naiset syyttävät siitä itseään? Mikseivät miehetkin koe silloin tarvetta muuttaa ja parantaa itseään sen sijaan että katkeroituisivat kun naiset pihtaavat heiltä silkkaa ilkeyttään?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:52"]

Kyllä syy yksinäisyyteen löytyy aina peilistä. Voi olla ujo, hiljainen, haista pahalta tai olla ruma, peilistä löytyy. On vain niin helppoa syyttää muita ja katkeroitua.

[/quote]

Mutta miksi juuri miehet tekevät tätä?

[/quote]

Varmaan siksi, ettei ujous ja hiljaisuus ole naiselle mikään riesa, toisin kuin miehelle. Naiselle siis ujous ja hiljaisuus ei ole mikään syy yksinäisyyteen.

Vierailija
82/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä on kova usko omaan täydellisyyteensä, heillä on pakko olla selvitäkseen, koska heillä harvemmin on sydänystäviä tukemassa. Naisilla on paremmat tukiverkostot, jolloin he voivat myöntää heikkoutensa myös itselleen ja kehittää niitä. Mies teeskentelee viimeiseen asti, ettei hänellä ole ongelmia, nainen taas etsii ensimmäiseksi vikaa itsestään silloinkin kun siihen ei ole aihetta.

Myös siksi, ettei yhteiskunta salli miehen olevan heikko. Itkeminen, sureminen ja itsesääli on naisille hyväksyttävämpää, jos mies ilmaisee näitä niin hän on umpiluuseri. Nainen taas voi surra ja päästä asioista yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä itkeäkö vaiko nauraa näin miehenä :D

Jonkun ahdistuneen telaketjufemakon vuodatuksia taas? Miksi taas yleistetään asioita?

Pillua olen saanut ja välillä ilman mutta en nyt herranjumana naista ala syyttämään :D

Kyllä tää AV on aivan käsittämätön paikka..

Vierailija
84/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:38"]

Vieläkin jäi epäselväksi, mitä ne kriteerit ovat. Se olisi varmaan aika olennainen tieto tässä keskustelussa. Omat kriteerini ovat että mies on itse ja pitää myös minua minua hauskana, fiksuna ja hyvänä seurana, haluaa jakaa talousasiat (raha ja kodinhoito) reilusti, pitää opiskelua ja itsensä kehittämistä tärkeänä, on miellyttävän näköinen ja osaa tai haluaa oppia tyydyttämään minut sängyssä, osaa puhua ajatuksistaan ja tunteistaan, on eläinrakas ja muutenkin kiltti, hellä ja empaattinen. Löysin tällaisen miehen joten olenko syypää miesten syrjäytymiseen koska tuossa on aika paljon kriteereitä, vai olenko pelastanut yhden miehen syrjäytymiseltä, vai olisiko pitänyt jättää tuo mies sinkuksi kun hän pärjää varmaan yksinkin syrjäytymättä ja valita mieluummin joku syrjäytymisvaarassa oleva eristäytyvä nuorukainen?

[/quote]

Kuten jo sanoin, en tiedä mitä ne kriteerit ovat. En myöskään tiedä tulisiko meidän uskoa naisten puhetta omista kriteereistään vai tarkastella toteutuneita valintoja. Moni nainen voi esimerkiksi sanoa, että varallisuudella tai ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta rikkaat ja komeat kuitenkin oikeassa elämässä pariutuvat.

En ymmärrä miksi haluat väkisin vääntää tätä ongelmaa henkilökohtaiselle tasolle? Uhriutumispuheenvuoroja hedelmällisempää olisi miettiä ongelmaa ja sen ratkaisuja yleisellä tasolla.

Vierailija
85/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:00"]

Kyllä syy yksinäisyyteen löytyy aina peilistä. Voi olla ujo, hiljainen, haista pahalta tai olla ruma, peilistä löytyy. On vain niin helppoa syyttää muita ja katkeroitua.

[/quote]

[/quote]

Varmaan siksi, ettei ujous ja hiljaisuus ole naiselle mikään riesa, toisin kuin miehelle. Naiselle siis ujous ja hiljaisuus ei ole mikään syy yksinäisyyteen.

[/quote]

No just joo, ihan yhtä rampauttavaa ujous on naiselle kuin miehelle. Vaikka moni mies niin luuleekin, niin sinkkunaisten ovella ei todellakaan ole miehiä jonossa soittelemassa ovikelloa.

Vierailija
86/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No just joo, ihan yhtä rampauttavaa ujous on naiselle kuin miehelle. Vaikka moni mies niin luuleekin, niin sinkkunaisten ovella ei todellakaan ole miehiä jonossa soittelemassa ovikelloa.

[/quote]

Aha, no ei kyllä varmasti ole. Tunnen valtavasti ihan tavallisia työssä käyviä sinkkumiehiä, joiden ainoa synti parisuhdemarkkinoilla on olla ujoja ja hiljaisia. Vastaavasti lähes jokainen tapaamani ujo nainen on löytänyt itselleen parisuhteen. Miesten ja naisten pariutuminen ei todellakaan ole tasa-arvoista.

Vierailija
87/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:38"]

Vieläkin jäi epäselväksi, mitä ne kriteerit ovat. Se olisi varmaan aika olennainen tieto tässä keskustelussa. Omat kriteerini ovat että mies on itse ja pitää myös minua minua hauskana, fiksuna ja hyvänä seurana, haluaa jakaa talousasiat (raha ja kodinhoito) reilusti, pitää opiskelua ja itsensä kehittämistä tärkeänä, on miellyttävän näköinen ja osaa tai haluaa oppia tyydyttämään minut sängyssä, osaa puhua ajatuksistaan ja tunteistaan, on eläinrakas ja muutenkin kiltti, hellä ja empaattinen. Löysin tällaisen miehen joten olenko syypää miesten syrjäytymiseen koska tuossa on aika paljon kriteereitä, vai olenko pelastanut yhden miehen syrjäytymiseltä, vai olisiko pitänyt jättää tuo mies sinkuksi kun hän pärjää varmaan yksinkin syrjäytymättä ja valita mieluummin joku syrjäytymisvaarassa oleva eristäytyvä nuorukainen?

[/quote]

Kuten jo sanoin, en tiedä mitä ne kriteerit ovat. En myöskään tiedä tulisiko meidän uskoa naisten puhetta omista kriteereistään vai tarkastella toteutuneita valintoja. Moni nainen voi esimerkiksi sanoa, että varallisuudella tai ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta rikkaat ja komeat kuitenkin oikeassa elämässä pariutuvat.

En ymmärrä miksi haluat väkisin vääntää tätä ongelmaa henkilökohtaiselle tasolle? Uhriutumispuheenvuoroja hedelmällisempää olisi miettiä ongelmaa ja sen ratkaisuja yleisellä tasolla.

[/quote]

Rikkaat ja komeat pariutuvat toki, mutta niin pariutuvat myös monet ei-rikkaat ja tavallisennäköiset. Minulle ei ole oikein selvinnyt, että mikä tarkalleen ottaen on se ongelma, johon pitäisi löytää ratkaisu. 

Vierailija
88/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:54"]

Rikkaat ja komeat pariutuvat toki, mutta niin pariutuvat myös monet ei-rikkaat ja tavallisennäköiset. Minulle ei ole oikein selvinnyt, että mikä tarkalleen ottaen on se ongelma, johon pitäisi löytää ratkaisu.

[/quote]

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

Vierailija
90/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:10"]

[/quote]

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

[/quote]

Laasasen sitten löysit "asiantuntijaksi"?

Vierailija
91/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Jaahas, naisia syyttävä lassukka linkitti nähtävästi tänne päälassukan haastattetlun. Kas kummaa, ei yllätä.

Vierailija
92/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:21"]

Jaahas, naisia syyttävä lassukka linkitti nähtävästi tänne päälassukan haastattetlun. Kas kummaa, ei yllätä.

[/quote]

En ole ketään mistään syyttänyt, älä sinäkään lähde minua lassukaksi nimittelemään. Ongelma on siis miesten ja naisten jääminen parisuhteen ulkopuolelle, vaikka haluja parisuhteeseen löytyisi. Tämä ei ole kenenkään kannalta hyvä tilanne.

Vierailija
93/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Tarkoitatko, että naiset lähestyvät ujoja miehiä yhtä paljon kuin miehet lähestyvät ujoja naisia?

Vierailija
94/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:26"]

Jonkun ahdistuneen telaketjufemakon vuodatuksia taas? Miksi taas yleistetään asioita?

Pillua olen saanut ja välillä ilman mutta en nyt herranjumana naista ala syyttämään :D

[/quote]

8 alapeukkua - miksi? :D :D :D

Vierailija
95/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:26"]

[/quote]

8 alapeukkua - miksi? :D :D :D

[/quote]

Koska kommenttisi osoittaa, ettet lukenut muita kommentteja.

Vierailija
96/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä vittu vois leikkaa pallit irti :DDddxddd

Vierailija
97/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen käsitys?

Ehkä joidenkin kohdalla pitää paikkansa, mutta eiköhän enemmistö meistä ole liiankin itsetietoisia.

Minä ainakin vihaan kaikkea ihan vain itsessäni. En oikein tosin osaa syyttää itseäni siitä, minkä näköiseksi olen syntynyt. Minulla on ollut melko vähän keinoja vaikuttaa asiaan.

Äitiäni sen sijaan joskus syytän, koska en usko olevani 'isäni' poika oikeasti. Hän on komea ja suhteellisen hyvin menestynyt mies, samoin kuin veljenikin on komea. En muistuta lainkaan kumpaakaan. Silti en tunne vihaa häntäkään kohtaan, koska olen saanut kuitenkin turvallisen lapsuuden. 

Vierailija
98/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

"Nopeimmin kasvaa lapsettomien sinkkunaisten määrä."

Mutta se, että miehet eivät löydä kumppania on kuitenkin suurempi ongelma?

Vierailija
99/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:06"]

Niin, aika naurettavaa on keskustelu naisten nirsoudesta. Kaikki olisi joidenkin miesten mielestä hyvin kunhan vain naiset lopettaisivat nirsoilun ja ottaisivat kenet tahansa miehen kumppanikseen. 

[/quote]Tai siis sen kyseisen miehen, ei niillä muilla miehillä niin väliä.

[/quote]

Niin, jos nainen ottaa kenet tahansa miehen eli jonkun muun kuin kyseisen miehen, hän on tyhmä huora joka ei ymmärrä hyvän päälle. Sitten ihmetellään taas että miksi tavallinen kiva mies ei kelpaa.

[/quote]

Mä oon ottanut kenet tahansa miehen, eikä mulle ole vielä koskaan sanottu noin. Päin vastoin vaikuttaa sille, että se antaa miehille toivoa, että on naisia, jotka heidätkin huolii, vaikkeivät osaakaan vedota naisiin vaikka haluaisivat. Mä ymmärrän hyvin, miltä se tuntuu, kun ei saa ketään.

[/quote]

Siis antaa sinkkumiehille toivoa että joku mies seurustelee? What? Mitä tarkoitat "kenet tahansa miehellä", ensimmäistä joka on tullut itseään tarjoamaan?

[/quote]

Niin, no eikö ne sitä kaipaa? Sinullekin löytyy vielä joku. Ainahan täällä naisiakin niin lohdutetaan. Ja kenellä tahansa tarkoitan miestä, joka oli sinkku, mutta ei omasta tahdostaan, 48-vuotiaana. Itse olen miestäni aika paljon nuorempi ja myös sinkku vaikka en olisi halunnut. Mies on osoittautunut todelliseksi helmeksi.

Vierailija
100/117 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin sinkku

98