Olisitko mieluummin bmi 18,5 vai 22,5?
Kommentit (31)
24,5, mulla on rotevan identiteetti eikä siron/laihan
Ihankuin kaikki nämä "22,5" -vastaukset tulisivat samalta henkilöltä, koska meinaa niin heikottaa!
22,5 olen keski-ikäinen nainen jolla on kolme aikuista lasta
Teini-ikäisenä ja parikymppisenä olisin valinnut 18,5.
Olisi mielummin 18,5 kuin nykyinen 22,5 koska tämä keskivartalo lihavuus on ärsyttävää. Tissit on joka tapauksessa roikkuvat A kupit ja mahaläski hyllyy. Kaikkein paras olisi kuitenkin bmi 20 eli puoliväli noista.
Olen nyt lähestulkoon tuo jälkimmäinen. Ihan jees kroppa on, mutta kieltämättä haluaisin nähdä miltä näyttäisin jos olisin 18,5. Varmaan kurvit lähtis.
Nyt on vielä raskauskiloja päällä ja bmi 21,9. Jos kiloja olisi enemmän rinnoissa, niin 22,5 olisi ihan kiva. Mulla se "ylimääräinen" vaan saattuu olemaan vatsassa, ja siksi on pakko vastata 18,5. Sen painoinen olen ollut lukiossa, enkä ollut silloin liian laihan näköinen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:01"]keski-ikäinen kun olen niin 22,5. toinen vaihtoehto tietäisi tämän ikäisellä todennäköisesti kurttuja, jänteitä ja luuta, roikkuvaa nahkaa ja tyhjiä tissejä
[/quote]
Puhu vain omasta puolestasi. Olen aikuisen ikäni ollut hoikka eikä kurttuja ja tyhjiä tissejä vielä näy. Mistäs ne roikkuvat nahat tulisivat kun en ole milloinkaan läskeillä nahkaani viruttanut?
T. 46v./BMI 19
Ihannepainoni on 164cm/50kg eli bmi 18,6. Tiedän, ettei ole terveempi kuin 22,5, mutta minulla on hoikan ihmisen identiteetti. Tällä hetkellä bmi on hiukan yli 19, mutta en aio silti laihduttaa :).
20-21 on mulle paras. Olen ollut alle sen ja kaikki vaatteet roikkui päällä. Nyt noin 24 ja olen hirveä plösö tankki.