Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko 42 v liian vanha äidiksi...?

16.11.2014 |

Olen "yllätysraskaana" uuden miehen kanssa...aikaisemmasta liitosta lapset 15v, 9v ja 5v...Mitäs mieltä olette ? en ole vielä päättänyt mitä teen...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  jo monen lapsen mummi. Eli olen saanut ensimmäisen sarjan lapsia nuorena. Nyt olen yli viisikymppinen ja minulla on ekaluokkalainen lapsi. Osa lapsenlapsistani on vanhempia kuin tämä kuopus. Hyvä äiti olen mielestäni ollut sekä nuorena että "mummoikäisenä". Eikä jaksamisessakaan ole ollut eroja.

Vierailija
2/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen tiedät, jaksatko vielä yövalvomiset ja muut. Et sä sitä 5-vuotiastakaan kauheen nuorena saanut, joten jos koet, että jaksat vielä, niin jatka ihmeessä raskautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitkä yövalvomiset? Hyvässä lykyssä bebe nukkuu tyytyväisenä yöt läpeensä parilla syötöllä alusta asti ja on helppo tapaus muutenkin! ( Tai sitten ei. )

Totta kai jaksat, (jos vain tahdot) ei normaali nelikymppinen nainan ole raihnainen!

Vierailija
4/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Kamalia tommoset mummoäidit. Ei lapsetkaan tahdo vanhemmiksi ikäloppuja, olisit 60 v., kun lapsi olisi 18v.  Mietihän vähän.

Vierailija
5/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan asenteesta kiinni!:) tsemppiä oli päätös mikä tahansa:)

Vierailija
6/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykymaailma on niin hämmentävää. Mä oon itse jotenkin sisäistänyt niin että 40v voi tulla jo mummuksi tai ainakin muksut rupee lähtee pesästä ja uusi aikuisuuselämä saa alkaa! Sääliks käy teiniä jolla kuuskybänen äitee... huhuh mut nykyään on kaikenlaista.

Vierailija
7/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksaisi. Nyt nautin helpommasta elämästä isompien lasten kanssa :)
N39

Vierailija
8/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööökkk...

Vierailija
9/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman ikäinen ja 3 lapsen mummu:D

Vierailija
10/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini oli 47v kun sai nuorimmaisen.. ei ongelmaa!;)

Vierailija
11/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:49"]Itse olen saman ikäinen ja 3 lapsen mummu:D
[/quote]
No siinä onki ylpeyden aihetta, teiniäitinä olo... Hyi!!!

Vierailija
12/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pyörii enimmäkseen nuoria äitejä, joilla ei kovin aktiivista elämää. Peilaavat vastauksissaan omaa elämäänsä ja elämänkokemuksen puutetta. Nykynainen voi hyvin olla nuorekas ja hyvä äiti teinille yli 59-vuotiaanakin. Nuorekkaimpia tapaavat olla he, jotka ovat saaneet lapsensa vanhempina ja mummomaisimpia ja huonokuntoisia he, jotka tehneet lapsensa parikymppisinä. Näin yleistäen, kuten palstalla näyttää olevan tapana:)

Vierailija
13/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla yli 50-vuotiaanakin..

Vierailija
14/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi kanttia perua raskautta eli abortoida. Toivoisin saavani terveen lapsen. Olisin onnellinen, jos menisi hyvin. Keho kyllä kertoo, että miten jaksaa. Huolehtisin kunnostani. Söisin terveellisesti.

42 v

Vierailija
15/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha. Hoitavat monet mummotkin kokoaikaiseti lapsenlapsiaan ja ovat yleensä paljon sinua vanhempia. Jatka raskautta.

Vierailija
16/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuopuksen 39 vuotiaana. Ihan hyvin jaksoin. Lapsi nyt 14 ja ei vieläkään mitään häikkää.Tuttava sai lapsen 42vuotiaana ja hyvin näyttää menevän.Lapsi nyt 8.Jos lapsi kerran on jo alulla niin anna tulla vaan:)

Vierailija
17/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain, tuttavapiirissä on 47v. ja 43v. ensisynnyttäjät. Hyvin meni molemmilla ja ovat lapsistaan ikionnellisia. Varmasti katuisit tämän lapsen saamista vähemmän kuin raskauden lopettamista. Tsemppiä!

Vierailija
18/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini sai minut 43-vuotiaana. Isäni oli vielä vanhempi. Ei ole mitään ongelmaa ollut. Todella hyvät vanhemmat ja äitini on mielestäni jaksanut hyvin. Äitini kyllä huolehtii edelleen kunnosta todella paljon. Äitini on nykyään 67-vuotias ja edelleen hyvässä kunnossa kaikinpuolin. Mun mielestä jos vielä jaksaa tuossa iässä, niin mikä ettei. Et todellakaan liian vanha äidiksi.. Mikä on liian vanha? Yhtä lailla ne nuoremmatkin äidit väsyy ja voi vaikka sairastua. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki menee raskaudessa hyvin!

Vierailija
19/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:45"]

Tää nykymaailma on niin hämmentävää. Mä oon itse jotenkin sisäistänyt niin että 40v voi tulla jo mummuksi tai ainakin muksut rupee lähtee pesästä ja uusi aikuisuuselämä saa alkaa! Sääliks käy teiniä jolla kuuskybänen äitee... huhuh mut nykyään on kaikenlaista.

[/quote]

Miten niin nykymaailma? Kautta aikain naiset ovat synnyttäneet lapsia niin kauan kuin hedelmällistä ikää on riittänyt. Eipä olisi minuakaan tässä kirjoittamassa, jos mummuni ei olisi saanut äitiäni 43-vuotiaana.

Vierailija
20/26 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

t. 44-vuotias 1-vuotiaan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi