Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä muita kotiäitejä duunariaviomies?

Vierailija
16.11.2014 |

Kaikilla ystävillä insinöörimiehet ja oma mies pelkkä duunari (yo ja sähköasentaja). :( Kaikkein nolointa se että hän jätti korkeakouluopinnot kesken koska HALUSI korjata autoja. :O

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Olen ylpeä siitä, että jaksaa painaa perusduuniaan vuodesta toiseen ja ihan vain siksi, että koko perhe tulisi toimeen. Ollut samassa tehtaassa 25 vuotta, vaikka välillä tympii ihan järjettömästi.

Vierailija
2/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö ymmärrä, että miehesi kuunteli sydämensä ääntä ja teki niin kuin hänestä tuntui hyvältä. Siinä ei ole mitään hävettävää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeisin silmät päästäni, jos olisin kotiäiti.
Duunarinainen

Vierailija
4/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:24"]

Ap, etkö ymmärrä, että miehesi kuunteli sydämensä ääntä ja teki niin kuin hänestä tuntui hyvältä. Siinä ei ole mitään hävettävää! 

[/quote]

Komppi. Sulla on AP mahtava mies. Ole hänestä ylpeä.

Vierailija
5/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua hävettää? Duunarit tienaa nykyään paremmin kuin moni akateemisesti koulutettu, saati amk-tason koulutuksen saanut. Töitäkin niillä riittää, toisin kun monilla korkeakoulutetuilla.

Vierailija
6/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö duunarimiestä, kun vaimo on pelkkä kotiäiti?

Vierailija
7/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua siis häiritsee kun mies elättää teidän perheen oikealla työllä ja itse teet raskasta työtä kotiäitinä? Hohhoijaa...

Vierailija
8/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Mutta miksi ketään hävettäisi mies joka tekee työtä josta pitää ja tienaa mukavasti jotta mamma saa olla kotona? Hävettäisi enemmän olla kotiäiti ja kitistä täällä miehen työstä.

Vierailija
9/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta sanotaan nyt. Kunnioitan suuresti ihmisiä, jotka tekevät sitä mistä he pitävät. Minusta on hienoa jos ihminen löytää elämässään sen asian jota todella tahtoo tehdä. Se ei aina ole niin selviö. Oma mieheni ei kovinkaan haluaisi nykyistä työtä tehdä, mutta tekee silti. Kunnioitan tätäkin suuresti ja koitan tulevaisuudessa mahdollistaa että hän voisi opiskella uuden ammatin. Minulle on ihan sama missä ihminen on opiskellut. Kunnioitusta ei liikene ihmisille jotka kiinnittävät huomiota noin turhiin asioihin. Eli ei hävetä pätkääkään. Jos hävettäisi, en olisi ottanut miestä, joka on käynyt ammattikoulun. Ystäväni lopetti aikanaan epäkiinnostavat yliopisto-opiskelut ja lähti opiskelemaan itseään kiinnostavaa alaa ammattikoulussa. Minusta ratkaisu oli hieno. Turhaan opiskelee alaa, joka ei kiinnosta. Ainakaan sen statuksen takia.

Vierailija
10/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan hävetä! Miksi häpeäisin rehtiä työmiestä? Muutenkin on hyvä mies. Ei juo, eikä polta. On kiltti, hellä, hauska, rehellinen ja pitää perheestään huolta. 

Vierailija
11/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:33"]

Miksi sua hävettää? Duunarit tienaa nykyään paremmin kuin moni akateemisesti koulutettu, saati amk-tason koulutuksen saanut. Töitäkin niillä riittää, toisin kun monilla korkeakoulutetuilla.

[/quote]

Jaa, omassa tuttavapiirissä ne duunarit tienaavat kyllä vähemmän. Olen itse duunari ja mies insinööri, ja hänen palkkansa on yli kaksi kertaa parempi kuin minulla, plus hänellä on ties mitä työsuhde-etuja.

Vierailija
12/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä duunarimiehillä on nykyään ihan kilpailukykyiset palkat akateemisesti koulutettujen miesten kanssa, usein paremmatkin, niinkun joku yllä jo sanoikin. Esim. putkimiehet, remppamiehet ym. saattaa vetää ihan käsittämättömiä liksoja, kun tietävät heistä olevan pulaa (esim. hyvää jälkeä tekevä remppamies voi nykyään hinnoitella itsensä ihan miten vaan). Eli kyllä sinä taidat ap hävetä jotain ihan muuta kuin miehesi ammattia...

Vierailija
13/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sä olet koulutukseltasi ap? :D

Vierailija
14/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Kyllä se on duunareissa vain muutama ammattiryhmä missä pääsee hyville tuloille.

Vierailija
15/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on putkimies ja kaverilla juurikin insinöörimies. En tarkkoja palkkoja tiedä, mutta saman verran tuntuvat tienaavan kun asutaan melko saman kokoisissa asunnoissa ja käydään yhdessä pari kertaa vuodessa Etelässä. Ja tietysti myös me vaimokkeet tehdään töitä, toisin kuin ap :D Ei kyllä hävetä yhtään! Ihanaa että mies on oikea mies ja tekee oikeita töitä ja pysyy hyvässä kunnossa...

Vierailija
16/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Kyllä se on duunareissa vain muutama ammattiryhmä missä pääsee hyville tuloille.
[/quote] Ai, onko tämä ihan fakta? Miksi minulla on hyvät tulot ja melkeinpä kaikilla duunaritutuilla.. Nooo uskottele niin itsellesi jos se helpottaa :)

Vierailija
17/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitan sitä että kun olisi ollut resursseja opiskella niin sitten mieluummin tekeekin töitä.

Kyllä jokaisella äidillä on oikeus olla kotona äitiyslomalla, turha siitä nyt on alkaa valittaa! Itse olen äitiyspäivärahani ansainnut! Eikä se nyt liity muutenkaan koko asiaan mitenkään!

ap

Vierailija
18/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on sinun koulutuksesi jos on varaa valittaa miehestä? :)

Vierailija
19/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"]

Minulla on putkimies ja kaverilla juurikin insinöörimies. En tarkkoja palkkoja tiedä, mutta saman verran tuntuvat tienaavan kun asutaan melko saman kokoisissa asunnoissa ja käydään yhdessä pari kertaa vuodessa Etelässä. Ja tietysti myös me vaimokkeet tehdään töitä, toisin kuin ap :D Ei kyllä hävetä yhtään! Ihanaa että mies on oikea mies ja tekee oikeita töitä ja pysyy hyvässä kunnossa...

[/quote]

No noista asioista ei nyt voi päätellä paljonko joku tienaa. 

Vierailija
20/27 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla siivooja tai vastaava (ei pahalla siivoojia kohtaan). Itse ei ole elämässä mitään saavuttanut, mutta silti valittaa kun mies ei ole tarpeeksi hyvä. Tuollaiset ihmiset kuvottaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi