Hävettääkö teitä muita kotiäitejä duunariaviomies?
Kaikilla ystävillä insinöörimiehet ja oma mies pelkkä duunari (yo ja sähköasentaja). :( Kaikkein nolointa se että hän jätti korkeakouluopinnot kesken koska HALUSI korjata autoja. :O
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"]
Minulla on putkimies ja kaverilla juurikin insinöörimies. En tarkkoja palkkoja tiedä, mutta saman verran tuntuvat tienaavan kun asutaan melko saman kokoisissa asunnoissa ja käydään yhdessä pari kertaa vuodessa Etelässä. Ja tietysti myös me vaimokkeet tehdään töitä, toisin kuin ap :D Ei kyllä hävetä yhtään! Ihanaa että mies on oikea mies ja tekee oikeita töitä ja pysyy hyvässä kunnossa...
[/quote]
No noista asioista ei nyt voi päätellä paljonko joku tienaa.
[/quote] No ei varmaan voi kaikkea, mutta jotain. Ja aika monesti minun mieheni tarjoaa koko porukalle kun käydään jossain. Aiai pitääkin mennä halaamaan kun on niin hyvä mies :)
Haloo! Tää oli taas jonkun surullisen ihmisen surkea provo. Varmaan saanut eilen baarissa pakit joltain sähkömieheltä ja nyt harmittaa. Kyllä se siitä ap :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"]
Minulla on putkimies ja kaverilla juurikin insinöörimies. En tarkkoja palkkoja tiedä, mutta saman verran tuntuvat tienaavan kun asutaan melko saman kokoisissa asunnoissa ja käydään yhdessä pari kertaa vuodessa Etelässä. Ja tietysti myös me vaimokkeet tehdään töitä, toisin kuin ap :D Ei kyllä hävetä yhtään! Ihanaa että mies on oikea mies ja tekee oikeita töitä ja pysyy hyvässä kunnossa...
[/quote]
Sori, vahinko nega..
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:48"]
Niin siis tarkoitan sitä että kun olisi ollut resursseja opiskella niin sitten mieluummin tekeekin töitä. Kyllä jokaisella äidillä on oikeus olla kotona äitiyslomalla, turha siitä nyt on alkaa valittaa! Itse olen äitiyspäivärahani ansainnut! Eikä se nyt liity muutenkaan koko asiaan mitenkään! ap
[/quote]
Mitä hävettävää siinä on, että on löytänyt oman alansa ja tekee mielellään töitä? Jos miehen ammatti ja koulutustaso on ongelma sinulle, ette sovi yhteen. Jos miehen ammatti ja koulutustaso on ongelma ystävillesi tai heidän miehilleen, on parempi vähentää kanssakäymistä heidän kanssaan.
Duunareita tarvitaan, ja kaikkien meidän etu on että duunaritöitä tekee sellaiset, jotka itse arvostavat työtään ja haluavat tehdä sen hyvin. Siinä ei ole mitään häpeämistä.
Ei tulisi mieleenkään hävetä miestä, joka käy töissä elättääkseen perheensä. Ihan sama, mikä työ, kunhan ihan rehellinen työ, josta maksaa verot.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:54"]Haloo! Tää oli taas jonkun surullisen ihmisen surkea provo. Varmaan saanut eilen baarissa pakit joltain sähkömieheltä ja nyt harmittaa. Kyllä se siitä ap :)
[/quote]
No heh heh, oletpas hassu!
Eikö oikeasti kukaan jaa tuntemuksiani?
ap
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:33"] Miksi sua hävettää? Duunarit tienaa nykyään paremmin kuin moni akateemisesti koulutettu, saati amk-tason koulutuksen saanut. Töitäkin niillä riittää, toisin kun monilla korkeakoulutetuilla. [/quote] Kyllä se on duunareissa vain muutama ammattiryhmä missä pääsee hyville tuloille. [/quote] Ai, onko tämä ihan fakta? Miksi minulla on hyvät tulot ja melkeinpä kaikilla duunaritutuilla.. Nooo uskottele niin itsellesi jos se helpottaa :)
[/quote]
No se riippuu ihan siitä mikä sinun mielestäsi on hyvät tulot. Meillä on ehkä eri käsitys siitä.