Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti panemaan toista ja jätti mulle kaikki kotityöt!

Vierailija
16.11.2014 |

Eroa suunnitellaan ja mies löytänyt uuden panokaverin. Koko päivän aikoo luuhata ton uuden naisen kanssa ja harrastuksissaan. Jätti mulle kaikki kotityöt, vaikka mun pitäis duuni-asioitakin jossain välissä ehtiä hoitaa!

Arvatkaa VITUTTAAKO? Jätänkö kaikki hommat sikseen ja teen vaan omia työjuttuja ja olen lapsen kanssa?? Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Ja tämä tarina on valitettavasti tosi. :(

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis ikinä uskonut että tällaisia kynnysmattoja on olemassa olen minäkin lähtenyt kahden lapsen kanssa kävelemään vaikka jouduin jättämään asunnon ja olin työtön vailla ammatillista koulutusta plus minulla ei ole myöskään ollut sukulaisia tukemassa meitä ja eron syy ei edes ollut pettäminen mies vain ei huomioinut minua tarpeeksi

Vierailija
2/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:03"]Tää ero oli mun ehdotus, eli tavallaanhan minä olen tehnyt aloitteen perheen rikkomisesta. Syy ei ollut sen kummempi, kuin että tajusin etten ole ollut miehen kanssa onnellinen enää vuosiin ja tulevaisuuus yhdessä tuntui mahdottomalta.. Siis kaikki oli muuten ok, eikä vieraissakäyntiä silloin ollut. Tilanne on nyt kuitenkin tämä ja mun pitää yrittää hoitaa homma järkevästi loppuun. Mutta Vituttaa! Pakko purkaa jonnekin. Ap [/quote] Kuinka kauan tuosta sinun päätöksestä on? Kauanko olette jo asuneet yhdessä eropäätöksrn jälkeen? Ei tuossa ole kyllä järjen häivääkään.

[/quote]

Eropäätöksestä on alle kuukausi. Miehen kanssa juteltu asiasta pari viikkoa sitten. Musta tuntu että tää elämä ei ole sitä mitä mä haluan, eikä toi mies sellanen et me voitas elää loppuelämä yhdessä. Oli tuntunu jo vuosia, en vaan ollut saanut tehtyä päätöstä. Seksiä meillä e ole ollu enää lähes kuukauteen, niin oli luonnollista ett mies haluu hakea sitä jostain muualta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:03"]Tää ero oli mun ehdotus, eli tavallaanhan minä päätöksestä on? Kauanko olette jo asuneet yhdessä eropäätöksrn jälkeen? Ei tuossa ole kyllä järjen häivääkään.

[/quote]

Eropäätöksestä on alle kuukausi. Miehen kanssa juteltu asiasta pari viikkoa sitten. Musta tuntu että tää elämä ei ole sitä mitä mä haluan, eikä toi mies sellanen et me voitas elää loppuelämä yhdessä. Oli tuntunu jo vuosia, en vaan ollut saanut tehtyä päätöstä. Seksiä meillä e ole ollu enää lähes kuukauteen, niin oli luonnollista ett mies haluu hakea sitä jostain muualta. Ap

[/quote]

Nyt sitte kokeilemaan kipinkapin sitä seksiä, voit yllättyä.

Vierailija
4/68 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:03"]Tää ero oli mun ehdotus, eli tavallaanhan minä olen tehnyt aloitteen perheen rikkomisesta. Syy ei ollut sen kummempi, kuin että tajusin etten ole ollut miehen kanssa onnellinen enää vuosiin ja tulevaisuuus yhdessä tuntui mahdottomalta.. Siis kaikki oli muuten ok, eikä vieraissakäyntiä silloin ollut. Tilanne on nyt kuitenkin tämä ja mun pitää yrittää hoitaa homma järkevästi loppuun. Mutta Vituttaa! Pakko purkaa jonnekin. Ap [/quote] Kuinka kauan tuosta sinun päätöksestä on? Kauanko olette jo asuneet yhdessä eropäätöksrn jälkeen? Ei tuossa ole kyllä järjen häivääkään.

[/quote]

[/quote]

Siis puhuit miehen kanssa pari viikkoa sitten erosta ja hänellä on jo uusi suhde?

Vierailija
5/68 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:23"]

Hei, mies kohtelee sua paskamaisesti ja käy vieraissa, koska sinä mahdollistat sen tuolla toiminnallasi. .

[/quote]

Ei se missään vieraissa käy, nämähän on eroamassa ja miehellä on jo uusi suhde aluillaan. Pitäiskö miehen alkaa munkiksi ja kysellä exältä koska sopis uutta katsella? Hyvä että jatkaa elämäänsä eikä jää ap:n helmoihin roikkumaan.

Vierailija
6/68 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:17"]Yritän laittaa omat taloudelliset asiani kuntoon, että pääsen tästä suhteesta. Toisaalta haluaisin olla niin vahva, että pystyisin elämään perheenä samassa taloudessa niin kauan, että lapsi on vähän vanhempi. En vaan vittu vie tiedä miten kestän kasassa pidemmän päälle ja pidän pääni samalla pystyssä. Onhan tämä masokistista, mutta yritän järkeillä tän homman kaikkien edun mukaan. Ap
[/quote] nyt helvetin äkkiä hommaat itselles asunnon ja lähdet!!! Älä selittele, se ei ole lapsellekaan hyvä että asutte yhdessä sen ukonretaleen kanssa!!

Vierailija
7/68 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... ...Osaa ne vaimotkin sen naapurin panemisen... ...Mua alistettiin vuosikausia, niin etten saanut kokata, silittää tai muutenkaan tehdä kotitöitä, vaikka niistä pidän, koska "nainen osaa kaiken paljon paremmin". Lopulta sitten huudettiin miksen mä tee mitään... Ehkä ennen hylkäämistä ja alistumista kannattaisi kokeilla niinkin primitiivistä konstia kuin puhuminen, keskustelu ja kokeilla onnistuisiko sopiminen...

Ja kyllä niiden kotitöiden ja keittiöorjana olemisen lisäksi joskus kannattaisi kokeilla myöskin sitä perseen tarjoamista.. ..Saa kummasti miehenkin innostumaan... esim. niistä kotitöistä.. =D

Terveisin

Yx mies vaan

Vierailija
8/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystääkö lukkoseppä? Heitä sen kamat ulos. Selkeä signaali.

Vierailija
9/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tee niitä kotitöitä. Miksi et hommaa uutta kämppää itsellesi? Jätä lapsi isälle.

Vierailija
10/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:59"]

No älä tee niitä kotitöitä. Miksi et hommaa uutta kämppää itsellesi? Jätä lapsi isälle.

[/quote]

Taidan jättää piruillessani jättää kaikki työt tekemättä ja tehdä pitkän lenkin.

Tenne töitä kotoa käsin ja muutto on näillä näkymin mahdoton. :( ap

Vierailija
11/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:59"]

[/quote]

Eihän nyt noin voi tehdä Jää lapsilisät, elatusmaksut ja yh-korotus saamatta.

Vierailija
12/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako teet niitä kotitöitä. Lapsi isälle ja aloita oma elämä. Me sovittiin miehen kanssa ennen lapsen yrittämistä, että lapsi sitten jää isälle, jos tulee ero. En ala leikkimään mitään yh:ta miehen jatkaessa elämää ilman rajoituksia, vaikka lapsista tykkäänkin.

Vierailija
13/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, pakko vielä tänne tunnustaa.. Vituttaa niin rutosti, että tuhlasin miehen kallista erikoishammastaa ja jätän sen työvaatteet pesemättä ja paidan silittämättä (se sanoi ettei tartte, mut kuvittelee et teen ne kuitenkin). Pitäsköhän tehdä vielä joku paskamoinen jäynä? ap

Vierailija
14/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silitätkö sä miehen paidat?? Älä nyt ole tyhmä.

Vierailija
15/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:07"]

[/quote]

Yleensä joo, jos pitää silittää. Vastaan kotitöistä muutenkin pitkälti. Ongelma on se, että olen jotenkin ylitunnollinen ja en vaan osaa jättää noita hommia tekemättä. Olen vaan jotenkin tottunut hammastapurren kestämään koko ikäni. Millä hitolla mä tästä roolista saan itseni irti?? ap

Vierailija
16/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:15"]

[/quote]

Yleensä joo, jos pitää silittää. Vastaan kotitöistä muutenkin pitkälti. Ongelma on se, että olen jotenkin ylitunnollinen ja en vaan osaa jättää noita hommia tekemättä. Olen vaan jotenkin tottunut hammastapurren kestämään koko ikäni. Millä hitolla mä tästä roolista saan itseni irti?? ap

[/quote]

Etkös juuri kertonut että olette eroamassa? Eiköhän siinä tule se roolinvaihto ikäänkuin luonnollisesti kun ette enää asu saman katon alla. Tilanteeseen on siis tulossa korjaus.

Vierailija
17/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies kohtelee sua paskamaisesti ja käy vieraissa, koska sinä mahdollistat sen tuolla toiminnallasi. Silittelet sen paitoja ja siivoat kotona ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun se tulee kotiin olet valmiina tarjoamassa sille palvelujasi ja kaikki on unohdettu. Olen nähnyt näitä kynnysmattonaisia ennenkin. Ehkä olet luonteeltasi masokisti? Ehkä sinulla oli jonkinlainen persoona ja minuus tallella ennen kuin haksahdit tuohon retkuun? No onnea valitsemallasi tiellä. Tiedät kyllä, mitä sinun pitää tehdä... hankkia oma elämä takaisin ja tuo ihminen ei kuulu siihen.

Vierailija
18/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:15"]

[/quote]

[/quote]

Etkös juuri kertonut että olette eroamassa? Eiköhän siinä tule se roolinvaihto ikäänkuin luonnollisesti kun ette enää asu saman katon alla. Tilanteeseen on siis tulossa korjaus.

[/quote]

Suunnitelmissa on asua yhdessä eron jälkeenkin jonkun aikaa lapsen takia ja työhön liittyvistä syistä. Mun pitäis vaan osata muuttaa tätä omaa rooliani. Toivon että mies olis riitävän vittumoinen niin osaisin laittaa vastaan. ap

Vierailija
19/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ja ei olla edes eroamassa. Kotitöitä en kyllä tee, mies tulkoon tänne p.skaläävään sit kun kotiutuu. Ahdistaa vaan tosi paljon. Olisko neuvoja miten tän kiukun ja mustasukkaisuuden kanssa voi elää? Suhdetta en halua lopettaa kuitenkaan, hän on ihan ok isä lapsille ja itse rakastan miestä enkä saisi parempaakaan.

Vierailija
20/68 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään panemaan mennyt, vaan tekemään kotitöitä.  Yleensäkin toi on just harhakäsitys, että sinne rakastajien luokse mennään panemaan.  Siivoilemaan ja tiskaamaan sitä miestä haetaan jatkoille baaristakin.